Για την προώθηση ιστοσελίδων αξιοποιήστε το Google My Business για να ενισχύσετε το περιεχόμενό σας και να βελτιώσετε το SEO. Σε αυτό το άρθρο μας συλλέξαμε τα ερωτήματα που δεχόμαστε από πελάτες μας, σχετικά με τους τρόπους που μπορούν να χρησιμοποιήσουν το εργαλείο GMB.
Βασικά, όχι. Χρειάζεται να έχετε μία στρατηγική για το περιεχόμενο σας. Ο τρόπος που μπορεί να λειτουργήσει στο GMB έχει να κάνει με το αντικείμενο τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που θέλετε να προωθήσετε.
Ναι μπορεί να σας βοηθήσει στην προώθηση ιστοσελίδων και λέγεται “local seo”. Χρειάζεται όμως να έχετε το κατάλληλο περιεχόμενο μέσα στο Google my Business για να μπορούν να σας εντοπίζουν οι εν δυνάμει πελάτες σας.
Το περιεχόμενο που αναρτάτε στην ιστοσελίδα σας θα πρέπει να δημοσιεύεται και στο GMB. Το ζητούμενο είναι ότι το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στους τρόπους, που οι ενδιαφερόμενοι αναζητούν στην Google προϊόντα ή και τις υπηρεσίες σας.
Βεβαίως και είναι χρήσιμο να ενημερώνετε τα posts σας στο Google My Business κάθε εβδομάδα, ως ένα βασικό μέσο που μοιράζεστε το τρέχον περιεχόμενό σας. Τα αποτελέσματα που έχουμε από την προώθηση ιστοσελίδων στο GMB είναι εκπληκτικά.
Το περιεχόμενο που μπορείτε να μοιράζεστε στο Google My Business είναι τοπικά επικεντρωμένο περιεχόμενο και αφορά σε εκδηλώσεις, νέα ή προσφορές.
Γνωρίζατε, κατά μέσο όρο, οι επιχειρήσεις λαμβάνουν επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα τους και μέσω των χαρτών της Google. Αυτό σημαίνει ότι το GMB είναι μία σημαντική ευκαιρία για επιπλέον προβολή της εταιρείας σας.
Για να κατανοήσετε αυτό που σας λέμε, μπορείτε να δείτε το Google My Business Insights για να συλλέξετε δεδομένα σχετικά με τον αριθμό των ατόμων που είδαν την ανάρτησή σας, έκαναν κλικ σε αυτήν και επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα σας, ή και σας τηλεφώνησαν.
Ωστόσο, το Google My Business Insights μπορεί να μην είναι πάντα ακριβές..
Το Google My Business επίσης, βοηθά τις ιστοσελίδες να λαμβάνουν προβολές στο περιεχόμενό τους, χωρίς να χρειάζεται να περιμένετε τη Google να σας κατατάξει στα δέκα κορυφαία αποτελέσματα στις αναζητήσεις.
Η τακτική δημοσίευση post στο GMB μπορεί να σας βγάλει στις 3 πρώτες επιλογές των Google maps, για σχετικούς όρους αναζήτησης στην τοποθεσία σας.
Αν η καταχώρισή σας στο Google My Business έχει βελτιστοποιηθεί, συμβάλλει στο να λαμβάνετε περισσότερες τηλεφωνικές κλήσεις ή επισκέψεις στο κατάστημα.
Οι βελτιστοποιημένες αναρτήσεις σας στο Google My Business σηματοδοτούν στην Google ότι η επιχείρησή σας είναι κατάλληλη για προβολή σε σχετικές αναζητήσεις τοπικά.
Αντιπροσωπεύουν αποτελεσματικά την επιβεβαίωση των πελατών σας ότι η επιχείρησή σας είναι αξιόπιστη, ειδικά όταν αφιερώνετε χρόνο για να απαντήσετε σε κάθε έναν. θετικό ή αρνητικό. Στην πραγματικότητα, μια γρήγορη, συμπαθητική και χρήσιμη απάντηση σε μια αρνητική κριτική μπορεί να είναι πιο πολύτιμη από μια θετική κριτική.
Διατηρήστε την καταχώριση της τοποθεσίας σας πλήρης και ακριβή. Πριν δημιουργήσετε οποιοδήποτε περιεχόμενο, βεβαιωθείτε ότι η καταχώρισή σας στο GMB είναι πλήρης (διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου, ώρες λειτουργίας, επισκόπηση επιχείρησης, προϊόντα / υπηρεσίες κ.λπ.) και ακριβής (σύνδεσμοι προς τον ιστότοπό σας, κοινωνικούς λογαριασμούς, άλλες σχετικές πηγές πληροφοριών.)
Αυτό μπορεί να φαίνεται εύκολο, αλλά πάρα πολλές μικρές επιχειρήσεις αγνοούν τις λεπτομέρειες και η Google «αγαπά» τις λεπτομέρειες, που κάνουν τη διαφορά.
Φυσικά και μπορούμε. Οι υπηρεσίες που σας παρέχουμε στην προώθηση ιστοσελίδας και προώθηση επιχείρησης μέσω του Google My Business είναι:
Επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 686 62975 ή και στο email [email protected]
Διαβάστε επίσης: