Η άνοιξη είναι εδώ και είναι ευκαιρία να ανανεώσετε τη στρατηγική σας στα social media της επιχείρησής σας.
Για να γιορτάσουμε μαζί σας αυτή την υπεροχή εποχή χαράς και δημιουργίας, σας προτείνουμε μερικά tips βελτίωσης των σελίδων σας στα social media.
1. Αποχωριστείτε το παλιό
Παλιά λογότυπα και εικόνες λάθους μεγέθους στο προφίλ αντικαταστείτε τα με νέα, που ταιριάζουν στη δραστηριότητά σας και είναι στις σωστές διαστάσεις. Ενημερώστε με τις πιο πρόσφατες εικόνες το κάθε κοινωνικό σας κανάλι. Αυτή η μικρή αλλαγή μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στην εικόνα, που δίνει η επιχείρησή σας. Δεν είστε σίγουροι για τα μεγέθη εικόνας που χρειάζεστε για κάθε κανάλι; Επικοινωνήστε μαζί μας και μπορούμε να αναλάβουμε για λογαριασμό σας αυτή την εργασία. Σε λίγες ώρες θα έχετε σωστά ανανεωμένο το προφίλ σας σε κάθε σελίδα σας σε όλα τα social media.
2. Επικεντρωθείτε στον στόχο σας
Μερικές φορές είμαστε τόσο απασχολημένοι με άλλες εργασίες και παραμελούμε τους στόχους μας για τα social media με αποτέλεσμα το κοινό μας να μην ανταποκρίνεται στο περιεχόμενο μας.
Ελέγξετε τα στατιστικά των σελίδων σας και εξετάστε αν ανταποκρίνονται στους στόχους σας. Αν όχι, τότε μπορείτε να επανέλθετε στη σωστή ροή ακολουθώντας ένα πλάνο δημοσιεύσεων, που να ανταποκρίνεται περισσότερο σε αυτό που θέλετε να επικοινωνήσετε.
Επίσης, να θυμίσουμε ότι τα πράγματα αλλάζουν ταχύτατα τόσο στη λειτουργία των social media, όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο. Πιθανά αυτό που θέλατε να πετύχετε πριν από 6 μήνες , να πρέπει να τροποποιηθεί.
Αν πιστεύετε ότι θα βοηθούσε να είχατε κάποιον social media expert για να κάνετε μαζί του τις τροποποιήσεις και προγραμματισμό μπορείτε να επικοινωνήστε με την εταιρεία μας.
3. Παρατηρήστε αν το κάθε κανάλι σας στα social media είναι κατάλληλο για αυτό που θέλετε
Αν υπάρχει ένα κανάλι που η επιχείρησή σας ξεχωρίζει, αναρωτηθείτε - πρέπει να εστιάσετε όλες τις προσπάθειές σας εκεί ή μπορείτε να αναπαράγετε αυτό που κάνετε εκεί σε άλλα κανάλια;
Ανάλογα με την επιχείρησή σας ή τη μάρκα σας, δεν είναι όλα τα κανάλια κατάλληλα, ώστε να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας. Το Twitter, για παράδειγμα, μπορεί να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών, αλλά εάν ελπίζετε να πουλήσετε περισσότερα προϊόντα, ίσως το Instagram είναι το καλύτερο.
Ρίξτε μία ματιά εδώ για να ενημερωθείτε σχετικά με το Instagram
4. Μελετήστε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας
Ο ανταγωνιστής είναι ένας μεγάλος δάσκαλος. Μπορείτε να διδαχθείτε από τις επιτυχίες του και να αποφύγετε τις αποτυχίες του.
Επιλέξτε τους τρεις κύριους ανταγωνιστές σας και να κάνετε έναν έλεγχο των κοινωνικών καναλιών τους. Δείτε τι δουλεύει γι 'αυτούς και τι μπορείτε να φέρετε μέσα στη δική σας στρατηγική. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες ως σημείο αναφοράς όταν πρόκειται να αξιολογήσετε τη δική σας απόδοση.
Ολοκληρώστε αυτές τις εργασίες και θα έχετε κοινωνικά κανάλια, που είναι ανανεωμένα για την άνοιξη και έτοιμα να προσφέρουν τις κατάλληλες πληροφορίες στο κοινό σας.
Ανανεώστε τη στρατηγική σας στα social media με τη βοήθεια της Bluemind. Προσελκύστε κοινό (followers) από όλα τα δίκτυα αξιοποιώντας την εμπειρία των Blueminders social media experts. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα.