Εξαγωγές ελληνικών προϊόντων και digital marketing.

Η υπηρεσία «Web Exports» της Bluemind  

Οι εξαγωγές των ελληνικών προϊόντων είναι ένα από τα σημαντικά θέματα των ελληνικών παραγωγικών επιχειρήσεων.

Το case study που μοιραζόμαστε μαζί σας, αφορά σε πελάτη μας, ο οποίος δραστηριοποιείται στην κατασκευή ρολογιών χειρός  και κοσμημάτων από ασήμι ή ανοξείδωτο ατσάλι.

Θα πιστεύατε ποτέ, ότι μπορεί μία εταιρεία να πραγματοποιήσει εξαγωγές μέσω Internet;

Εμείς το πραγματοποιήσαμε!

Το αίτημα του πελάτη μας

Ο πελάτης μας ήθελε να ενισχύσει τις εξαγωγές του και να διευρύνει το δίκτυο συνεργατών του. Είχε μία καλή εξαγωγική δραστηριότητα σε Ισραήλ και Ιταλία. Οι συνεργασίες με αυτές τις χώρες είχαν προέλθει από τη συμμετοχή της εταιρείας σε κλαδικές εκθέσεις.

Ο στόχος

Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε Β2Β targeting για μαζική παραγγελία από συνεργάτη στο εξωτερικό. Είχαμε την ιδέα να δημιουργήσουμε ένα B2B eshop με ελεγχόμενη πρόσβαση στο κύριο μέρος της πληροφορίας, που αφορούσε τον τιμοκατάλογο.  Αυτό όμως χρειαζόταν πολύ χρόνο.

Η διαδικασία ανακάλυψης του πελάτη μας από συνεργάτη του εξωτερικού

Αρχικά καταγράψαμε με τη βοήθεια της Google τις χώρες, όπου η αναζήτηση για τα προϊόντα του πελάτη μας ήταν υψηλότερη.

Ακολουθήσαμε τη στρατηγική Inbound Marketing, ώστε οι υποψήφιοι συνεργάτες να ανακαλύψουν την εταιρεία του πελάτη μας και τα προϊόντα του. Το πλεονέκτημα του Inbound Marketing είναι ότι μας δίνει ακρίβεια στόχευσης.

Δημιουργήσαμε μία ανανεωμένη εταιρική ιστοσελίδα και την landing page, η οποία θα υποδεχόταν τους υποψήφιους πελάτες, με περιεχόμενο που αφορούσε:

  • στην ποιότητα των προϊόντων
  • τις δυνατότητες εξυπηρέτησης της εταιρείας
  • τις δεσμεύσεις της εταιρείας απέναντι στους πελάτες χονδρικής
  • τα στατιστικά από τις αναζητήσεις των χρηστών (εύρος αγοράς λιανικής) για κάθε χώρα που στοχεύαμε.

Στη συνέχεια δημιουργήσαμε καμπάνια στο Adwords με φράσεις-κλειδιά, που αντιπροσώπευαν τον στόχο μας. Αξιοποιήσαμε επίσης, τις δυνατότητες που μας δίνονταν από τα LinkedIn Communities και το Instagram.

Το αποτέλεσμα ήρθε μέσα σε 3 μήνες από την έναρξη του project και ήταν η συνεργασία με μεγάλη εταιρεία στην Πορτογαλία για αντιπροσώπευση ρολογιών και κοσμημάτων, τη Ρουμανία για ρολόγια και πρόσφατα από την Ελβετία. Υπήρξαν βέβαια και μεμονωμένα αιτήματα από καταστήματα λιανικής σε άλλες χώρες, για αγορά μικρότερων ποσοτήτων προϊόντων, αλλά η απόφαση του πελάτη μας ήταν να εξετάσει τα αιτήματα αυτά σε δεύτερο χρόνο.

Η Bluemind με τη υπηρεσία «Web Exports» προσφέρει τη δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν τις εξαγωγές τους, μέσω web.

Τι κερδίζετε από την υπηρεσία «Web Exports»;

  • Προβάλλετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. εκεί που οι υποψήφιοι πελάτες είναι περισσότεροι από κάθε άλλο σημείο στον κόσμο.
  • Μειώνετε δραστικά το κόστος που απαιτείται για τη συμμετοχή σε κλαδικές εκθέσεις.
  • Οικοδομείτε απ’ ευθείας σχέσεις με τους δυνητικούς σας πελάτες.

Δείτε την υπηρεσία «Web Exports» εδώ.

Με την υπηρεσία της Bluemind «Web Exports» σας βρίσκουν αυτοί που σας ενδιαφέρουν!

 

 



Αφήστε μια απάντηση