fbpx

Άρθρο στο euro2day.gr για την επένδυση σε eshop

Η μεγάλη προστιθέμενη αξία της δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος (κατασκευή eshop) και τα κρίσιμα ζητήματα που θα πρέπει να χειριστούν οι ενδιαφερόμενοι. Πώς ανεβαίνει το κόστος.

19/1/2021 Άρθρο της Ρενάτας Ζαχαροπούλου στο euro2day.gr

Με αφορμή το lockdown που επέφερε το κλείσιμο των καταστημάτων και την επιδότηση ΕΣΠΑ των 5.000 ευρώ με τη Δράση «e-λιανικό», πολλές επιχειρήσεις οι οποίες δεν διέθεταν μέχρι τώρα ηλεκτρονική παρουσία, έχουν εστιάσει το ενδιαφέρον τους στην κατασκευή e-shop.

Καθότι δεν υπάρχει «σωστή» και «λάθος» επιλογή (ως μοναδική απάντηση) στην κατασκευή e-shop, εκτιμώ ότι όσα θα αναφερθούν σ’ αυτό το άρθρο θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμα για την καλύτερη δυνατή επιλογή των επιχειρήσεων λιανεμπορίου.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram