Στον κόσμο υψηλής ταχύτητας του digital marketing, η παραμονή στην κορυφή δεν είναι επιλογή, αλλά αναγκαιότητα. Και αυτή η κορυφή στην τεχνολογία σήμερα είναι η τεχνητή νοημοσύνη (AI). Ως έμπορος, πιθανότατα έχετε ήδη ακούσει τη φωνή για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να φέρει επανάσταση στις καμπάνιες σας.
Στις επόμενες ενότητες, θα εμβαθύνουμε στο πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να επιβαρύνει τη στρατηγική διαδικτυακού μάρκετινγκ και να βελτιώσει δραματικά τις μετατροπές σας.
Θα εξερευνήσουμε τα διάφορα διαθέσιμα εργαλεία μάρκετινγκ με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη (AI) και πώς μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε καλύτερα τη συμπεριφορά των πελατών σας. Θα ανακαλύψουμε πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να μετατρέψει τους υποψήφιους πελάτες σας σε πιστούς πελάτες πιο γρήγορα, δημιουργώντας πιο εξατομικευμένες, ελκυστικές και στοχευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ.
Για να εκτιμήσετε τη μεταμορφωτική δύναμη του AI, είναι σημαντικό να ξεκινήσετε με μια βασική κατανόηση του τι ακριβώς είναι. Ουσιαστικά, η τεχνητή νοημοσύνη αναφέρεται σε συστήματα υπολογιστών που έχουν σχεδιαστεί για να μιμούνται την ανθρώπινη νοημοσύνη και να εκτελούν συμπεριφορές όπως η αναγνώριση προτύπων, η εκμάθηση από την εμπειρία και η λήψη αποφάσεων.
Η τεχνητή νοημοσύνη βρήκε τον δρόμο της στο μάρκετινγκ και τώρα, περισσότερο από ποτέ, διαμορφώνει στρατηγικές λόγω της ικανότητάς της να συλλέγει και να αναλύει δεδομένα, να εφαρμόζει τα ευρήματά της και να μαθαίνει από αυτές τις πληροφορίες.
Αρχίσαμε να χρησιμοποιούμε τις πρώτες επαναλήψεις της τεχνητής νοημοσύνης όταν, σχεδόν πριν από μισή δεκαετία, ο αυτοματισμός εισήλθε στη σκηνή του μάρκετινγκ. Αυτό που προέκυψε ήταν μια πιο φρέσκια, πιο έξυπνη προσέγγιση που μας επέτρεψε να επιτύχουμε τους στόχους μάρκετινγκ πιο αποτελεσματικά και με ακρίβεια.
Οι μετατροπές είναι η καρδιά και η ψυχή κάθε στρατηγικής digital marketing. Τα αποτελέσματα από τη χρήση εργαλείων ΑΙ δεν είναι απλά στατιστικά στοιχεία και αριθμοί στον πίνακα ελέγχου αναλυτικών στοιχείων ηλεκτρονικού εμπορίου. Σημαίνουν πραγματικούς ανθρώπους που δείχνουν πραγματικό ενδιαφέρον για την επωνυμία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Είναι ενέργειες —εγγραφή σε ένα ενημερωτικό δελτίο, αγορά προϊόντος, υποβολή ερώτησης μέσω μιας φόρμας επικοινωνίας, λήψη ενός ebook— που κάνουν οι δυνητικοί πελάτες για να γίνουν πιστοί καταναλωτές.
Η αύξηση αυτών των μετατροπών σημαίνει αύξηση της πελατειακής σας βάσης, ενίσχυση των εσόδων σας και, εν τέλει, επίτευξη των επιχειρηματικών σας στόχων. Επομένως, μια πιο αποτελεσματική στρατηγική μετατροπής μπορεί να αναδείξει ή να χαλάσει την επωνυμία σας.
Η δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης στο digital marketing είναι τεράστια, με την ικανότητά της να αναλύει τεράστιες ποσότητες δεδομένων, να αναγνωρίζει μοτίβα, να προβλέπει μελλοντικά αποτελέσματα και ακόμη και να αλληλεπιδρά σε φυσική γλώσσα.
Αυτές οι δυνατότητες όχι μόνο διευκολύνουν τη δουλειά του μάρκετινγκ αλλά και αποφέρουν πιο αποτελεσματικά αποτελέσματα.
Ανάλυση δεδομένων. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αναλύσει δεδομένα σε επίπεδο ταχύτητας και ακρίβειας που οι άνθρωποι απλά δεν μπορούν να ταιριάξουν. Με τους αλγόριθμους AI, οι επιχειρήσεις μπορούν να μάθουν περισσότερα για τους καταναλωτές και τις τάσεις της αγοράς από ποτέ.
Εξατομίκευση. Κανείς δεν εκτιμά μια γενική προσέγγιση που ταιριάζει σε όλους. Το AI επιτρέπει εξαιρετικά εξατομικευμένες εμπειρίες μάρκετινγκ μαθαίνοντας από κάθε αλληλεπίδραση.
Βελτιωμένη αποτελεσματικότητα. Η τεχνητή νοημοσύνη αυτοματοποιεί εργασίες ρουτίνας, ελευθερώνοντας ανθρώπινο χρόνο για πιο στρατηγική εργασία. Αυτό ενισχύει την αποτελεσματικότητα, ενώ μειώνει την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους.
Προγνωστική ανάλυση. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προβλέψει τη μελλοντική συμπεριφορά των καταναλωτών με βάση ιστορικά δεδομένα. Δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προβλέπουν τις ανάγκες, δημιουργώντας τη δυνατότητα να προσεγγίζουν πιθανούς πελάτες ακόμη και πριν συνειδητοποιήσουν ότι χρειάζονται κάτι.
Αρκετές εταιρείες έχουν ενσωματώσει τις ισχυρές τεχνολογίες της τεχνητής νοημοσύνης στις στρατηγικές μάρκετινγκ:
Starbucks. Η Starbucks χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να αναλύσει δεδομένα πελατών και να παρέχει εξατομικευμένες προτάσεις.
Spotify. Το Spotify χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να αναλύσει τις συνήθειες ακρόασης των χρηστών και να δημιουργήσει εξατομικευμένες λίστες αναπαραγωγής, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της αφοσίωσης και της ικανοποίησης των χρηστών.
Η βελτιστοποίηση μετατροπών είναι το μυστικό για την επιτυχία οποιασδήποτε καμπάνιας digital marketing και η τεχνητή νοημοσύνη είναι αναμφισβήτητα βασικό συστατικό. Παρέχοντας πληροφορίες για τη συμπεριφορά των πελατών, η τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσφέρουν εξατομικευμένο, σχετικό περιεχόμενο στους χρήστες τη σωστή στιγμή, στο σωστό μέρος, ενισχύοντας τα ποσοστά συνομιλίας.
Μέσω της προγνωστικής ανάλυσης, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εντοπίσει πιθανούς πελάτες που είναι πιο πιθανό να μετατρέψουν, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να επικεντρώσουν τις προσπάθειές τους εκεί που μετράει.
Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί επίσης να βελτιστοποιήσει τη διαδρομή του πελάτη δοκιμάζοντας διάφορα στοιχεία σε πραγματικό χρόνο και κάνοντας άμεσες προσαρμογές για την αύξηση των μετατροπών. Συνολικά, η τεχνητή νοημοσύνη παίζει καθοριστικό ρόλο στη μετατροπή δυνητικών πελατών σε πιστούς πελάτες.
Η ενσωμάτωση του AI με το WooCommerce συνοδεύεται από πλεονεκτήματα:
Βελτιωμένη εξατομίκευση. Η τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει την πιο ακριβή στόχευση των πελατών με βάση τις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις τους, οδηγώντας σε καλύτερη εξατομίκευση.
Βελτιωμένη λήψη αποφάσεων. Η ανάλυση και οι γνώσεις που αποκτήθηκαν από την τεχνητή νοημοσύνη συμβάλλουν στην ενημέρωση και τη βελτίωση των στρατηγικών μάρκετινγκ.
Μια ανώτερη εμπειρία πελάτη. Οι λειτουργίες που βασίζονται στο AI, όπως τα chatbots, κάνουν τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες πιο αποτελεσματικές και απλές.
Στη Bluemind.gr έχουμε ενσωματώσει σε ιστοσελίδες και eshop εργαλεία AI ώστε να προσφέρουμε καλύτερα αποτελέσματα στους πελάτες μας. Τα εγραλεία ΑΙ που έχουμε υιοθετήσει ενεργοποιούν προγνωστικές αναλύσεις, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες για μελλοντικές συμπεριφορές πελατών.
Με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης αναλύουμε δεδομένα του παρελθόντος για να προβλέψουμε τις μελλοντικές τάσεις, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να σχεδιάσουν και να τελειοποιήσουν τις στρατηγικές πωλήσεών τους. Προετοιμάζουμε αυτόματα τα ακατέργαστα δεδομένα των ιστότοπων για μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης.
Τα μοντέλα πρόβλεψης με αυτόματα σχεδιασμένα χαρακτηριστικά δημιουργούνται και αξιολογούνται, χρησιμοποιώντας τις μετρήσεις που έχουν μεγαλύτερη σημασία για την επιχείρησή σας.
Με τη χρήση ΑΙ εμφανίζουμε προτάσεις προϊόντων στο eshop σας, εξατομικευμένες σε κάθε επισκέπτη, με βάση τις προτιμήσεις και την προηγούμενη διαδικτυακή συμπεριφορά του. Μόλις ο επισκέπτης προσθέσει ένα προϊόν στο καλάθι αγορών του, αυτόματα θα εμφανιστούν σχετικά προϊόντα.
Οι πελάτες βλέπουν προϊόντα που ευθυγραμμίζονται με τα ενδιαφέροντά τους, βελτιώνοντας την εμπειρία αγορών και αυξάνοντας την πιθανότητα μετατροπών και τις μέσες τιμές υψηλότερων παραγγελιών.
Με τη χρήση εργαλείων ΑΙ πραγματοποιούμε αυτοματοποίηση για τη δημιουργία δελεαστικών, φιλικών προς το SEO περιγραφών προϊόντων. Οι περιγραφές των προϊόντων σας είναι ακριβείς και εμπλουτισμένες με λέξεις-κλειδιά που μπορεί όχι μόνο να βελτιώσουν την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης αλλά και να ελκύσουν καλύτερα τους πιθανούς πελάτες.
Παρέχοντας άμεσες απαντήσεις σε ερωτήματα πελατών, το AI chat box βελτιώνει την εμπειρία αγορών και προτρέπει τους πιθανούς πελάτες να περάσουν σε αγορές με επιταχυνόμενο ρυθμό που οδηγεί σε αυξημένες μετατροπές. Τα ΑΙ chatbot λειτουργούν 24/7, προσφέροντας κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών. Βοηθώντας τους επισκέπτες στο ταξίδι των αγορών τους, βελτιώνουν την ικανοποίηση των πελατών σας, διασφαλίζοντας ότι θα επιστρέψουν για να αγοράσουν ξανά.
Η ένωση της τεχνητής νοημοσύνης και του ηλεκτρονικού εμπορίου συμβολίζει μια τεράστια αλλαγή στις διαδικτυακές επιχειρήσεις και οι δυνατότητές της μόλις έχουν αρχίσει να ξεδιπλώνονται.
Κάθε μέρα που περνά, γινόμαστε μάρτυρες νέων εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης που βελτιώνουν τον τρόπο που ψωνίζουμε, την ταχύτητα με την οποία λαμβάνουμε τις παραγγελίες μας και ακόμη και τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε με τις αγαπημένες μας μάρκες.
Αυτό που μας περιμένει είναι ένα μέλλον όπου η τεχνητή νοημοσύνη και το ηλεκτρονικό εμπόριο θα είναι τόσο άψογα συνδυασμένα που θα είναι αδύνατο να τα ξεχωρίσουμε.
Πώς φαίνεται να είναι το μέλλον για την τεχνητή νοημοσύνη και το ηλεκτρονικό εμπόριο;
Υπερ-εξατομίκευση. Οι πελάτες δεν θα διασκεδάζουν πλέον γενικές εμπειρίες αγορών. Η τεχνητή νοημοσύνη θα ανυψώσει την εξατομίκευση σε ένα επίπεδο όπου κάθε αλληλεπίδραση θα αισθάνεται αποκλειστικά προσαρμοσμένη, ενισχύοντας έτσι την ικανοποίηση των χρηστών και την αφοσίωση στην επωνυμία.
Φωνητικό εμπόριο. Με την εμφάνιση των εικονικών βοηθών AI, όπως οι Siri και Alexa, οι αλληλεπιδράσεις μας στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα βασίζονται όλο και περισσότερο στη φωνή. Οι αγορές θα είναι τόσο απλές όσο η έκφραση της λίστας σας!
Αναζητήσεις χωρίς πληκτρολόγιο. Η οπτική αναζήτηση θα παίξει σημαντικό ρόλο στο μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου. Τα εργαλεία που επιτρέπουν στους αγοραστές να ανεβάζουν εικόνες για να εντοπίσουν παρόμοια ή συμπληρωματικά προϊόντα θα γίνουν κοινή συνήθεια.
Διευρυμένη χρήση chatbots. Τα chatbot που βασίζονται στο AI θα γίνουν πιο διαδεδομένα στην παροχή εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών, προτάσεων προϊόντων και ακόμη και στην πραγματοποίηση πωλήσεων.
Διαχείριση αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο. Η τεχνητή νοημοσύνη θα επιτρέψει την πραγματική διαχείριση αποθεμάτων σε πραγματικό χρόνο, ανοίγοντας το δρόμο για αποτελεσματικές διαδικασίες εφοδιαστικής αλυσίδας.
Προηγμένη προγνωστική ανάλυση. Οι προγνωστικές δυνάμεις του AI θα αξιοποιηθούν ακόμα περισσότερο, οδηγώντας σε άψογα ποσοστά ακρίβειας προβλέψεων.
Αγορές επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Με την τεχνητή νοημοσύνη και το AR, η δοκιμή προϊόντων σχεδόν πριν από την αγορά θα γίνει ρουτίνα.