Digital CSR

Ενσωμάτωση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (CSR) στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ

Πόσο μπορεί να βοηθήσει η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) στο digital marketing;  Σε ποιο βαθμό μια εταιρεία οφείλει την επιτυχία της στην κοινωνία; Είναι υποχρεωμένες οι επιχειρήσεις  να επιστρέψουν μέρισμα της επιτυχίας τους στην κοινωνία μέσα από το Digital CSR;

Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη  δεν είναι πλέον μόνο για μεγάλες εταιρείες που ασχολούνται με φιλανθρωπικές δραστηριότητες. Σήμερα όλο και περισσότεροι καταναλωτές σκέφτονται πέρα ​​από την τιμή και την ποιότητα. Τα αποτελέσματα των κοινωνικών δικτύων ενημέρωσης (social media) αποκαλύπτουν, ότι οι επιχειρήσεις προσπαθούν όλο και περισσότερο να συνδέονται με το κοινό τους  με μια ψυχαγωγική, ενημερωτική και αυθεντική φωνή σε κρίσιμα θέματα. Τα ζητήματα μπορούν να είναι τόσο απλά όσο η εξασφάλιση προϊόντων χωρίς δηλητήρια ή η προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

Οι ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στο διαδίκτυο αποτελούν σημαντικό βήμα αλληλεπίδρασης και δημιουργίας συνδέσεων με νέους χρήστες. Κάθε φορά που εφαρμόζουμε σε συνεργασία με τον πελάτη μας digital δράσεις ΕΚΕ, η είσοδος νέων χρηστών αυξάνεται κατακόρυφα.

Σήμερα το digital CSR συμβάλει στη μεγιστοποίηση του κέρδους του εμπορικού σήματος και στην άσκηση κοινωνικού συμφέροντος, σχεδόν το ίδιο.

Στη Bluemind έχουμε εργαστεί πάνω σε δράσεις digital CSR για τις γυναίκες με καρκίνο του μαστού και την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων. Γνωρίζουμε τους τρόπους για να εντάξουμε τη στρατηγική Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, στην επιχειρηματική στρατηγική, και να τη συνδέσουμε με τη μάρκα. Υποστηρίζουμε τη στρατηγική ευθυγράμμιση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και του εμπορικού σήματος με ολοκληρωμένο σχέδιο εφαρμογής, που περιέχει βασικές πρωτοβουλίες, μηνύματα και υποστηρικτικά επιχειρησιακά σημεία.