Η μεγάλη προστιθέμενη αξία της δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος (κατασκευή eshop) και τα κρίσιμα ζητήματα που θα πρέπει να χειριστούν οι ενδιαφερόμενοι. Πώς ανεβαίνει το κόστος.
Με αφορμή το lockdown που επέφερε το κλείσιμο των καταστημάτων και την επιδότηση ΕΣΠΑ των 5.000 ευρώ με τη Δράση «e-λιανικό», πολλές επιχειρήσεις οι οποίες δεν διέθεταν μέχρι τώρα ηλεκτρονική παρουσία, έχουν εστιάσει το ενδιαφέρον τους στην κατασκευή e-shop.
Καθότι δεν υπάρχει «σωστή» και «λάθος» επιλογή (ως μοναδική απάντηση) στην κατασκευή e-shop, εκτιμώ ότι όσα θα αναφερθούν σ’ αυτό το άρθρο θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμα για την καλύτερη δυνατή επιλογή των επιχειρήσεων λιανεμπορίου.