fbpx

2022 ποιες τάσεις στην κατασκευή eshop ταιριάζουν σε εσάς;

Το e-commerce αναπτύσσεται ταχύτατα! Το 2022 εντοπίστηκαν νέες τάσεις στη λειτουργία των eshop. Πρίν αποφασίσετε ποιές από αυτές τις τάσεις ταιριάζουν στο δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα θα χρειαστεί να διαβάσετε το άρθρο "14 top λειτουργίες στην κατασκευή eshop".

Πώς να αποφασίσετε εάν μια τάση έχει νόημα για την επιχείρησή σας;

Δεν αναγκαίο κάθε τάση να εφαρμοστεί, αλλά είναι σημαντικό να δούμε ποια τάση αξίζει τον χρόνο και τον κόπο σας. Ενώ ορισμένες προσφέρουν τεράστια προστιθέμενη αξία, άλλες μπορεί να μην έχουν επαφή με το συγκεκριμένο κοινό σας ή μπορεί να είναι πολύ δαπανηρό για να το εφαρμόσετε ώστε η επιχείρησή σας να συνεχίσει να διατηρήσει μια λογική απόδοση επένδυσης (ROI).

Προκειμένου να γνωρίζετε ποιες τάσεις στη λειτουργία eshop σας ταιριάζουν, χρειάζεται να κάνετε μία εμπεριστατωμένη μελέτη των πελατών σας, του κλάδου σας και των ανταγωνιστών σας. Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αξιολογήσετε τις τάσεις του κλάδου δραστηριότητάς σας και να κάνετε τη σωστή κίνηση για το B2B.

1. Παρακολουθήστε τους παράγοντες που επηρεάζουν τη βιομηχανία και τις δημοσιεύσεις.

Ακολουθήστε τα ιστολόγια (Blogs) και τις σχετικές ειδήσεις που αφορούν τον κλάδο σας, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τι συμβαίνει. Ξεκινήστε εντοπίζοντας παράγοντες επιρροής και δημοσιεύσεις που σχετίζονται με τη δραστηριότητά σας και, στη συνέχεια, παρακολουθήστε τη στρατηγική που ακολουθούν οι ανταγωνιστές σας.

2. Ενημερωθείτε για τις πρόσφατες εκθέσεις έρευνας και τάσεων του κλάδου

Κάθε κλάδος επιχειρηματικότητας αλλάζει κάποια στιγμή και η ενημέρωση μέσω αναφορών και δεδομένων μπορεί να σας δείξει πού οδηγούν τα πράγματα. Οι αριθμοί σε αυτές τις αναφορές προέρχονται συχνά από έγκυρες έρευνες τις οποίες μπορείτε να εμπιστευτείτε, αντί να ακολουθείτε απλώς τη φημολογία. Επιπλέον, όταν γνωρίζετε τακτικά τι συμβαίνει στον κλάδο σας, θα αποκτήσετε τη δεξιότητα να επιλέγετε σωστά τις κατάλληλες τάσεις για το τώρα αλλά και το μέλλον.

3. Αξιοποιήστε τα ψηφιακά εργαλεία και τα αναλυτικά στοιχεία για να αξιολογήσετε τη συμπεριφορά των πελατών σας.

Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα πελατών για να αξιολογήσετε εάν μια τάση είναι κατάλληλη για εσάς. Τι δείχνουν οι αριθμοί; Κάποιες τάσεις μπορεί να λειτουργούν για κάποιες επιχειρήσεις, αλλά εσείς γνωρίζετε καλύτερα τους πελάτες σας. Εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε περισσότερα από ένα εργαλεία συλλογής δεδομένων, ώστε να μπορείτε να δείτε τις τάσεις των πελατών από διαφορετικές πηγές άρα και με μία διαφορετική ματιά. Χρησιμοποιήστε αυτούς τους αριθμούς για να δείτε τις συνολικές τάσεις στην επιχείρησή σας. Η υιοθέτηση μιας νέας τάσης θα διέκοπτε τη συνήθη συμπεριφορά των πελατών σας;

4. Λάβετε σχόλια-feedback από τους πελάτες σας.

Μην φοβάστε να ρωτήσετε τους πελάτες σας τι χρειάζονται. Η δημιουργία ερωτηματολογίου και η λήψη απαντήσεων από τρέχοντες πελάτες μπορεί να σας δώσει πληροφορίες για τις τάσεις που είναι κατάλληλες να υιοθετηθούν από το eshop και την επιχείρησή σας. Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα επενδυτικό πλάνο για το μέλλον.

5. Παρακολούθηση των ανταγωνιστών.

Ρίξτε μια ματιά στους ανταγωνιστές σας. Μήπως υιοθέτησαν μια συγκεκριμένη τάση; Αν ναι, πώς λειτούργησε; Φυσικά, δεν χρειάζεται να κάνετε όλα όσα κάνει ο ανταγωνισμός σας, αλλά η γνώση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να μετρήσετε μια τάση.

Αν δεν έχετε τον χρόνο ή δυσκολεύεστε να υλοποιήσετε τα παραπάνω, μην ανησυχείτε! Η Bluemind είναι εδώ για να σας βοηθήσει και να συγκεντρώσει για εσάς όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

Το αποτέλεσμα της μελέτης που θα διενεργήσει η ομάδα μας σε επίπεδο κλάδου, ανταγωνισμού, εσωτερικών επιχειρησιακών διαδικασιών και εταιρικής φιλοσοφίας θα σας οδηγήσει σε ασφαλή συμπεράσματα σχετικά με την υιοθέτηση των νέων τάσεων στο e-commerce στο παρόν και το μέλλον.

Συμπληρώνοντας την ακόλουθη φόρμα επικοινωνίας θα λάβουμε το ενδιαφέρον σας και σύντομα ένας εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Contact
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram