fbpx

14 Τop λειτουργίες στην κατασκευή e-shop

Ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλάζει ραγδαία. Στην κατασκευή eshop τα πράγματα αλλάζουν συνεχώς, καθώς νέες λειτουργίες πρέπει να ενσωματωθούν άμεσα στα ηλεκτρονικά καταστήματα που θέλουν να είναι μπροστά από τον ανταγωνισμό τους.

Σήμερα περισσότερο από ποτέ, οι έμποροι δημιουργούν ή/και βελτιώνουν τα eshop τους για να εντοπίσουν τους πελάτες εκεί που βρίσκονται. Αν και μπορεί να φαίνεται ότι όλα στο ηλεκτρονικό εμπόριο εξελίσσονται, το περιορίσαμε στις μεγαλύτερες τάσεις που θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις τους επόμενους μήνες και χρόνια.

14 top λειτουργίες eshop που αυξάνουν τις πωλήσεις

Οι αλλαγές στο e-commerce και στη βελτίωση λειτουργειών eshop είναι εντυπωσιακές. Λοιπόν, ας εξερευνήσουμε τις μεγαλύτερες ecommerce τάσεις στην κατασκευή eshop και ας δούμε πού οδηγούν τα πράγματα.

1. Το AR ενισχύει την πραγματικότητα των διαδικτυακών αγορών.

2. Θα αυξηθεί η φωνητική αναζήτηση. Μία λειτουργία που ήδη εφαρμόζεται στην αναζήτηση της Google.

3. Το A.I.(Artificial intelligence)  βοηθά τα καταστήματα να μάθουν τους αγοραστές σας.

4. Η εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών στον ιστότοπο χρησιμοποιεί αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσει διαφορετικές εμπειρίες για τον καθένα ξεχωριστά ανάλογα με την προσωπικότητα.

5. Τα μεγάλα δεδομένα παίζουν μεγάλο ρόλο στη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών.

6. Τα chatbot βελτιώνουν την εμπειρία αγορών.

7. Οι αγορές μέσω κινητού είναι ακόμα trend.

8. Περισσότεροι τρόποι πληρωμής.

9. Το Headless και το ecommerce που βασίζεται σε API επιτρέπουν τη συνεχή καινοτομία.

10. Οι πελάτες ανταποκρίνονται περισσότερο στο βίντεο.

11. Οι συνδρομές κάνουν τους πελάτες να επιστρέφουν.

12. Η βιωσιμότητα γίνεται πιο σημαντική.

13. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμόσουν-βελτιστοποιήσουν την ψηφιακή στρατηγική για μετατροπές.

14. Το B2B (χονδρική πώληση μέσω eshop) μεγαλώνει...και αλλάζει.

1. Το A.R (Augmented Reality) ενισχύει την πραγματικότητα των διαδικτυακών αγορών.

Το A.R. έχει αλλάξει πλήρως τα δεδομένα για το Ecommerce. Με αυτόν τον τύπο τεχνολογίας, οι αγοραστές μπορούν να δουν πραγματικά το προϊόν το οποίο αγοράζουν, κάτι που τους βοηθά στο να προχωρήσουν σε αγορά.

Το AR αλλάζει πραγματικά την εμπειρία αγορών σε συγκεκριμένους κλάδους, όπως π.χ μόδα και διακόσμηση σπιτιού, επειδή ο πελάτης μπορεί να λάβει μια καλύτερη αίσθηση για το αντικείμενο χωρίς να το δει από κοντά.

Τί είναι το A.R. στα eshop;

top leitourgeies stin kataskevi eshop

Το A.R. (Augmented Reality) σημαίνει επαυξημένη πραγματικότητα. Δίνει στους χρήστες σας τη δυνατότητα να βλέπουν τα προϊόντα σας στο δικό τους περιβάλλον, επιτρέποντάς τους να δοκιμάσουν πριν αγοράσουν και βοηθώντας τους να αυξήσουν σημαντικά τις δυνατότητες για πωλήσεις και συνεπώς να ενισχύσουν τα κέρδη σας.

Χαρακτηριστικά A.R. για την λειτουργία και κατασκευή eshop

  • Οι χρήστες μπορούν να δουν τα μοντέλα σας σε προβολή 3D και AR χωρίς να απαιτείται ειδική εφαρμογή
  • Οι χρήστες μπορούν να κάνουν μεγέθυνση και σμίκρυνση στα μοντέλα σας
  • Απλή εύχρηστη διεπαφή
  • Σχεδίαση με απόκριση – Η προβολή επιτραπέζιου υπολογιστή επιτρέπει την προβολή 3D, η προβολή κινητού και tablet επιτρέπει προβολή τόσο 3D όσο και AR
  • Τοποθέτηση μοντέλου στο πάτωμα (οριζόντιες επιφάνειες) ή στον τοίχο (κάθετες επιφάνειες)
    Εμφάνιση κωδικού QR σε προβολή επιφάνειας εργασίας για να επιτρέπει στους χρήστες να σαρώνουν τον κωδικό QR με το τηλέφωνο ή το tablet τους για να μεταβούν εύκολα σε μια συσκευή προβολής με δυνατότητα AR.

2. Θα αυξηθεί η φωνητική αναζήτηση στα eshop

Οι περισσότεροι άνθρωποι διαθέτουν smart ηχεία, αλλά βασίζονται επίσης σε βοηθούς φωνής για την ολοκλήρωση των καθημερινών εργασιών. Προβλέπεται ότι το 75% των νοικοκυριών στις ΗΠΑ θα έχουν στην κατοχή τους ένα έξυπνο ηχείο μέχρι το 2025.

Καθώς περισσότερα σπίτια υιοθετούν smart ηχεία, περισσότεροι καταναλωτές θα χρησιμοποιούν τη φωνητική αναζήτηση για να ψωνίσουν στο διαδίκτυο, να παραγγείλουν φαγητό και να οργανώσουν τη ζωή τους.

Επίσης, η φωνητική αναζήτηση στη Google ακολουθείται από τους νεότερους σε ηλικία χρήστες της μηχανής αναζήτησης. Και όπως γνωρίζουμε καλά, εδώ και χρόνια, ότι εφαρμόζεται στη google σήμερα θα ζητηθεί σύντομα και από τους ιστότοπους.

Η άνοδος της φωνητικής αναζήτησης στη Google δημιουργεί μια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου όσον αφορά τις λέξεις-κλειδιά και το περιεχόμενο.

3. Το A.I. (Artificial intelligence)  βοηθά τα ηλεκτρονικά καταστήματα να γνωρίζουν τους πελάτες τους

eshop ai

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και η μηχανική μάθηση καθιστούν δυνατό στον πελάτη να έχει αυτοματοποιημένες, εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών. Η τεχνητή νοημοσύνη συλλέγει συνεχώς δεδομένα για το πώς ένας πελάτης ψωνίζει, πότε αγοράζει και τι ψάχνει σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Είναι ένα κομμάτι τεχνολογίας που πραγματικά έχει φέρει κέρδη στα eshop που το έχουν συμπεριλάβει στη λειτουργία τους.

Οι αγοραστές θέλουν να νιώθουν ότι τους προσέχετε, ακόμα κι αν αυτό αφορά το απρόσωπο διαδίκτυο. Η τεχνητή νοημοσύνη δίνει αυτό το πλεονέκτημα στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

4. Η εξατομικευμένη προβολή περιεχομένου στο eshop είναι για να δημιουργήσει διαφορετικές εμπειρίες για κάθε επισκέπτη σύμφωνα με την προσωπικότητά του

Οι αγοραστές κάθε κατηγορίας πώλησης — B2C και B2B — αναζητούν εξατομικευμένες, προσαρμοσμένες εμπειρίες αγορών στο διαδίκτυο. Τα δεδομένα που συλλέγονται από την τεχνητή νοημοσύνη(A.I.) είναι αυτά που καθιστούν δυνατό για έναν αγοραστή να λάβει εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων και λεπτομερή εξυπηρέτηση πελατών.

Η εφαρμογή εξατομικευμένων εμπειριών πάνω στο eshop ή σε προσπάθειες μάρκετινγκ έχουν αποδειχθεί ότι έχουν ισχυρή επίδραση στα έσοδα, βάσει μελέτης που αποτυπώνει αύξηση εσόδων κατά 25% για τις επιχειρήσεις λιανικής, που ενσωματώνουν στο eshop λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης.

5. Τα μεγάλα δεδομένα παίζουν μεγάλο ρόλο στη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών.

Σήμερα, πολλοί καταναλωτές γνωρίζουν περισσότερο ότι τα eshop συλλέγουν προσωπικά δεδομένα, γεγονός που τους θέτει σε κίνδυνο. Εξαιτίας αυτού, οι ειδικοί έχουν ανάμεικτα συναισθήματα σχετικά με τα οφέλη των μεγάλων δεδομένων (data πελατών) και πώς επηρεάζουν την εξατομικευμένη εμπειρία αγορών.

Καθώς οι τεχνολογικοί γίγαντες συνεχίζουν να επεκτείνονται και να φέρνουν περισσότερες υπηρεσίες στη λειτουργία τους, η εξατομίκευση θα φτάσει τελικά σε αφάνταστο σημείο. Η θέσπιση από τη νομοθεσία ορίων και δυνατοτήτων σε επιλογές όσο αφορά τη χρήση προσωπικών δεδομένων, θα δημιουργήσει μια ενδιαφέρουσα διχοτόμηση στους ιστότοπους, καθώς θα χωριστούν σε αυτούς που έχουν πρόσβαση σε εξαιρετικά εξατομικευμένες εμπειρίες και σε εκείνους που δεν έχουν. Αυτό θα έχει ενδιαφέρουσες επιπτώσεις στον τρόπο με τον οποίο μπορούν οι ιδιοκτήτες eshop να προσεγγίσουν νέους χρήστες.

6. Τα chatbot βελτιώνουν την εμπειρία αγορών στα eshop.

eshop chatbot

Τα chatbot αλληλεπιδρούν με τους διαδικτυακούς αγοραστές όπως θα έκανε ένας συνεργάτης πωλήσεων στο κατάστημα. Ο σημερινός αγοραστής θέλει να μπορεί να βρει και να αγοράσει ένα προϊόν με λίγα μόνο κλικ, και αν δεν τα καταφέρει, απογοητεύεται. Αυτό είναι όπου ένα chatbot μπορεί να παρέμβει και να αποθηκεύσει την πώληση.

Τα chatbots είναι στη μόδα σήμερα για την υποστήριξη πελατών. Ωστόσο, πιστεύεται ότι θα αλλάξουν δραστικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ψωνίζουν στο διαδίκτυο. Θα γίνουν ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία μάρκετινγκ.

7. Οι αγορές μέσω κινητού είναι ακόμα trend.

Οι αγορές μέσω κινητού επιτρέπουν στους πελάτες να κάνουν αγορές από οπουδήποτε, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας στη σύγχρονη εποχή. Ωστόσο, εάν το eshop σας δεν αποκρίνεται σε κινητά ή μέσω εφαρμογών ιστού, θα χάσετε μεγάλες ευκαιρίες. Οι αγοραστές που είναι χρήστες κινητού τηλεφώνου θέλουν την πρόσθετη άνεση, καθώς και τη δυνατότητα ψηφιακής πληρωμής.

Το 2019, η Statista υπολόγισε ότι μέχρι το τέλος του 2021, το 73% των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου θα πραγματοποιείται σε φορητή συσκευή.

 Ο Corey Dubeau, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ στο Northern Commerce, είναι ένας από τους πολλούς που βλέπουν ότι η "βελτιωμένη ποιότητα και περισσότερες ενσωματώσεις πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου αποτελούν προάγγελο αλλαγής το 2020".

8. Περισσότεροι τρόποι πληρωμής.

eshop methodoi pliromis

Οι πελάτες έχουν προσωπικές ανάγκες όσον αφορά τους τρόπους πληρωμής, αλλά ενδέχεται να ακυρώσουν μια πιθανή αγορά, εάν δεν μπορούν να πληρώσουν όπως θέλουν σε ένα eshop. Η παροχή μιας μεγάλης ποικιλίας τρόπων πληρωμής είναι ένας καλός τρόπος για να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπών σε κινητές συσκευές.

Επιπλέον, εάν οι πελάτες μπορούν να αποθηκεύσουν τα στοιχεία πληρωμής τους στον ιστότοπό σας, θα μπορούν να πραγματοποιούν ολοκλήρωση αγοράς ακόμη πιο γρήγορα την επόμενη φορά που θα κάνουν μια αγορά.

9. Το Headless και το ecommerce που βασίζεται σε API επιτρέπουν τη συνεχή καινοτομία.

Το Headless Commerce είναι μια λύση που επιτρέπει την αποσύνδεση της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου ενός eshop από το επίπεδο παρουσίασης front end.

Περισσότερες επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου υιοθετούν το headless λόγω της ευελιξίας του στο back end, καθώς και των πρόσθετων δυνατοτήτων SEO, μάρκετινγκ περιεχομένου και ψηφιακής εμπειρίας.

10. Οι πελάτες ανταποκρίνονται στο βίντεο.

Το βίντεο αποδείχτηκε ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε πελάτες το 2019 και δεν θα εξαφανιστεί σύντομα. Η δημιουργία βίντεο για το eshop σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε άμεσα έναν πελάτη και να τον ενημερώσετε για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Τα βίντεο μπορούν να σας βοηθήσουν να εξηγήσετε και να προβάλετε τα προϊόντα σας καλύτερα από ό,τι μπορούν οι φωτογραφίες. Θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προσθέσετε βίντεο με τα προϊόντα σας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

11. Οι συνδρομές κάνουν τους πελάτες να επιστρέφουν.

Υπάρχουν συνδρομές όλων των ειδών και η ευκολία τους είναι ελκυστική για τους καταναλωτές. Για τις εταιρείες, οι συνδρομητικές υπηρεσίες δημιουργούν έναν τρόπο προγραμματισμού για το απόθεμα και τις πωλήσεις που είναι ήδη κλειδωμένες.

12. Η βιωσιμότητα γίνεται πιο σημαντική.

Οι καταναλωτές και οι επιχειρήσεις ευαισθητοποιούνται περισσότερο για το περιβάλλον. Εξαιτίας αυτού, οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη επίγνωση σχετικά με το πού και τι ψωνίζουν, καθώς και τον αντίκτυπο που έχει στο περιβάλλον.

Μια έρευνα διαπίστωσε ότι το 50% των ερωτηθέντων ήθελε περισσότερη βιωσιμότητα στη βιομηχανία της μόδας και το 75% ήθελε να δει λιγότερες συσκευασίες.

Πολλές επιχειρήσεις βρίσκουν τρόπους για να είναι πιο φιλικές προς το περιβάλλον και αυτό αποτελεί ένα από τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα.

13. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμόσουν-βελτιστοποιήσουν την ψηφιακή στρατηγική για μετατροπές.

Η προσέλκυση δυνητικών πελατών eshop σας είναι ένα σημαντικό έργο. Το 2020, οι επιχειρήσεις προσπαθήσαν να βελτιώσουν τα ποσοστά μετατροπών τους βελτιστοποιώντας τις σελίδες προϊόντων τους.

Οι πωλήσεις σε πολλά "κανάλια" είναι επίσης ένας άλλος τρόπος για να λάβετε μετατροπές, είτε μέσω διαφημίσεων στο Facebook - Instagram είτε μέσω διαφημίσεων αγορών στο Google.

Όλο και περισσότερες μάρκες ανταγωνίζονται για το ίδιο προϊόν στους ίδιους καταναλωτές. Ο αλγόριθμος του Facebook επιβραβεύει το βίντεο και είναι πιο πιθανό οι επιχειρήσεις που προβάλλουν video να προσελκύσουν γρήγορα το κοινό στο eshop τους.

14. Το B2B μεγαλώνει… και αλλάζει.

Αν ανησυχούσατε ότι το B2B θα φύγει από τη μόδα, δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας. Οι παγκόσμιες πωλήσεις λιανικού ηλεκτρονικού εμπορίου για το B2B αναμένεται να φτάσουν τα 1,1 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2021, σύμφωνα με στοιχεία της Statista.

Εξάλλου, οι ημέρες που οι παραγγελίες έπρεπε να υποβάλλονται μέσω φαξ ή μέσω τηλεφωνικών κλήσεων έχουν παρέλθει. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις αρχίζουν να βλέπουν την αξία στην εξυπηρέτηση των πελατών τους στο διαδίκτυο. Ακόμα κι αυτοί οι πελάτες είναι το δίκτυο μεταπωλητών τους.

Με την αυτοματοποίηση των παραγγελιών μέσω του eshop σε B2B περιβάλλον, οι επιχειρήσεις οι επιχειρήσεις κερδίζουν χρόνο από την επεξεργασία παραγγελιών. Αντιθέτως, εκμεταλλεύονται σωστά τον χρόνο τους εστιάζοντας σε αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία: να ασχολούνται με τους πελάτες τους, να τους παρέχουν μια εξαιρετική εμπειρία, ώστε να δημιουργούν μακροχρόνιες σχέσεις συνεργασίας μαζί τους.

Όλες οι παραπάνω τάσεις που αναφέρουμε δεν ταιριάζουν σε κάθε επιχείρηση και σε κάθε eshop. Μάθετε ποιες από αυτές τις τάσεις ταιριάζουν στο δικό σας eshop εδώ!

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram