Η κατάλληλη επιλογή εταιρίας, που θα αναλάβει να σας βγάλει 1η σελίδα Google (SEO)

Πολλοί από εσάς, έχετε επενδύσει χρόνο και χρήμα για την δημιουργία μιας εξαιρετικής ιστοσελίδας, αλλά η ιστοσελίδασας, δεν είναι τίποτα άλλο παρά μία παρουσία στο διαδίκτυο,χωρίς να φέρνει έσοδα για την επιχείρησή σας.Χρειάζεται  να δημιουργήσετε μια σταθερή ροή εξειδικευμένης επισκεψιμότητας, από ανθρώπους που αναζητούν στο διαδίκτυο τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες, που προσφέρετε.

Με βάση την εμπειρία μας σε πελάτες μας, που υποστηρίζουμε και οι οποίοι ξεχωρίζουν στην αγορά, ένας από τους αποτελεσματικότερους τρόπους για να αυξήσετε δραματικά τις πωλήσεις σας, είναι το SEO. Πρόκειται για τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας, ώστε να εμφανίζεται στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Έχοντας μία παρουσία στην 1η σελίδα της Googleκαι μάλιστα στα φυσικάαποτελέσματα, φέρνετε στο site σας χιλιάδες χρήστες, που αναζητούν τα προϊόντα ή και τις υπηρεσίες σας με τις αντίστοιχες  λέξεις-κλειδιά.

Η διαδικασία SEO περιλαμβάνει πολλά μέρη, μερικά από τα οποία είναι τεχνικά, και γι’ αυτό  οι εταιρείες που ασχολούνται με το SEO και την καλή απόδοση της ιστοσελίδας σας στη Google, οφείλουν να συμπεριλαμβάνουν στην ομάδα τους έναν επαγγελματία SEO.

Καταλαβαίνουμε ότι είναι δύσκολο μια επιχείρηση να εμπιστευτεί μια εταιρία για το SEO, διότι είναι ένα πεδίο αρκετά δύσκολο και πολύπλοκο. Ενώ, μια καλή εταιρία που θα αναλάβει το SEO σας μπορεί να βελτιώσει την κατάταξη του ιστότοπού σας και να σας προσφέρει περισσότερη επισκεψιμότητα και πιθανούς πελάτες, οι κακές πρακτικές SEO μπορούν να μειώσουν την κατάταξή σας, προκαλώντας τεράστιες ζημιές.

Για αυτό και εμείς στη BluemindDigitalMarketingServicesγνωρίζοντας πόσο σημαντική είναι εμφάνιση των επιχειρήσεων στην 1η σελίδα της Google,σας δίνουμε μερικά βήματα για την κατάλληλη επιλογή μιας εταιρίας SΕΟ, που θα έχει θετικό αντίκτυπο για τις πωλήσεις σας και όχι ξεπερασμένες και αναποτελεσματικές στρατηγικές.

 

Βήμα 1 –Αμφίδρομη Επικοινωνία

Συνήθως όταν κλείνετε ραντεβού για να ζητήσετε προσφορά SEO, ο πωλητής, σας ενημερώνει για αυτά που προσφέρει η εταιρία, σας εξηγεί τι είναι το SEO και που μπορεί να σας βοηθήσει και εσείς απλά ακούτε χωρίς να γίνεται μία αμφίδρομη συζήτηση.

Επειδή το SEO είναι τόσο πολύπλευρο και αγγίζει τις κύριες πτυχές των επικοινωνιών μάρκετινγκ της επιχείρησής σας, πρέπει να εμπλακείτε περισσότερο. Έτσι, μερικές ερωτήσεις, που μπορούν να δείξουν ότι η εταιρία digitalmarketing,που θα αναλάβει το SEO ενδιαφέρεται πραγματικά για την επιχείρηση σας είναι μερικές από τις επόμενες:

Ποια είναι το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα πώλησης ;

Πώς προσφέρετε υπεραξία στους πελάτες σας;

Ποιοι είναι οι πελάτες σας και πώς σας βρίσκουν μέχρι σήμερα;

Ποιος είναι ο στόχος του ιστότοπού σας;

Πρόκειται για μια ηλεκτρονική πώληση, ένα σετ από τηλεφωνικές παραγγελίες ή επίσκεψη στην επιχείρηση σας,  φόρμα υποβολής αιτήματος πωλήσεων;

Ποια άλλα κανάλια χρησιμοποιείτε για το μάρκετινγκ (on-line και off-line);

Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας και τι προσφέρουν σε σύγκριση με αυτά που εσείς προσφέρετε (προϊόν / υπηρεσία, χρόνος παράδοσης, εξυπηρέτηση πελατών, τοποθέτηση κ.λπ.)

 

Βήμα 2 – Ζητήστε έναν τεχνικό έλεγχο για τον ιστότοπό σας.

Ο τεχνικός έλεγχος για τον ιστότοπό σας είναι πολύ σημαντικός για να κατανοήσετε σε τι επίπεδο SEO βρίσκεται η ιστοσελίδα σας.

Αυτό θα είναι κάτι που θα πρέπει να πληρώσετε και απαιτεί ένα κάποιο επίπεδο εμπιστοσύνης με την εταιρί,α που θα συνεργαστείτε διότι θα αφήσετε την εταιρία να εμβαθύνει σε περισσότερες πληροφορίες ως προς την επιχείρησή σας. Οι μεγαλύτερες εταιρείες μπορούν να επιλέξουν να έχουν αρκετούς υποψηφίους να διενεργούν τους ελέγχους, ώστε να μπορούν να συγκρίνουν τις παρατηρήσεις τους, ενώ μια μικρότερη επιχείρηση μπορεί να διαφυλάξει χρήματα επιλέγοντας μόνο την κορυφαία επιλογή για να πραγματοποιήσει τους ελέγχους.

Η εταιρία που θα διενεργήσει τον έλεγχο SEO,  θα εξετάσει θέματα εσωτερικής σύνδεσης, ανιχνευσιμότητα, παραμέτρους διευθύνσεων URL, συνεπείς και επαρκείς κωδικούς σύνδεσης και κωδικούς απόκρισης διακομιστή. Κάθε ζήτημα θα εξηγηθεί και θα περιλαμβάνει συστάσεις για διορθώσεις, κόστος και χρονοδιαγράμματα.

Με μια γενική έρευνα, τα αποτελέσματα θα πρέπει να επικεντρωθούν στην ενίσχυση της ιστοσελίδας σας σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Τα συχνότερα προβλήματα αφορούν σε παρωχημένοπεριεχόμενο, θέματα στις διασυνδέσεις και στην καταχώρηση του περιεχομένου, ενώ σε πολλές περιπτώσεις μπορεί η ιστοσελίδα σας μπορεί να μην έχει δημοσιευτεί ποτέ στηGoogle. Συνήθως οι συστάσεις για βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας αφορούν στην ευκολότερη εύρεση του θαμμένου περιεχομένου, την ενίσχυση του περιεχομένου με μοναδικά κείμενα και οπτικοακουστικό υλικό δημιουργώντας buzz στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, ενώ εξετάζοντας τι κάνουν οι ανταγωνιστές καλά θα αποφασίσετε αν θα κάνετε το ίδιο ή θα διαφοροποιηθείτε εστιάζοντας σε μια δυναμική τοποθέτηση.



Βήμα 3 – Έλεγχος αναζήτησης

Σε έναν έλεγχο αναζήτησης, το SEO αξιολογεί την ιστοσελίδα και τις βαθμολογίες της και τεκμηριώνει τα ευρήματά του και τις συστάσεις του, ξεκινώντας με μια λίστα με τυχόν ζητήματα που καταδικάζουν το site,ώστε να μην έχει την υψηλότερη βαθμολογία. Αυτό ακολουθείται από λίστα προτεραιοτήτων με συστάσεις για την επίλυση των ζητημάτων. Κάθε ένα από τα θέματα και οι συστάσεις θα πρέπει να συνοδεύονται από αναφορές στα δημοσιευμένα έγγραφα της Google όπως θέματα υποστήριξης, άρθρα και βίντεο, ώστε να μπορείτε να δείτε ότι αυτές οι συμβουλές είναι τρέχουσες και θα έχουν θετικό αντίκτυπο στις βαθμολογίες.

Οι συστάσεις για βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σαςθα πρέπει επίσης, να λαμβάνουν υπόψη τους τυχόν τεχνικούς περιορισμούς τους οποίους,η εταιρία SEO θα έχει ανακαλύψει, αλληλεπιδρώντας με την ομάδα ανάπτυξης, και αυτοί οι περιορισμοί θα πρέπει να σημειωθούν στον έλεγχο. Επίσης, στον έλεγχο αναζήτησης περιλαμβάνεται ένα σχέδιο για την εφαρμογή των βελτιώσεων, συμπεριλαμβανομένου του κόστους για κάθε βήμα και ενός χρονοδιαγράμματος για την εφαρμογή. Ο έλεγχος αναζήτησης πρέπει να ολοκληρωθεί με τα αναμενόμενα θετικά αποτελέσματα, που μπορείτε να περιμένετε στην κατάταξη και την επισκεψιμότητα και πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να δείτε τα αποτελέσματα μόλις πραγματοποιηθούν οι αλλαγές.

 

Βήμα 4 –Η καλύτερη επιλογή εταιρίας SEO

Αφού υλοποιήσετε από τα παραπάνω βήματα, ήρθε η ώρα να επιλέξετε την κατάλληλη εταιρία για SEO με την οποία θα αισθάνεστε σιγουριά και εμπιστοσύνη, ότι θα έχει την εμπειρία και τους ανθρώπους για να κάνει τη δουλειά της σε εύλογο χρονικό διάστημα και θα χρεώνει μια δίκαιη τιμή.

Με το SEO και το σχέδιο δράσης, που θα συμφωνήσετε θα υπάρξει μια πραγματική διαφορά στην επιχείρησή σας.

Μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες Seo που προσφέρουμε.



Αφήστε μια απάντηση