Υπηρεσία «Web Exports» …για να σας βρίσκουν αυτοί που σας ενδιαφέρουν!
Οι εξαγωγές των ελληνικών προϊόντων είναι ο κυριότερος παράγοντας οικονομικής ανάκαμψης της χώρας μας. Ήδη πολλές ελληνικές επιχειρήσεις έχουν διεισδύσει σε ξένες αγορές, εξάγοντας ποιοτικά ελληνικά προϊόντα.
Η προώθηση εξαγωγών σε μία κατάσταση πανδημίας φαντάζει δύσκολη, καθώς υπάρχει ανασφάλεια για τις διεθνείς εκθέσεις που πραγματοποιούνταν πριν τον Covid-19. Ήδη η διεθνής έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) έχει ακυρωθεί λόγω της έξαρσης κρουσμάτων κορονοϊού.
Το digital marketing δίνει τη λύση στην προώθηση εξαγωγών
Για τη λιανική πώληση (B2C) προϊόντων έχουμε το επιτυχημένο σενάριο των ηλεκτρονικών καταστημάτων (eshops). Τι γίνεται όμως όταν μία εταιρεία αναζητά χονδρεμπόρους στο εξωτερικό για B2B πώληση προϊόντων;
Υπάρχει περίπτωση ένα eshop να καταφέρει να εξάγει ελαιόλαδο ή κρασί ή τυροκομικά; Είναι αυτό που θα λειτουργήσει για μία επιτυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα ή μήπως θα ήταν πιο προσοδοφόρο να προβληθούμε μέσω της ιστοσελίδας μας, με τον τρόπο, που οι χονδρέμποροι θα μας εντοπίσουν; Και στην περίπτωση που μας εντοπίσουν τι θα θέλαμε να μάθουν να γνωρίζουν για εμάς, ώστε να επικοινωνήσουν μαζί μας;
Με βάση τα παραπάνω που είναι καίρια ερωτήματα των ελληνικών επιχειρήσεων, η Bluemind ανέπτυξε την ολοκληρωμένη υπηρεσία «Web Exports» για τις επιχειρήσεις που θέλουν να στραφούν σε νέες αγορές. Η νέα υπηρεσία προσφέρει τη δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να προβάλλονται στα σημεία εκείνα που ο υποψήφιος πελάτης τους, θα τις εντοπίσει και με μειωμένο κόστος περίπου στο 60%, από κάθε άλλη ενέργεια απόκτησης νέου πελάτη.