fbpx

Στρατηγική Call To Actions (CTA) σε ιστοσελίδες

Όσον αφορά το digital marketing, η στρατηγική Call To Actions (CTA) σε ιστοσελίδες αφορά τη μετατροπή επισκεπτών σε πελάτες και θα πρέπει να είναι στην κορυφή της λίστας προτεραιοτήτων σας, εάν θέλετε να προωθήσετε την ανάπτυξη της επιχείρησή σας και να αυξήσετε τα έσοδα.

Σήμερα, σύμφωνα με έρευνες των Σύμβουλων Eshop η μέση διάρκεια προσοχής των χρηστών είναι 8 δευτερόλεπτα, καθώς το περιεχόμενο στο διαδίκτυο έχει τριπλασιαστεί. Έχουμε τόσες πολλές επιλογές που πλέον δεν διαβάζουμε, αλλά σαρώνουμε. Οι επιλογές, οι προσφορές, τα email και το περιεχόμενο είναι ατελείωτα. Και το ερώτημα που τίθεται από τους περισσότερους επιχειρηματίες είναι πώς μπορούμε να τραβήξουμε την προσοχή των πιθανών πελατών μας και στη συνέχεια να διατηρήσουμε την προσοχή τους αρκετά ώστε να τους μετατρέψουμε σε πραγματικούς πελάτες;

Σε έναν διαρκώς διευρυνόμενο ιστό πληροφοριών, με τη βοήθεια ενός μικρού αλλά κρίσιμου εργαλείου, μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά τις πιθανότητές σας να προσελκύσετε και να μετατρέψετε πιθανούς πελάτες σε πραγματικούς πελάτες, δημιουργώντας έσοδα και σταθεροποιώντας τη θέση σας στο διαδίκτυο.

Εισαγάγετε το CTA | παρότρυνση για δράση

Τι είναι ένα CTA (Call To Action);

Ένα CTA, στην ουσία, είναι ακριβώς αυτό που λέει ότι είναι: ένα εργαλείο που καλεί τους επισκέπτες μίας ιστοσελίδας σε δράση. Συνήθως με τη μορφή ενός κουμπιού ή ενός συνδέσμου, τα CTA χρησιμοποιούνται για τη μετατροπή των επισκεπτών σε υποψήφιους πελάτες, παρακινώντας τους να προβούν σε μια συγκεκριμένη ενέργεια. Ακούγεται αρκετά απλό, αλλά όπως συμβαίνει με όλες τις επικοινωνίες digital marketing, υπάρχουν αποτελεσματικοί και αναποτελεσματικοί τρόποι τοποθέτησης, σχεδίασης και διατύπωσης του CTA. Αυτές οι βέλτιστες πρακτικές συνθέτουν μια αποτελεσματική στρατηγική παρότρυνσης για δράση.

Πού και πότε να χρησιμοποιείτε CTA;

Τα CTA είναι ευέλικτα εργαλεία πολλαπλών χρήσεων που θα πρέπει να χρησιμοποιούνται στις περισσότερες από τις επικοινωνίες μάρκετινγκ. Είναι τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία στη ζώνη εργαλείων βελτιστοποίησης ποσοστού μετατροπής (CRO). Κάντε τα να ξεχωρίζουν, μην γεμίζετε τις σελίδες με Call To Action και τοποθετήστε τα εκεί που θα είναι πιο αποτελεσματικά.

Χρησιμοποιήστε CTA στην ιστοσελίδα σας για να μετατρέψετε επισκέπτες σε δυνητικούς πελάτες. Οι τύποι CTA μπορεί να ποικίλλουν, από ένα CTA που ζητά από τους επισκέπτες να συμπληρώσουν μια φόρμα ως εργαλείο για τη δημιουργία δυνητικών πελατών έως ένα CTA που προσφέρει δωρεάν δοκιμή ή ebook προκειμένου να δημιουργηθούν δυνητικοί πελάτες ή ένα CTA για μια προώθηση εκδήλωσης. Η χρήση μιας ποικιλίας από αυτούς τους τύπους CTA σε ολόκληρη την ιστοσελίδα σας, σάς δίνει τη δυνατότητα να προωθήσετε διαφορετικές υπηρεσίες και προϊόντα και να προσελκύσετε αγοραστές σε όλα τα στάδια του κύκλου αγορών.

Προσθέστε CTA στο blog σας για να προτείνετε επόμενα βήματα, σχετικό περιεχόμενο ή σχετικές προσφορές. Το blog είναι συνήθως ένα καλό σημείο για CTA επειδή είναι ένα τμήμα της ιστοσελίδας σας που ενημερώνεται συνεχώς, φέρνοντας νέους επισκέπτες, οι οποίοι μεταφράζονται σε νέους πιθανούς δυνητικούς πελάτες. Επιπλέον, το blog σας πιθανότατα αγγίζει μια ποικιλία θεμάτων που σχετίζονται με το προϊόν ή την υπηρεσία σας, καθιστώντας το ένα εξαιρετικό μέρος για την αγορά σε διαφορετικά τμήματα της πελατειακής σας βάσης σε όλα τα στάδια του ταξιδιού των αγοραστών, από την ευαισθητοποίηση μέχρι την εξέταση και τη λήψη αποφάσεων. Όλες οι αναρτήσεις blog θα πρέπει να τελειώνουν με ένα CTA που σχετίζεται με αυτό το θέμα του blog.

Συμπεριλάβετε CTA στα email σας. Δεδομένου ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι συνήθως σύντομα και εστιάζονται σε ένα κύριο μήνυμα, ολόκληρο το email σας θα πρέπει να είναι μια παρότρυνση για δράση με ένα κουμπί CTA. Εστιάστε σε μια κύρια ενέργεια που θέλετε να κάνει ο αναγνώστης αφού σαρώσει το email σας.

Βέλτιστες πρακτικές CTA

Τώρα που γνωρίζετε πού να χρησιμοποιήσετε τα CTA σας, το επόμενο βήμα στη στρατηγική παρότρυνσης για δράση είναι να γνωρίζετε πώς πρέπει να φαίνονται. Χρησιμοποιήστε αυτές τις βέλτιστες πρακτικές κατά τη δημιουργία του επόμενου CTA:

Σχεδιασμός και Τοποθέτηση
  • Χρησιμοποιήστε χρώματα σε αντίθεση, ώστε το CTA να ξεχωρίζει σε σύγκριση με την υπόλοιπη σελίδα σας.
  • Τοποθετήστε τα CTA όπου έχουν περισσότερο νόημα
  • Βεβαιωθείτε ότι το CTA είναι σχετικό με το περιεχόμενο της σελίδας
  • Χρησιμοποιήστε πολλαπλά CTA που είναι στρατηγικά τοποθετημένα σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας, προκειμένου να προσελκύσετε επισκέπτες και να τους μετατρέψετε σε πελάτες σε όλα τα στάδια του ταξιδιού του αγοραστή στην ιστοσελίδα σας.
στρατηγικη τοποθετηση call to actions για περισσοτερες μετατροπες

Τα CTA's είναι αναπόσπαστο κομμάτι του UX design ιστοσελίδων

Καθώς βελτιστοποιείτε την ιστοσελίδα σας επιλέξτε την δημιουργία template με UX design, το οποίο αφορά τις βέλτιστες πρακτικές της καλής εμπειρίας των επισκεπτών από τον ιστότοπό σας. Στο πλαίσιο αυτό τα CTA's τοποθετούνται με βάση την στρατηγική που έχετε συμφωνήσει με τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας σας.

Ένας έμπειρος κατασκευαστής ιστοσελίδων, όπως η Bluemind.gr θα τοποθετήσει τα CTA's με τρόπους και σε σημεία που ο επισκέπτης θα θέλει να πάρει περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες.

Θυμηθείτε ότι τα επιτυχημένα CTA's είναι σαν ένα δώρο για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας, καθώς με το πάτημα ενός κουμπιού κερδίζουν περισσότερα οφέλη, περισσότερες ευκαιρίες και περισσότερα προνόμια.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram