logo

Αξίζει να ανοίξω eshop;

Το κύριο ερώτημα, που έχουν πολλοί επιχειρηματίες με φυσικά καταστήματα ή εν δυνάμει επιχειρηματίες είναι, αν... αξίζει να ανοίξω eshop.

Ναι, λοιπόν αξίζει να ανοίξεις eshop, υπό ορισμένες προϋποθέσεις που θα αναφέρουμε παρακάτω.

Γιατί αξίζει να ανοίξω eshop;

  1. Αν ανοίξεις eshop θα έχεις ένα κατάστημα που θα πουλάει 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο, σε όποιες αγορές επιλέξεις. Οι μόνοι λόγοι για να μην πουλάει το eshop σου είναι πιθανές δυσλειτουργίες ή αν δεν το διαφημίζεις.
  2. Αξίζει να έχεις eshop όταν έχεις γνώση της δύναμης του διαδικτύου και είσαι πρόθυμος να δουλέψεις για να χτίσεις ένα ισχυρό brand name.
  3. Η δυνατότητες κάθε eshop που έχει κατασκευαστεί σωστά, δεν έχουν ταβάνι. Έτσι μπορεί να ξεκινήσεις με ένα απλό eshop σε μία πλατφόρμα που να έχει υψηλές δυνατότητες επεκτασιμότητας. Μάθε πώς μπορείς να ξεκινήσεις ένα eshop εδώ.
  4. Τα κέρδη από το eshop είναι σημαντικά όταν έχεις τον έλεγχο της τιμής πώλησης. Αγοράζοντας φθηνά και πουλώντας σε ανταγωνιστικές τιμές, μπορείς να έχεις ένα πολύ καλό περιθώριο κέρδους κάθε μήνα.
eshop axizei

Πώς να κάνω ένα κερδοφόρο eshop;

  1. Η επιλογή της πλατφόρμας που θα επιλέξεις για κατασκευη eshop σου θα πρέπει να σε βολεύει στη χρήση της. Σημασία έχει να μπορείς να διαχειρίζεσαι το περιεχόμενο σου εύκολα και γρήγορα. Δες εδώ τις επιλογές πριν αποφασίσεις.
  2. Η εμφάνιση του eshop παίζει σημαντικό ρόλο, αλλά ακόμα μεγαλύτερο ρόλο είναι να λειτουργεί με βάση τις ανάγκες σου. Λύσεις σε διασυνδέσεις μεταφορικών και τα κόστη αυτών, όπως και στη τιμολόγηση θα βρεις πολλές και έτοιμες. Όμως, αν έχεις μία δυνατή ομάδα developers θα μπορείς να έχεις λύσεις σε κρίσιμα θέματα της λειτουργίας των εργαλείων, ώστε να προσαρμόζονται σε αυτό που σε εξυπηρετεί και όχι σε αυτό που δίνεται έτοιμο. Μίλησε μαζί μας για να σου δώσουμε την κατάλληλη λύση!
  3. On site SEO eshop δεν είναι μόνο να έχεις λέξεις-κλειδιά, τα κατάλληλα url ή να είναι γρήγορη η φόρτωση της σελίδας σου. On site SEO σημαίνει να έχεις βάλει σωστά και τα προϊόντα σου στο eshop. Αυτό είναι ένα στοιχείο που οι περισσότεροι ιδιοκτήτες eshop δεν του έχουν δώσει την απαραίτητη σημασία ή δεν τους το έχει πει κανείς.
  4. Η προώθηση eshop είναι απαραίτητη! Θα πρέπει να έχεις εξασφαλίσει ένα αρχικό κεφάλαιο που θα ρίξεις στη διαφήμισή του και η οποία θα πρέπει να σου αποδώσει άμεσα.
  5. Στη στρατηγική διαφήμισης για τους πρώτους 2 μήνες φρόντισε να είναι ένα mix από social media και google. Αυτό θα σου δώσει μία ξεκάθαρη εικόνα για το που βρίσκονται οι πελάτες σου.
  6.  Θα σου προτείναμε να επιλέξεις επαγγελματική διαφήμιση αναθέτοντας την προώθηση eshop σε μία εταιρεία όπως η Bluemind. Ενημερώσου εδώ για τα μετρήσιμα αποτελέσματα απόδοσης της διαφήμισης eshop .
  7. Η συνεργασία του eshop με Skroutz ή Best Price είναι χρήσιμη σε δύο περιπτώσεις. Όταν δεν έχεις χρήματα για προώθηση, αλλά έχεις τη δυνατότητα ανταγωνιστικών τιμών. Και όταν έχεις stock το οποίο παραμένει στην αποθήκη σου και αξίζει να το πουλήσεις σε πολύ χαμηλή τιμή ώστε να σου επιστραφεί τον αρχικό κεφάλαιο.
  8. Αν το προϊόν σου είναι άγνωστο όπως και το eshop σου χρειάζεται να αναπτύξεις τη φήμη σου. Σε αυτές τι περιπτώσεις βοηθούν οι προσφορές γνωριμίας και η συνεργασία με influencers.
  9. Ανανέωνε το περιεχόμενο eshop συχνά. Αν για παράδειγμα έχεις ένα ehsop με ρούχα θα πρέπει κάθε εβδομάδα να παρουσιάζεις κάτι καινούριο.
  10. Η ακεραιότητα στην επικοινωνία με τους πελάτες παίζει σημαντικό ρόλο. Αν δεν έχεις ένα προϊόν τη στιγμή που το θέλει ο πελάτης, πρέπει να τον ενημερώσεις άμεσα. Οι χρήστες του διαδικτύου είναι περισσότερο απαιτητικοί απ’ ότι οι πελάτες σε ένα φυσικό κατάστημα. Ο χρόνος ανταπόκρισης στο διαδίκτυο είναι δείγμα οργάνωσης της επιχείρησής σου και της άριστης εξυπηρέτησης, που θέλεις να προσφέρεις.
  11. Ο έλεγχος στις πληρωμές των προϊόντων του eshop από τους πελάτες  πριν πραγματοποιήσεις την αποστολή προϊόντων είναι κρίσιμος. Πολλές φορές οι νέοι ιδιοκτήτες eshop δεν ελέγχουν τις πληρωμές για τα προϊόντα και έτσι χάνουν χρήματα.

Ολοκληρώνοντας τα σημεία που θα πρέπει να προσέξεις για να ανοίξεις eshop κερδοφόρο, πιστεύουμε ότι έχουμε καλύψει ένα σημαντικό μέρος του προβληματισμού «αξίζει να ανοίξω eshop;».

Σε κάθε περίπτωση όμως, μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα μας, ώστε να σε καθοδηγήσουμε σωστά στο νέο σου εγχείρημα, συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.

error: Content is protected !!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram