GDPR στο Digital Marketing

GDPR

Το GDPR αλλάζει τα δεδομένα στο Digital Marketing

Τo GDPR (Ευρωπαϊκός Κανονισμός περί Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα) και η εφαρμογή του – από 25 Μαϊου 2018- απασχόλησε πρόσφατα τις εταιρείες και τα τμήματα digital marketing.

Είναι σαφές ότι το σύνολο των κανονισμών, αλλάζει πολλά από αυτά που γνωρίζαμε στο Digital Marketing. Με νέους και ουσιαστικούς περιορισμούς, σχετικά με τις πρακτικές συλλογής δεδομένων, που δεν είχαν ρυθμιστεί σε μεγάλο βαθμό, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να βρουν τρόπους για να στοχεύσουν τις ηλεκτρονικές διαφημίσεις τους.

Προκειμένου να προστατευθεί το απόρρητο των καταναλωτών και να τους δοθεί μεγαλύτερος έλεγχος για τον τρόπο συλλογής και χρήσης των δεδομένων τους, το GDPR απαιτεί από τις επιχειρήσεις να εξασφαλίσουν ρητή άδεια για δραστηριότητες χρήσης προσωπικών δεδομένων εντός της Ε.Ε. Ακόμα και η εταιρεία ή ο οργανισμός έχει έδρα σε χώρα εκτός Ε.Ε. αν απευθύνεται σε χρήστες κατοίκους τις Ευρωπαϊκής Ένωσης τότε υποχρεούται να συμμορφωθεί με τον νέο κανονισμό.

Ποια θεωρούνται προσωπικά δεδομένα;

Προσωπικά Δεδομένα είναι το όνομα, η φωτογραφία, ο αριθμός ταυτοποίησης, τα δεδομένα τοποθεσίας, οποιοσδήποτε ηλεκτρονικός αναγνωριστικός κωδικός ή ένας ή περισσότεροι παράγοντες που σχετίζονται με τη φυσική, γενετική, πνευματική, ή την κοινωνική ταυτότητα του φυσικού προσώπου.

Εάν επικεντρωθούμε σε ηλεκτρονικά αναγνωριστικά στοιχεία, μπορούμε να δούμε ότι οι διευθύνσεις IP, τα cookies, τα IP σταθερής και κινητής τηλεφωνίας και ακόμη και οι μηχανές αναζήτησης θα εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του GDPR.

Ως εταιρεία που παρέχουμε υπηρεσίες  inbound marketing , η συμβουλή μας είναι πάντα να είσαστε όσο το δυνατόν πιο διαφανείς με τα δεδομένα των καταναλωτών για να δημιουργούνται  πιο αξιόλογες και αξιόπιστες σχέσεις με τους πελάτες και τους καταναλωτές σας.

Το μάρκετινγκ δεν πρέπει να είναι δύσκολο ή μυστηριώδες για τους καταναλωτές. Εάν ο καταναλωτής καταλάβει το γιατί επιλέγει να δώσει τα δεδομένα του, τι κερδίζει από αυτό και πως ακριβώς θα χρησιμοποιηθούν, τότε θα σας τα δώσει.

Δείτε τις 6 κορυφαίες περιοχές που καλύπτει το GDPR