E-shops

Μελετούμε την κατασκευή του e-shop σας με δημιουργική στρατηγική.

Στη Bluemind βλέπουμε τον σχεδιασμό του ηλεκτρονικού καταστήματός σας από δημιουργική και στρατηγική άποψη. Κάθε ιστοσελίδα που δημιουργούμε, κάθε στοιχείο και χαρακτηριστικό που αναπτύσσονται για τους πελάτες μας, θα πρέπει όχι μόνο να είναι εκπληκτικό αποτέλεσμα αλλά και να έχει έναν σκοπό. Δείτε πώς η προσέγγισή μας με γνώμονα τα αποτελέσματα σε δημιουργικό και τεχνικό σχεδιασμό έχει φέρει στις μάρκες ηλεκτρονικές πωλήσεις.

Responsive design

Ένας ανταποκρινόμενος σχεδιασμός εξασφαλίζει ότι ο ιστότοπός σας θα προσαρμόζεται σε κάθε μοναδική συσκευή που χρησιμοποιείται για την πρόσβαση στον ιστότοπό σας. Οι καλύτερες ιστοσελίδες ανταποκρίνονται αυτόματα σε εκ νέου μέγεθος όλων των περιεχομένων, εικόνων και λειτουργιών για κινητά, tablet και desktop.

Προτεινόμενες σελίδες

Δώστε στους χρήστες την ευελιξία να ψάξουν για τα προϊόντα που ενδιαφέρονται. Εάν το σημείο αναζήτησης στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα δίνει αποτελέσματα, η ένδειξη προτεινόμενες σελίδες, θα σας βοηθήσει να πουλήσετε περισσότερα, στέλνοντας επισκεψιμότητα σε συγκεκριμένα προϊόντα ή κατηγορίες. Προτείνουμε πάντα τη δημιουργία ορισμένων προσφορών, οι οποίες μπορούν να ωθήσουν την κυκλοφορία σε συγκεκριμένα μέρη του ιστότοπού σας.

 Σχετικά προϊόντα

Παρουσιάζοντας προϊόντα που σχετίζονται με χρήστες, τα οποία συμπλήρωσαν ή είναι παρόμοια με τη σελίδα του προϊόντος που προβάλλουν, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε τις πωλήσεις. Η χρήση αυτού του τύπου χαρακτηριστικού μπορεί να επηρεάσει τους χρήστες να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στον ιστότοπό σας, δείχνοντάς τους προϊόντα που μοιάζουν με αυτά που έχουν εκφράσει ενδιαφέρον, σε αντίθεση με μια τυχαία ποικιλία προϊόντων από τον ιστότοπό σας.

Χρήση κοινοποίησης στα Social Media

Mε την εφαρμογή των κουμπιών κοινής χρήσης (share) των Social Media στις σελίδες προϊόντων σας, μπορείτε να ωθήσετε τους πελάτες σας να παρουσιάσουν τα προϊόντα σας στους φίλους τους. Παρόλο που οι χρήστες μπορούν πάντα να το κάνουν αυτό χειροκίνητα, η κατοχή κοινωνικών κουμπιών κοινής χρήσης αυξάνει δραματικά τις πιθανότητες κάποιος να μοιραστεί ένα προϊόν με τα κοινωνικά δίκτυά τους.

Φιλτράρισμα προϊόντων

Η παροχή στους χρήστες σας της δυνατότητας να προσαρμόσουν την εμπειρία των ηλεκτρονικών αγορών τους στον ιστότοπό σας, στα μέτρα τους είναι σημαντικό στοιχείο. Με τη δυνατότητα να φιλτράρουν τις σελίδες κατηγοριών σας με βάση τις τιμές, τη δημοτικότητα και πολλά άλλα, ο χρήστης αισθάνεται να έχει τον έλεγχο στη χρήση του δικτυακού σας τόπου. Οι πελάτες δεν απολαμβάνουν κλικ μέσω ατελείωτων σελίδων προϊόντων, οπότε η επιλογή «Προβολή όλων» είναι επίσης μια καλή ιδέα για να διευκολύνετε τα πράγματα.

Λεπτομέρειες προϊόντος

Είναι πολύ σημαντικό να παρέχετε όλες τις πληροφορίες για το προϊόν σας, συμπεριλαμβανομένων λεπτομερών περιγραφών για κάθε προϊόν σας με καθαρό, συνοπτικό τρόπο. Αν ένας πελάτης δεν μπορεί να βρει όλες τις πληροφορίες προϊόντος που αναζητούν, μπορεί να αισθανθεί πολύ αβέβαιος για να ολοκληρώσει την αγορά του. Όταν τα προϊόντα, τα μεγέθη ή τα χρώματα συμβαίνουν να εξαντληθούν, επιτρέψτε στους πελάτες να εγγραφούν για να ενημερωθούν για το πότε το προϊόν που αναζητούν είναι διαθέσιμο. Με αυτόν τον τρόπο είναι λιγότερο πιθανό να πάνε σε έναν ανταγωνιστή και δείχνει ότι ενδιαφέρεστε για την εξυπηρέτηση των αναγκών τους.

Δυναμικό καλάθι αγορών

Όταν ένας επισκέπτης προσθέσει ένα στοιχείο στο καλάθι αγορών του, φροντίστε να εμφανίσετε το καρότσι στη σελίδα σε ένα μικρό παράθυρο που γεμίζει δυναμικά με τα προϊόντα που προσθέτει ο πελάτης. Με αυτόν τον τρόπο η εμπειρία του χρήστη είναι ομαλή και ο πελάτης είναι βέβαιος ότι τα προϊόντα του έχουν προστεθεί στο καλάθι. Μερικές φορές, οι επισκέπτες μπορούν να προσθέσουν μια σειρά αντικειμένων στο καλάθι αγορών τους χωρίς να έχουν την πρόθεση να ολοκληρώσουν πραγματικά την αγορά τους. Αντί να αναγκάζετε τους πελάτες σας να κάνουν την επιλογή ανάμεσα στη διαγραφή ενός προϊόντος από το καλάθι σας ή την αγορά του, επιτρέψτε σε αυτόν να το αποθηκεύσει αργότερα.

Επιλογές αποστολής

Είναι σημαντικό για κάθε επιτυχημένο ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου να αποφύγει τη χρήση ενιαίας ή κατ ‘αποκοπήν ποσότητας για αποστολή. Διαφορετικοί πελάτες θα θέλουν διαφορετικούς τρόπους αποστολής – ορισμένοι θέλουν τα προϊόντα τους να φτάσουν αμέσως και άλλοι είναι ευπρόσδεκτοι με λιγότερα χρήματα για βραδύτερη αποστολή. Δεδομένου ότι η διαδικασία πληρωμής είναι μια σημαντική επένδυση χρόνου και προσπάθειας, επιτρέψτε στους πελάτες να υπολογίζουν το κόστος αποστολής απευθείας από τα καροτσάκια αγορών τους προτού αρχίσουν να περνούν από τη διαδικασία πληρωμής.

Επιβεβαίωση πληρωμής

Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Υποβολή πληρωμής» για πολλούς πελάτες μπορεί να είναι μια πολύ αγχωτική στιγμή. Επιβεβαιώστε την πληρωμή τους όχι μόνο με την εμφάνιση μιας σελίδας επιβεβαίωσης πληρωμής, αλλά και με την αποστολή ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Παρέχετε στους πελάτες σας πληροφορίες παρακολούθησης μόλις αποσταλεί η παραγγελία τους, έτσι ώστε να μπορούν να αισθάνονται άνετα μέσα από το τελικό βήμα της συναλλαγής.