Το κύριο ερώτημα, που έχουν πολλοί επιχειρηματίες με φυσικά καταστήματα ή εν δυνάμει επιχειρηματίες είναι, αν... αξίζει να ανοίξω eshop;
Ναι, λοιπόν αξίζει να ανοίξεις eshop, υπό ορισμένες προϋποθέσεις που θα αναφέρουμε παρακάτω.
Γιατί αξίζει να ανοίξω eshop;
Αν ανοίξεις eshop θα έχεις ένα κατάστημα που θα πουλάει 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο, σε όποιες αγορές επιλέξεις. Οι μόνοι λόγοι για να μην πουλάει το eshop σου είναι πιθανές δυσλειτουργίες ή αν δεν το διαφημίζεις.
Αξίζει να έχεις eshop όταν έχεις γνώση της δύναμης του διαδικτύου και είσαι πρόθυμος να δουλέψεις για να χτίσεις ένα ισχυρό brand name.
Η δυνατότητες κάθε eshop που έχει κατασκευαστεί σωστά, δεν έχουν ταβάνι. Έτσι μπορεί να ξεκινήσεις με ένα απλό eshop σε μία πλατφόρμα που να έχει υψηλές δυνατότητες επεκτασιμότητας. Μάθε πώς μπορείς να ξεκινήσεις ένα eshop εδώ.
Τα κέρδη από το eshop είναι σημαντικά όταν έχεις τον έλεγχο της τιμής πώλησης. Αγοράζοντας φθηνά και πουλώντας σε ανταγωνιστικές τιμές, μπορείς να έχεις ένα πολύ καλό περιθώριο κέρδους κάθε μήνα.
Πώς να κάνω ένα κερδοφόρο eshop;
Η επιλογή της πλατφόρμας που θα επιλέξεις για κατασκευη eshop σου θα πρέπει να σε βολεύει στη χρήση της. Σημασία έχει να μπορείς να διαχειρίζεσαι το περιεχόμενο σου εύκολα και γρήγορα. Δες εδώ τις επιλογές πριν αποφασίσεις.
Η εμφάνιση του eshop παίζει σημαντικό ρόλο, αλλά ακόμα μεγαλύτερο ρόλο είναι να λειτουργεί με βάση τις ανάγκες σου. Λύσεις σε διασυνδέσεις μεταφορικών και τα κόστη αυτών, όπως και στη τιμολόγηση θα βρεις πολλές και έτοιμες. Όμως, αν έχεις μία δυνατή ομάδα developers θα μπορείς να έχεις λύσεις σε κρίσιμα θέματα της λειτουργίας των εργαλείων, ώστε να προσαρμόζονται σε αυτό που σε εξυπηρετεί και όχι σε αυτό που δίνεται έτοιμο. Μίλησε μαζί μας για να σου δώσουμε την κατάλληλη λύση!
On site SEO eshop δεν είναι μόνο να έχεις λέξεις-κλειδιά, τα κατάλληλα url ή να είναι γρήγορη η φόρτωση της σελίδας σου. On site SEO σημαίνει να έχεις βάλει σωστά και τα προϊόντα σου στο eshop. Αυτό είναι ένα στοιχείο που οι περισσότεροι ιδιοκτήτες eshop δεν του έχουν δώσει την απαραίτητη σημασία ή δεν τους το έχει πει κανείς.
Η προώθηση eshop είναι απαραίτητη! Θα πρέπει να έχεις εξασφαλίσει ένα αρχικό κεφάλαιο που θα ρίξεις στη διαφήμισή του και η οποία θα πρέπει να σου αποδώσει άμεσα.
Στη στρατηγική διαφήμισης για τους πρώτους 2 μήνες φρόντισε να είναι ένα mix από social media και google. Αυτό θα σου δώσει μία ξεκάθαρη εικόνα για το που βρίσκονται οι πελάτες σου.
Η συνεργασία του eshop με Skroutzή Best Priceείναι χρήσιμη σε δύο περιπτώσεις. Όταν δεν έχεις χρήματα για προώθηση, αλλά έχεις τη δυνατότητα ανταγωνιστικών τιμών. Και όταν έχεις stock το οποίο παραμένει στην αποθήκη σου και αξίζει να το πουλήσεις σε πολύ χαμηλή τιμή ώστε να σου επιστραφεί τον αρχικό κεφάλαιο.
Αν το προϊόν σου είναι άγνωστο όπως και το eshop χρειάζεται να αναπτύξεις τη φήμη σου. Σε αυτές τι περιπτώσεις βοηθούν οι προσφορές γνωριμίας και η συνεργασία με influencers.
Ανέπτυξε την εγκυρότητα του eshop σου με τη δημιουργία backlinks σε sites που έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα. Μάθε για τα backlinks εδώ.
Ανανέωνε το περιεχόμενο eshop συχνά. Αν για παράδειγμα έχεις ένα eshop με ρούχα θα πρέπει κάθε εβδομάδα να παρουσιάζεις κάτι καινούριο. Έτσι μαθαίνεις τους επισκέπτες του eshop να περιμένουν συνεχώς καινούρια πράγματα από την επιχείρησή σου, με αποτελέσμα να επισκέπτονται ξανά και ξανά την ιστοσελίδα σου.
Η ακεραιότητα στην επικοινωνία με τους πελάτες παίζει σημαντικό ρόλο. Αν δεν έχεις ένα προϊόν τη στιγμή που το θέλει ο πελάτης, πρέπει να τον ενημερώσεις άμεσα. Οι χρήστες του διαδικτύου είναι περισσότερο απαιτητικοί απ’ ότι οι πελάτες σε ένα φυσικό κατάστημα. Ο χρόνος ανταπόκρισης στο διαδίκτυο είναι δείγμα οργάνωσης της επιχείρησης και της άριστης εξυπηρέτησης, που θέλεις να προσφέρεις.
Ο έλεγχος στις πληρωμές των προϊόντωντου eshop από τους πελάτες πριν πραγματοποιήσεις την αποστολή προϊόντων είναι κρίσιμος. Πολλές φορές οι νέοι ιδιοκτήτες eshop δεν ελέγχουν τις πληρωμές για τα προϊόντα και έτσι χάνουν χρήματα.
Ολοκληρώνοντας τα σημεία που θα πρέπει να προσέξεις για να ανοίξεις eshopκερδοφόρο, πιστεύουμε ότι έχουμε καλύψει ένα σημαντικό μέρος του προβληματισμού «αξίζει να ανοίξω eshop;».
Για την ίδρυση επιχείρησης, ενημερώσου για το οικονομικό πακέτο "έναρξη επιχείρησης" που προσφέρουμε σε συνεργασία με την λογιστική εταιρεία Accountwave Consulting πατώντας εδώ.
Σε κάθε περίπτωση όμως, μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα μας, ώστε να σε καθοδηγήσουμε σωστά στο νέο σου εγχείρημα, συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.