Πολλές επιχειρήσεις νιώθουν ότι «κάτι δεν πάει καλά» με το site ή τις διαφημίσεις τους:
– Έρχονται κλικ.
– Συμπληρώνονται φόρμες.
– Πατιούνται call buttons.
Αλλά… δεν κλείνουν πελάτες. Δεν υπάρχουν σοβαρές αιτήσεις. Δεν μετατρέπεται τίποτα σε έσοδα.
Αυτό που συμβαίνει είναι πολύ απλό:
Το να έχεις conversions δεν σημαίνει ότι έχεις leads.
Και αυτός είναι ο λόγος που οι περισσότερες digital καμπάνιες φαίνεται να δουλεύουν στα νούμερα, αλλά όχι στο ταμείο.
Τα περισσότερα websites και διαφημίσεις παράγουν:
Το νούμερο δείχνει “20 conversions” – αλλά μόνο 1 ή 2 ίσως αξίζουν πραγματική προσοχή.
Αυτό είναι κρίσιμο. Γιατί η ομάδα σου (ή εσύ ο ίδιος) σπαταλάς χρόνο, resources και ψυχραιμία προσπαθώντας να “κλείσεις” ανθρώπους που… δεν ενδιαφέρονται.
Το μεγαλύτερο λάθος σε ένα funnel είναι ότι όλοι μπορούν να συμπληρώσουν τη φόρμα. Δεν υπάρχει φίλτρο.
Μερικά παραδείγματα:
Όταν δεν ξεκαθαρίζεις ποιος είσαι και ποιον θες, τότε οι λάθος άνθρωποι κάνουν conversion.
Η πλειοψηφία των websites και διαφημίσεων δεν έχουν σωστό tracking.
Μπορεί να ξέρεις ότι "κάποιος πάτησε", αλλά:
Με λίγα λόγια: έχεις στατιστικά, αλλά όχι πληροφόρηση.
Πολλά conversions χάνονται απλά και μόνο γιατί κανείς δεν τα διαχειρίστηκε σωστά.
Ένα conversion χωρίς σύστημα διαχείρισης (CRM, alerts, αυτοματισμοί) είναι σαν να περιμένεις πελάτη χωρίς να ανοίγεις το μαγαζί.
Αν το κοινό που βλέπει τις διαφημίσεις σου ή φτάνει στο site σου δεν έχει πρόθεση αγοράς, ανάγκη ή budget, τότε ό,τι και να κάνει (κλικ, φόρμα, like), δεν πρόκειται να γίνει lead.
Δεν αρκεί να “φέρνεις κόσμο”. Πρέπει να φέρνεις τον σωστό κόσμο.
Αυτό απαιτεί:
👉 Δεν μετράμε απλά clicks – μετράμε αποτελέσματα.
Η Bluemind αναλύει κάθε funnel με στόχο να απαντήσει στο βασικό ερώτημα:
Ποια conversions αξίζουν και πώς τα μετατρέπουμε σε πραγματικά leads;
Τι κάνουμε:
✅ Ελέγχουμε αν το κοινό σου είναι το σωστό
✅ Αναλύουμε αν το site σου φιλτράρει ή δέχεται όποιον να ‘ναι
✅ Καταγράφουμε με ακρίβεια ποιος ήρθε, από πού, τι έκανε και γιατί
✅ Σου δείχνουμε τι δεν δουλεύει, χωρίς μισόλογα
✅ Σου προτείνουμε λύσεις που αποδίδουν
📩 Ζήτησε αξιολόγηση του website και του marketing funnel σου.