fbpx

Αξίζει να ανοίξω eshop;

Το κύριο ερώτημα, που έχουν πολλοί επιχειρηματίες με φυσικά καταστήματα ή εν δυνάμει επιχειρηματίες είναι, αν... αξίζει να ανοίξω eshop;

Ναι, λοιπόν αξίζει να ανοίξεις eshop, υπό ορισμένες προϋποθέσεις που θα αναφέρουμε παρακάτω.

Γιατί αξίζει να ανοίξω eshop;

  1. Αν ανοίξεις eshop θα έχεις ένα κατάστημα που θα πουλάει 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο, σε όποιες αγορές επιλέξεις. Οι μόνοι λόγοι για να μην πουλάει το eshop σου είναι πιθανές δυσλειτουργίες στην λειτουργία του ή αν δεν το διαφημίζεις.
  2. Αξίζει να έχεις eshop όταν έχεις γνώση της δύναμης του διαδικτύου και είσαι πρόθυμος να δουλέψεις για να χτίσεις ένα ισχυρό brand name.
  3. Η δυνατότητες κάθε eshop που έχει κατασκευαστεί σωστά, δεν έχουν ταβάνι! Έτσι μπορείς να ξεκινήσεις με ένα απλό eshop σε μία πλατφόρμα όπως το wordpress που έχει υψηλές δυνατότητες επεκτασιμότητας. Γιατί είναι απαραίτητη η επεκτασιμότητα; Γιατί η πλατφόρμα που θα στηθεί το eshop θα πρέπει να εξελίσσεται, ώστε να ακολουθεί τις επιταγές του e-commerce σε λύσεις, υπηρεσίες και εργαλεία. Μάθε πώς μπορείς να ξεκινήσεις ένα eshop εδώ.
  4. Τα κέρδη από το eshop είναι σημαντικά όταν έχεις τον έλεγχο της τιμής πώλησης. Αγοράζοντας φθηνά και πουλώντας σε ανταγωνιστικές τιμές, μπορείς να έχεις ένα πολύ καλό περιθώριο κέρδους κάθε μήνα. Επίσης, η μοναδικότητα του προϊόντος που πουλάς μπορεί να φέρει εξαιρετικές πωλήσεις.
eshop axizei

Πώς να κάνω ένα κερδοφόρο eshop;

Πριν ξεκινήσεις ένα e-shop θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν διαφέρει σε επένδυση από το φυσικό κατάστημα. Για να ανοίξεις ένα φυσικό κατάστημα χρειάζεσαι κάποια χρήματα για να το καλλωπίσεις, να βάλει τα προϊόντα σου σωστά ώστε οι πελάτες σου να τα εντοπίζουν εύκολα, να δημιουργήσεις ελκυστική βιτρίνα, να το διαφημίσεις κ.α.

Το ίδιο σενάριο ακολουθείται στο περιβάλλον του διαδικτύου για το ηλεκτρονικό κατάστημα. Αν για παράδειγμα έχεις ακούσει ότι μπορείς να κάνεις eshop με 200 ευρώ σκέψου ότι με αυτά τα χρήματα δεν μπορείς να έχεις φυσικό κατάστημα. Η αναλογία των χρημάτων σε φυσικό και ηλεκτρονικό κατάστημα είναι περίπου η ίδια. Μάθε εδώ τι σημαίνει φθηνό e-shop για να μπορείς να φιλτράρεις καλύτερα τις πληροφορίες που λαμβάνεις καθώς αναρωτιέσαι αν τελικά αξίζει να ανοίξεις eshop.

  1. Η επιλογή της πλατφόρμας που θα επιλέξεις για κατασκευη eshop σου θα πρέπει να σε βολεύει στη χρήση της. Σημασία έχει να μπορείς να διαχειρίζεσαι το περιεχόμενο σου και τα προϊόντα σου εύκολα και γρήγορα. Δες εδώ τις επιλογές σε πλατφόρμες κατασκευής eshop πριν αποφασίσεις.
  2. Η εμφάνιση του eshop παίζει σημαντικό ρόλο, αλλά ακόμα μεγαλύτερο ρόλο έχει να λειτουργεί με βάση τις ανάγκες σου. Λύσεις σε διασυνδέσεις μεταφορικών και τα κόστη αυτών, όπως και στη τιμολόγηση θα βρεις πολλές και έτοιμες. Όμως, αν έχεις μία δυνατή ομάδα eshop developers τότε θα μπορείς να έχεις λύσεις σε κρίσιμα θέματα της λειτουργίας eshop, ώστε το ηλεκτρονικό κατάστημα να προσαρμόζεται σε αυτό που σε εξυπηρετεί καλύτερα και όχι σε αυτό που σου δίνεται έτοιμο. Μίλησε μαζί μας για να σου δώσουμε την κατάλληλη λύση στην κατασκευή eshop!
  3. On site SEO eshop και ακόμα καλύτερα κατασκευή eshop με SEO δεν είναι μόνο να έχεις λέξεις-κλειδιά, τα κατάλληλα url ή να είναι γρήγορη η φόρτωση της σελίδας σου. On site SEO σημαίνει να έχεις βάλει σωστά και τα προϊόντα σου στο eshop και όλο το περιεχόμενο να έχει δομηθεί με βάσει τους κανόνες SEO! Αυτό είναι ένα στοιχείο που οι περισσότεροι ιδιοκτήτες eshop δεν του έχουν δώσει την απαραίτητη σημασία ή δεν τους το έχει πει κανείς. Ακόμα κι αν η προσθήκη προϊόντων στο eshop γίνει από το σύστημα διαχείρισης της αποθήκης (ERP) τρόπος που θα περιγραφούν τα προϊόντα στο ERP παίζει σημαντικό ρόλο στο SEO και φυσικά στη Google. Μάθε περισσότερα εδώ για την κατασκευή eshop με σύνδεση ERP.
  4. Η προώθηση eshop είναι απαραίτητη! Θα πρέπει να έχεις εξασφαλίσει ένα αρχικό κεφάλαιο που θα επενδύσεις στη διαφήμισή του και η οποία θα πρέπει να σου αποδώσει άμεσα.
  5. Στη στρατηγική διαφήμισης για τους πρώτους 3-4 μήνες φρόντισε να είναι ένα mix από social media και google ads. Αυτό θα σου δώσει μία ξεκάθαρη εικόνα για το που βρίσκονται οι πελάτες σου. Θα σου προτείναμε να επιλέξεις επαγγελματική διαφήμιση αναθέτοντας την προώθηση eshop σε μία εταιρεία όπως η Bluemind. Ενημερώσου εδώ για τα μετρήσιμα αποτελέσματα απόδοσης της διαφήμισης eshop.
  6. Η διασύνδεση του eshop με Skroutz ή Best Price είναι χρήσιμη σε δύο περιπτώσεις. Η μία περίπτωση είναι όταν δεν έχεις τα χρήματα για προώθηση, αλλά έχεις τη δυνατότητα να προσφέρεις τα προϊόντα σου σε ανταγωνιστικές τιμές. Η δεύτερη περίπτωση είναι, όταν έχεις stock προϊόντων, το οποίο παραμένει στην αποθήκη σου και αξίζει να το πουλήσεις σε χαμηλή τιμή ώστε να σου επιστραφεί τον αρχικό κεφάλαιο και ένα μικρό κέρδος.
  7. Αν το προϊόν σου είναι άγνωστο όπως και το eshop, χρειάζεται να αναπτύξεις τη φήμη σου. Σε αυτές τι περιπτώσεις βοηθούν οι προσφορές γνωριμίας και η συνεργασία με influencers. Η πιο αποδοτική συνεργασία με τους influencers είναι το Affiliate Marketing και ο μηχανισμός μπορεί να στηθεί πάνω στο eshop σου αν επιλέξεις την κατασκευή eshop σε woocommerce. Ενημερώσου εδώ για την αμοιβαία αποδοτική συνεργασία με influencers και τη δημιουργία ενός δυναμικού digital δικτύου μεταπωλητών.
  8. Ανέπτυξε κατακόρυφα την εγκυρότητα του eshop σου με τη δημιουργία backlinks σε sites που έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα. Μάθε για τα backlinks εδώ. H αναφορά του eshop σου από άλλα sites μεγαλύτερης επισκεψιμότητας σου δίνει πόντους στα μάτια της Google.
  9. Η ακεραιότητα στην επικοινωνία με τους πελάτες παίζει σημαντικό ρόλο στις πωλήσεις μέσω διαδικτύου. Αν δεν έχεις διαθέσιμο ένα προϊόν τη στιγμή που το θέλει ο πελάτης, πρέπει να τον ενημερώσεις άμεσα. Επίσης, υπάρχουν αυτοματοποιημένα εργαλεία λειτουργίας eshop, που συλλέγουν στοιχεία από τους ενδιαφερόμενους πελάτες σχετικά με την επιθυμητή παραγγελία τους και όταν το προϊόν είναι διαθέσιμο στο eshop αυτόματα να ενημερώνεται ο πελάτης στο mail του. Οι χρήστες του διαδικτύου είναι περισσότερο απαιτητικοί απ’ ότι οι πελάτες σε ένα φυσικό κατάστημα. Ο χρόνος ανταπόκρισης στο διαδίκτυο είναι δείγμα οργάνωσης της επιχείρησης και της άριστης εξυπηρέτησης, που θέλεις να προσφέρεις.
  10. Ο έλεγχος στις πληρωμές των προϊόντων του eshop από τους πελάτες  πριν πραγματοποιήσεις την αποστολή προϊόντων είναι απαραίτητος. Πολλές φορές οι νέοι ιδιοκτήτες eshop δεν ελέγχουν τις πληρωμές για τα προϊόντα και έτσι χάνουν χρήματα στέλνοντας προϊόντα που δεν έχουν εξοφληθεί μέσω κατάθεσης του αντίτιμου σε τραπεζικό λογαριασμό.

Ολοκληρώνοντας τα σημεία που θα πρέπει να προσέξεις αν ανοίξεις eshop, πιστεύουμε ότι έχουμε καλύψει ένα σημαντικό μέρος του προβληματισμού σου σχετικά με το αν «αξίζει να ανοίξω eshop;».

Για την ίδρυση επιχείρησης eshop, ενημερώσου για το οικονομικό πακέτο "έναρξη επιχείρησης" που σου προσφέρουμε σε συνεργασία με την λογιστική εταιρεία Accountwave Consulting πατώντας εδώ.

Σε κάθε περίπτωση όμως, μπορείς να επικοινωνήσεις με την ομάδα μας, στο email info{@}bluemind.gr ή στο τηλέφωνο 210 86 62975 ώστε να σε καθοδηγήσουμε σωστά στο νέο σου εγχείρημα, συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.

Επικοινωνία
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram