Έχετε προσπαθήσει να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας ή το eshop σας αλλά οι καμπάνιες σας δεν έφεραν τις πολυπόθητες πωλήσεις; Είχατε κάποια αιτήματα για τις υπηρεσίες σας ή τα προϊόντα σας και τελικά δεν κατέληξαν σε πωλήσεις; Εμπιστευτήκατε πολυδιαφημιζόμενες εταιρείες digital marketing που υπόσχονται εγγυημένα αποτελέσματα, αλλά και πάλι το αποτέλεσμα ήταν μηδενικό;
Αν έχετε βιώσει κάποια από τις παραπάνω εμπειρίες, τότε αυτό το άρθρο μας, θα σας βοηθήσει να καταλάβετε γιατί δεν είχατε την αναμενόμενη επιτυχία στις καμπάνιες digital marketing.
Οι τρόποι διαφήμισης μίας επιχείρησης στο digital marketing είναι πολλοί. Άλλοι επιλέγουν να διαφημίσουν το eshop ή τα προϊόντα τους στα social media. Άλλοι προτιμούν την Google ή το Youtube με τη λογική ότι όποιος είναι έτοιμος να αγοράσει κάτι θα το ψάξει στη μηχανή αναζήτησης. Και άλλοι απευθύνονται στα marketplaces (Sktroutz, Best Price, Public κ.λ.π.) γιατί έχουν το περιθώριο της χαμηλότερης τιμής.
Εκτός από τους παραπάνω τρόπους υπάρχει η προώθηση με SEO, η δυνατότητα πωλήσεων μέσω affiliate marketing, το inbound marketing, η διαφήμιση σε άλλες μηχανές αναζήτησης και πολλοί ακόμη τρόποι για να διαφημιστείτε στο διαδίκτυο.
Το digital marketing σε μία επιχείρηση είναι το κλειδί για ανοίξει η πόρτα επικοινωνίας με τον έξω κόσμο. Ο τρόπος που θα παρουσιάσετε την εταιρεία σας ή και τα προϊόντα του eshop σας θα πρέπει να είναι ο κατάλληλος ώστε να επικοινωνήσετε αποτελεσματικά με το κοινό σας.
Ας δούμε ένα παράδειγμα. Έχετε δημιουργήσει ένα eshop κορυφαίας τεχνολογίας και έχετε προβλέψει μηχανισμούς κουπονιών, υπενθύμισης εγκαταλειμμένου καλαθιού, εμφάνισης συμπληρωματικών προϊόντων στο καλάθι κ.α. Λίγο ως πολύ όλα τα σύγχρονα eshop τα ίδια εργαλεία χρησιμοποιούν και όσα δεν τα διαθέτουν ακόμα, κάποια στιγμή θα προχωρήσουν στην εγκατάστασή τους.
Τι είναι αυτό που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε από τους άλλους και θα σας φέρει πιστούς πελάτες;
Είναι όλα τα παραπάνω και κάτι ακόμα πιο σημαντικό. Είναι η βαθιά κατανόηση των αναγκών των πελατών σας και η προσαρμοσμένη επικοινωνία σας στον τρόπο που το κοινό σας μπορεί να λάβει/ κατανοήσει την πληροφορία.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις εκεί αποτυγχάνουν στο digital marketing. Τα εργαλεία προώθησης «τρέχουν» σωστά σύμφωνα με τους κανόνες που θέτει η κάθε πλατφόρμα αλλά οι πωλήσεις δεν φαίνονται πουθενά.
Κύριο σημείο για να προχωρήσουμε σε μία στρατηγική digital marketing είναι να κατανοήσουμε το κοινό που θα απευθυνθούμε. Οι πλατφόρμες προώθησης λειτουργούν δίκαια για όλες τις επιχειρήσεις που διαφημίζονται σε αυτές.
Σκοπός κάθε πλατφόρμας προώθησης είναι να έχει ευχαριστημένους πελάτες και ειδικά αυτούς που πραγματοποιούν σταθερά διαφημίσεις και φυσικά που δαπανούν σημαντικά budget για την προβολή τους. Το θέμα των περισσότερων επιχειρήσεων είναι αν οι συνεργάτες τους στο digital marketing κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Επιλογή της κατάλληλης καμπάνιας αλλά και του ποσού που πρέπει να δαπανήσετε εξαρτάται από την εμπειρία των συνεργατών σας στη διαχείριση διαφημσιστικών λογαριασμών, την αποτυπώση των δράσεων των ανταγωνιστών σας, αλλά και την κατανόηση των επιχειρησιακών αναγκών σας.
Αν ο συνεργάτης σας έχει στήσει κατάλληλα τις καμπάνιες προώθησης και έχετε έναν ιστότοπο που λειτουργεί με μεγάλη ταχύτητα και έχει όλες τις απαραίτητες διασυνδέσεις με τις πλατφόρμες προώθησης, ενημερώνεται συχνά, προσφέρει κίνητρα αγοράς, αλλά παρόλα αυτά δεν έχετε πωλήσεις, τότε χρειάζεται να ρίξετε το βάρος σας στα σημεία που αφορούν τον τρόπο που επικοινωνείτε με το κοινό σας για να κάνετε τη διαφορά.
Ένα video ή μία φωτογραφία είναι σημαντικά για να προσελκύσουν το κοινό του διαδικτύου, αλλά όχι για να το διατηρήσουν ή να μετατρέψουν το αρχικό ενδιαφέρον σε πώληση. Πάνω από αυτά θα πρέπει να υπάρχει μία κεντρική ιδέα, που θα εκφράζει και υποστηρίζει το brand awareness.
Αυτή ιδέα είναι αποτέλεσμα της κατανόησης του επιχειρηματικού σας σχεδιασμού, της εταιρικής σας φιλοσοφίας, της αναγκαιότητας των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας και της ανάλυσης του ανταγωνισμού σας.
Πελάτες μας, που είναι έτοιμοι να υποστηρίξουν άμεσα την ανάγκη του κοινού που απευθύνονται, σε όποιο κανάλι κι αν επιλέξουμε να προωθηθούν έχουν άμεσα αποτελέσματα.
Αν λοιπόν επιλέξετε να κάνετε προώθηση σε προϊόντα που δεν είναι αναγκαία τη δεδομένη στιγμή τότε η καμπάνια σας θα σας προσφέρει επισκεψιμότητα στον ιστότοπο, που δεν μετατρέπεται σε πώληση.
Επιχειρήσεις που τρέχουν πολλές καμπάνιες ταυτόχρονα, έχει παρατηρηθεί να ξεχνούν καμπάνιες οι οποίες προσγειώνονται σε σελίδες προϊόντων του ιστότοπου, που τα προϊόντα έχουν εξαντληθεί. Άλλες πάλι φορές διαφημίζουν προϊόντα που είναι εκτός εποχής, από απλή αμέλεια, η οποία όμως έχει κόστος.
Κύριο πρόβλημα στις καμπάνιες προώθησης είναι ότι δεν περιέχουν τη σημαντική πληροφορία γιατί είναι απαραίτητο το προϊόν που διαφημίζουμε και τι κερδίζει αυτός που το αγοράζει. Μία κρέμα προσώπου με υαλουρονικό μπορεί να διαφημίζεται από πολλές εταιρίες, αλλά μία κρέμα προσώπου με υαλουρονικό και με φωτογραφία ή video το αποτέλεσμα της θεραπευτικής της δράσης μπορεί να φέρει πολλές πωλήσεις.
Ένα κόκκινο παντελόνι μπορεί να πουλήσει περισσότερο αν συνοδεύεται από ένα ολοκληρωμένο styling με την μπλούζα που του ταιριάζει τα κοσμήματα, τα παπούτσια, αλλά και με εναλλακτικές ιδέες που μπορεί να φορεθεί αλλάζοντας εντελώς το look. Ένα eshop με ρούχα δεν πουλάει μόνο ενδύματα. Κυρίως πουλάει την ιδέα, την εμπειρία - πως θα είναι και πως θα νιώθει αυτός ή αυτή, που θα επιλέξει να αγοράσει το κόκκινο παντελόνι.
Αν δυσκολεύεστε να βρείτε την ιδέα και να χτίσετε μία επιτυχημένη στρατηγική, που θα κάνει ξεχωριστή την παρουσία σας στο διαδίκτυο, μιλήστε μαζί μας στο 210 8662975.
Ακολουθήστε μας στο Facebook για να ενημερώνεστε για όλα τα νέα μας