Δημοσιότητα
e-forologia.gr digital marketing metrics και trends σε λογιστικές εταιρίες
Όταν οι ενέργειες digital marketing δεν δίνουν ποιοτικά αποτελέσματα, ο μόνος τρόπος για να βρούμε μία αποδοτική στρατηγική είναι να αναλύσουμε τα digital marketing metrics.
Capital.gr η στρατηγική των μεγαλύτερων e-shops παγκοσμίως
Πώς να έχω ένα κερδοφόρο eshop; Ένα συχνό ερώτημα που δεχόμασταν συνεχώς από νέους πελάτες μας στάθηκε η φορμή για το άρθρο μας στο capital.gr
Efsyn.gr ecommerce seo ή αλλιώς seo για eshop
Γιατί το ecommerce seo ή αλλιώς seo για eshop είναι μία αποδοτική στρατηγική για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου;
fpress.gr Η στρατηγική των κερδοφόρων eshop
Οι περισσότερες επιχειρήσεις εστιάζουν στην προώθηση eshop με Social Media και Google Ads επενδύοντας σημαντικά χρηματικά ποσά σε αυτούς τους τρόπους προώθησης. Η κατασκευή eshop με SEO ή η βελτιστοποίηση eshop…
Άρθρο στο taxheaven.gr για την αύξηση πελατών λογιστικών εταιριών
Η εμπειρία μας σε λογιστικές εταιρείες και η κατανόηση της προσπάθειας τους να αυξήσουν το πελατολόγιο τους αποτυπώνεται στο άρθρο μας, που δημοσιεύτηκε στο taxheaven.gr
Parapolitika.gr άρθρο “Custom eshop ή eshop σε CMS”
Άρθρο στα parapolitika.gr για την επιλογή πλατφόρμας στην κατασκευή eshop.
Άρθρο στο euro2day.gr για την επένδυση σε eshop
Η μεγάλη προστιθέμενη αξία της δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος (κατασκευή eshop) και τα κρίσιμα ζητήματα που θα πρέπει να χειριστούν οι ενδιαφερόμενοι. Πώς ανεβαίνει το κόστος.
Fpress.gr άρθρο για τις ενσωματωμένες λειτουργίες eshop
Στο άρθρο μας στο fpress.gr εξηγούμε τι χρειάζεται να γνωρίζετε για την κατασκευή eshop.
To digital marketing στην επιδημία Covid-19
Άρθρο στο χρηματοοικονομικό site euro2day.gr από την ιδρύτρια της Bluemind Digital Marketing Ρενάτα Ζαχαροπούλου.








