Εάν πραγματοποιείτε διαφήμιση AdWords, πρέπει να ξέρετε πόσο καλά εκτελείται. Η επένδυση των χρημάτων που ξοδεύετε κάθε μήνα στο AdWords,θα πρέπει να είναι αποδοτική.
Όταν όμως μιλάμε για AdWords, αυτό που λειτουργεί για ορισμένους μπορεί να μην λειτουργήσει για άλλους. Οι στόχοι ενός λογαριασμού μπορεί να διαφέρουν ο ένας από τον άλλο. Μπορεί να θέλω να εμφανίσω τις διαφημίσεις μου σε μεγάλο αριθμό ατόμων, ενώ ίσως να είναι καλύτερο να εμφανίζω τις διαφημίσεις μου μόνο σε εκείνους που βρίσκονται σε συγκεκριμένο σημείο της διαδικασίας αγοράς.
Κάθε στόχος είναι διαφορετικός!
Το AdWords σάς παρέχει τη δυνατότητα να στοχεύσετε με ακρίβεια τους υποψήφιους πελάτες σας καθώς και αναλυτικά στοιχεία. Το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ξέρουν πώς να ερμηνεύσουν σωστά τα αναλυτικά στοιχεία.
Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η παρακολούθηση μετατροπών και το Google Analytics είναι αναπόσπαστα στοιχεία για την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο ο λογαριασμός σας έχει απόδοση.
Αυτό που οι περισσότεροι δεν αντιλαμβάνονται είναι ότι η παρακολούθηση μετατροπών δεν είναι ακριβής. Μπορείτε να παρακολουθήσετε κάποια δεδομένα, αλλά δεν θα μπορείτε να δείτε πόσο ακριβής ήταν. Δεν θα ξέρετε αν ήταν 10%, 90% ή 100% των πραγματικών μετατροπών.
Στα χρόνια της εμπειρίας μας στο AdWords, έχουμε ασχοληθεί με ένα ευρύ φάσμα λογαριασμών AdWords. Λογαριασμοί που διαφημίζουν αυτοκίνητα, ενοικιάσεις κατοικιών, κοσμήματα, επιχειρησιακό λογισμικό, ανταλλακτικά για ψυκτικές εγκαταστάσεις, καλλυντικά, φοροτεχνικές υπηρεσίες και πολλά άλλα. Όλοι έχουν ένα κοινό πράγμα: Η παρακολούθηση της επιτυχίας στο AdWords είναι ένα πρόβλημα.
Κάθε ένας από αυτούς τους λογαριασμούς λάμβανε πωλήσεις, ωστόσο δεν αποδίδονταν πάντα στο AdWords. Η κατανόηση αυτής της έλλειψης ακρίβειας με την παρακολούθηση μετατροπών είναι σημαντική για την ερμηνεία της απόδοσης του λογαριασμού σας.
Λάβετε υπόψη ότι μόλις αρχίσετε να παρακολουθείτε περισσότερους από έναν τύπους μετατροπών, θα τις αξιολογείτε διαφορετικά. Κάποιος που κάνει κλικ στη διαφήμισή σας στο AdWords και στη συνέχεια αγοράζει το προϊόν σας είναι πιο πολύτιμος από κάποιον που απλά έκανε εγγραφή στο newsletter σας.
Μερικές φορές, πρέπει να κοιτάξετε τις μετατροπές αλλά και πέρα από αυτές.
Το γεγονός ότι έχετε μεγάλο αριθμό μετατροπών δεν σημαίνει τίποτα. Ο λόγος είναι ότι οι χρήστες είναι περίεργοι. Μπορεί κάποιος να δει τη διαφήμισή σας και να μπει τυχαία στη σελίδα σας από καθαρή περιέργεια. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα αγοράσει, αλλά μετρά σαν μετατροπή.
Τα πάντα δείχνουν ότι αυτοί οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρετε, ωστόσο θα χρειαστεί να τοποθετήσετε τα δεδομένα παρακολούθησης μετατροπών και να προσπαθήσετε να καταλάβετε τι πραγματικά συμβαίνει.
Ξεκινήστε ελέγχοντας την αναφορά των όρων αναζήτησης. Αυτή η αναφορά σάς παρέχει τις ακριβείς αναζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν για να ενεργοποιήσουν τις διαφημίσεις σας. Αν φαίνονται συντριπτικά εκτός θέματος, τότε δεν στοχεύετε τις σωστές λέξεις-κλειδιά.
Ελέγξτε την αναλογία κλικ / εμφανίσεων (CTR). Πώς αποτυπώνεται με την πάροδο του χρόνου; Εάν βλέπετε ότι αυξάνεται, αυτό είναι ένα καλό σημάδι, επειδή σημαίνει ότι εκτελείτε σχετικές διαφημίσεις. Η Google θα σας ανταμείψει για τη συνάφεια, εμφανίζοντας τις σχετικές διαφημίσεις πιο συχνά και σε υψηλότερες θέσεις.
Ελέγξτε τις προσφορές σας και το μέσο CPC σας (κόστος ανά κλικ). Αν οι προσφορές σας είναι πολύ χαμηλές, οι λέξεις-κλειδιά σας δεν θα ενεργοποιήσουν τις διαφημίσεις σας. Ο καθορισμός των προσφορών σας υπερβολικά υψηλός θα έχει ως αποτέλεσμα τη σπατάλη χτημάτων. Δεν θα θέλατε να πληρώσετε περισσότερα για κάτι που μπορείτε να πάρετε για λιγότερο.
Ελέγξτε τις μέσες θέσεις σας. Αν οι διαφημίσεις σας προβάλλονται κυρίως σε χαμηλότερες θέσεις, θα έχετε κλικ λιγότερο συχνά ή οι χρήστες δεν θα κάνουν κλικ σε αυτές. Αυτό θα επηρεάσει το CTR σας καθώς και το κόστος ανά κλικ.
Ελέγξτε τα δεδομένα του Analytics. Μόλις οι χρήστες κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας, πρέπει να καταλάβετε τι κάνουν μετά.
Αν πιστεύετε ότι ο λογαριασμός σας AdWords, δεν εκτελείται καλά, τότε μπορούμε να σας βοηθήσουμε κάνοντας τις απαραίτητες βελτιστοποιήσεις. Επικοινωνήστε μαζί μας στο email info@bluemind.gr