Γιατί τα Περισσότερα Websites Αποτυγχάνουν να Φέρουν Leads

Έχεις website. Έχεις επισκεψιμότητα. Αλλά δεν έχεις leads.
Το πρόβλημα δεν είναι η αγορά. Είναι το site σου.

Στη Bluemind.gr, βλέπουμε δεκάδες websites κάθε μήνα που δεν φέρνουν κανένα αποτέλεσμα. Κοινός παρονομαστής; Τα ίδια λάθη που επαναλαμβάνονται παντού σε ιστοσελίδες εταιρειών. Αν αναγνωρίσεις αυτά τα σημεία στο δικό σου site, έχεις ήδη την απάντηση στο γιατί δεν δουλεύει στο να φέρει καταρχήν conversions και στη συνέχεια leads.


1. ❌ Δεν έχει ξεκάθαρη πρόταση αξίας

Μπαίνουμε σε σελίδες που δεν λένε τι προσφέρουν, σε ποιον, και γιατί ο πεισκέπτης να τις προτιμήσει. Ο επισκέπτης δεν πρέπει να μαντεύει — πρέπει να καταλάβει σε 5 δευτερόλεπτα αν τον αφοράς ή όχι.
Αν του λες “Καλώς ήρθατε στην ιστοσελίδα μας”, έχεις ήδη χάσει τη μάχη.


2. ⚠️ Κρυμμένα ή ανύπαρκτα Call to Action

Τα πιο πολλά sites δεν καθοδηγούν τον επισκέπτη. Δεν υπάρχει κουμπί “Ζήτησε Προσφορά”, “Επικοινώνησε μαζί μας” ή “Κλείσε ραντεβού”. Ή αν υπάρχει, είναι… στο footer.
Αν δεν του πεις τι να κάνει, δεν θα κάνει τίποτα.


3. 🧱 Το site είναι στατικό, όχι δυναμικό

Πολλά websites είναι απλώς ψηφιακές «μπροσούρες» — στατικές, χωρίς περιεχόμενο που απαντά σε ερωτήσεις πελατών ή που εμφανίζεται στη Google.
Δεν υπάρχει blog, δεν υπάρχουν landing pages, δεν υπάρχει funnel. Μόνο ένα "Ποιοι είμαστε" και ένα "Επικοινωνία". Και από αυτά περιμένουν leads.


4. 📱 Mobile εμπειρία για κλάματα

Αν το site δεν λειτουργεί σωστά από κινητό — και αυτό συμβαίνει στο 80% των περιπτώσεων — τότε χάνονται χρήματα κάθε μέρα. Μικρά γράμματα, δύσκολα κουμπιά, αργές ταχύτητες, και καμία φροντίδα στην εμπειρία του χρήστη.


5. 🧊 Καμία απόδειξη αξιοπιστίας

Ο επισκέπτης δεν θα δώσει τα στοιχεία του αν δεν αισθανθεί εμπιστοσύνη. Πόσα από τα παρακάτω έχεις;

  • Reviews ή μαρτυρίες πελατών
  • Παραδείγματα έργων
  • Λογότυπα πελατών
  • Ομάδα ή πρόσωπα της εταιρείας
  • Εγγυήσεις / πολιτικές

Αν η απάντηση είναι “κανένα”, τότε το site σου δεν εμπνέει εμπιστοσύνη.


6. 🧩 Δεν υπάρχει παρακολούθηση (tracking)

Αν δεν έχεις Google Analytics, events, conversions, heatmaps ή Tag Manager, ούτε εσύ ξέρεις τι δουλεύει και τι όχι. Πώς περιμένεις να το βελτιώσεις;


Με λίγα λόγια: Αν δεν έχεις leads, κάτι δεν πάει καλά...

Δεν φταίει το κοινό σου. Δεν φταίει η οικονομία. Δεν φταίνε οι συγκυρίες Φταίει το site.
Και κανένα “όμορφο design” δεν αρκεί για να φέρει πωλήσεις, αιτήσεις ή τηλεφωνήματα. Χρειάζονται όλα τα παραπάνω και μερικά σημαντικά σημεία ακόμα, που πελάτες μας διαθέτουν στις ιστοσελίδες τους.


🎯 Στη Bluemind.gr, αναλύουμε το website σου και εντοπίζουμε με ακρίβεια τι φταίει.
Δεν κάνουμε εργασίες “στο περίπου”. Σου δείχνουμε τα πραγματικά προβλήματα και —και προχωράμε μαζί σας σε στρατηγικές που φέρνουν conversions.

Επικοινώνησε μαζί μας για έλεγχο του website σου!

Επικοινωνία
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram