fbpx

Είναι έτοιμο το eshop σας για τη Black Friday;

Η Black Friday είναι πιο κοντά από όσο νομίζετε και για να λειτουργήσετε σωστά πρέπει να ξεκινήσετε από τώρα τις ετοιμασίες στο eshop σας. Φέτος, η Black Friday πέφτει την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2023. Εάν δεν έχετε αρχίσει ακόμα να σκέφτεστε τη στρατηγική σας στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, ήρθε η ώρα να αρχίσετε!

Όπως γνωρίζετε, οι τελευταίες μέρες του Νοεμβρίου είναι εξαιρετικά έντονες στην αγορά των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Όλο και περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα αποφασίζουν να οργανώσουν όχι μόνο Black Friday αλλά και ολόκληρες Black Weeks ή Months.

Πώς να προετοιμάσετε το eshop σας για τη Black Friday;

Η προετοιμασία του eshop σας για τη Black Friday περιλαμβάνει μία σειρά από εργασίες που πρέπει να γίνουν σε επίπεδο τεχνικών ελέγχων και αναβαθμίσεων αλλά και του περιεχομένου. Η στρατηγική περιεχομένου είναι θεμελειώδης εργασία για τις εκπτώσεις και θα πρέπει να εξυπηρετεί τα κέρδη της επιχείρησής σας, την ανάπτυξη του brand awarness, αλλά και τις ανάγκες των πελατών που αναζητούν προϊόντα σε τιμές ευκαιρίας.

Και παρόλο που πολλοί αγοραστές περιμένουν φυσικά τη Black Friday για να αγοράσουν δώρα ή επιθυμητά είδη, αυτό δεν σημαίνει ότι απλώς και μόνο η τοποθέτηση μερικών εκπτώσεων στο κατάστημά σας θα τραβήξει την προσοχή τους. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και όλοι κάνουν ό,τι μπορούν για να ξεχωρίσουν.

Έλεγχος eshop

Κάντε έναν έλεγχο eshop για να βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν σωστά.

Ένας σωστά βελτιστοποιημένος ιστότοπος με ecommerce seo για τις μηχανές αναζήτησης είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι υπηρεσίες SEO ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ζωτικής σημασίας για τα ηλεκτρονικά καταστήματα (eshop) καθώς χάρη στο SEO διασφαλίζουν ότι τα προϊόντα τους μπορούν να φαίνονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και να αυξάνουν τις πωλήσεις. Ο ανταγωνισμός είναι επιθετικός σε κάθε κλάδο, με άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα να διεκδικούν κερδοφόρα σημεία εμφάνισης στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι είναι καλύτερο να ξεκινήσετε το SEO πριν αρχίσετε να πουλάτε.

Κάθε χρόνο, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν κινητές συσκευές για να ψωνίσουν στο διαδίκτυο. Επομένως, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι οι χρήστες μπορούν να πλοηγηθούν άνετα στον ιστότοπό σας, ανεξάρτητα από τη συσκευή που επιλέγουν. Εάν ένα eshop δεν εμφανίζεται σωστά και δεν προσαρμόζεται σε κινητές συσκευές, οι επισκέπτες πιθανότατα θα το εγκαταλείψουν και θα επιλέξουν κάποιον από τους ανταγωνιστές σας.

Ο προτεινόμενος χρόνος φόρτωσης της σελίδας δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 2 ή 3 δευτερόλεπτα. Είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν την εμπειρία του χρήστη. Κάθε επόμενο δευτερόλεπτο σημαίνει κίνδυνο υψηλότερου ποσοστού εγκατάλειψης. Επομένως, είναι σημαντικό να ελαχιστοποιηθεί αυτή η πιθανότητα.

Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ του να πουλήσετε ένα προϊόν σε κάθε καταναλωτή και του να πουλήσετε περισσότερα προϊόντα σε μία αγορά. Ετσι, μπορείτε με τον Σύμβουλο ecommerce να επιλέξετε ποια είναι η τέλεια στρατηγική για εσάς, ώστε όχι μόνο για να πουλήσετε αλλά και να κερδίσετε περισσότερα. Αντίστοιχα θα πρέπει το eshop να μπορεί να ακολουθήσει τη στρατηγική πωλήσεων που έχετε αποφασίσει και σε αυτό θα σας βοηθήσει η ομάδα για την τεχνική υποστήριξη eshop.

στρατηγικη ecommerce για eshop

Πώς να προετοιμάσετε μια αποτελεσματική στρατηγική ecommerce για Black Friday & Cyber Monday;

Θα πρέπει να αναλύσετε προσεκτικά τη στρατηγική ecommerce της Black Friday, την οποία μπορείτε να ακολουθήσετε και στη Cyber Monday. Προετοιμάστε κατάλληλα την επιχείρησή σας ώστε να αποφύγετε πιθανές αστοχίες. Να είστε έτοιμοι για περισσότερες παραγγελίες και γι΄αυτό θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν αρκετά προϊόντα σε απόθεμα.

Σκεφτείτε το eshop, τους υπαλλήλους, τους προμηθευτές σας και την ομάδα που "τρέχει" την παρουσία σας στο διαδίκτυο.

  • Είναι η ομάδα σας αρκετά μεγάλη και έμπειρη για να αντιμετωπίσει την πρόκληση;
  • Είστε σε θέση να προσφέρετε αποτελεσματική αποστολή των προϊόντων που αγοράστηκαν από το eshop;
  • Μπορεί το hosting σας να χειριστεί τις επιπλέον επισκέψεις;
  • Πώς θα προωθήσετε τις προσφορές σας;
  • Πώς θα πουλήσετε περισσότερα προϊόντα;

Αξίζει να σκεφτείτε αυτά και άλλα θέματα για να αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις κοντά στη Black Friday ή την Cyber Monday. Επωφεληθείτε από την περίοδο προσφορών για να δημιουργήσετε και να διατηρήσετε μια θετική εικόνα της επωνυμίας και σίγουρα θα σας αποδώσει καρπούς στο μέλλον.

Να θυμάστε ότι η πρώτη εντύπωση έχει σημασία. Βεβαιωθείτε ότι τα άτομα που επισκέπτονται το eshop σας νιώθουν ότι βρίσκονται σε ένα ασφαλές περιββάλλον για να περιηγηθούν και να αγοράσουν. Επιπλέον, το eshop σας θα πρέπει να είναι οργανωμένο σε κάθε σημείο του και σε κα΄θε λειτουργία του, είτε αφορά τα προϊόντα είτε αφορά την αγορά τους.

Παρακάτω σας προτείνουμε μερικές ιδέες στρατηγικής ecommerce που θα σας βοηθήσουν να τις αναπτύξετε περαιτέρω σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας.

1. Ξεκινήστε νωρίς. Στην πραγματικότητα, θα έπρεπε να έχετε ήδη ξεκινήσει

Η Black Friday έχει μετατραπεί σε Black November, καθώς πολλά eshop ξεκινούν τις εκπτώσεις ή ξεκινούν να τις διαφημίζουν από τις αρχές Νοεμβρίου. Πολλά e-shop ξεκινούν τις γιορτινές τους εκπτώσεις ή τουλάχιστον ξεκινούν να τα διαφημίζουν στις αρχές Νοεμβρίου και συνεχίζουν μέχρι τα Χριστούγεννα.

Εάν το περιεχόμενο σας βασίζεται στο SEO (χρήση keywords για καλύτερη κατάταξη στη Google και άλλες μηχανές αναζήτησης) ή αν μόλις ολοκληρώσατε το eshop σας χρειάζεται λίγος χρόνος για να μάθουν οι μηχανές αναζήτησης το νέο σας περιεχόμενο. Αυτό σημαίνει ότι ήδη από τις 15 Οκτωβρίου θα πρέπει το eshop σας να είναι έτοιμο.

2. Σκεφτείτε την αγορά-στόχο σας ????

Όταν προετοιμάζεστε για την πολυάσχολη περίοδο της Black Friday, είναι σημαντικό να σκεφτείτε την αγορά που θέλετε να στοχεύσετε. Αν στοχεύετε σε πωλήσεις μόνο στην Ελλάδα τότε θα ρπεέπι να ξεκινήσετε την προώθηση στο τέλος του Οκτωβρίου. Αλλά μην κάνετε το λάθος να περιορίσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα μόνο στην Ελλάδα. Ολοένα και περισσότερα eshop απευθύνονται στην παγκόσμια αγορά και ευκαιρίες για πώληση μπορούν να έρθουν από κάθε σημείο του πλανήτη.

Επειδή όμως τα περισσότερα eshop στην Ελλάδα απευθύνονται κυριώς στην ελληνική αγορά είναι σημαντικό να ορίσετε σε ποια target groups θα απευθυνθείτε. Γίνετε συγκεκριμένοι ως προς τους στόχους σας για τη ηλιακή βαθμίδα των εν δυνάμει πελατών σας, την οικονομική και κοινωνική τους κατάσταση, αλλά και γιατί θα ήταν ωφέλιμο για τους πελάτες σας να αγοράσουν από εσάς.

3. Κάντε μια απίστευτη προσφορά ????

Οι εκπτώσεις της Black Friday, είναι για προσφέρετε το stock σας σε τιμή που ο πελάτης δεν θα μπορεί να αρνηθεί την αγορά προϊόντων από εσάς. Η έκπτωση των προϊόντων σας κατά 5 ή 10 τοις εκατό δεν θα λειτουργήσει για αυτήν την περίπτωση, καθώς όλοι αναμένουν διψήφιες εκπτώσεις που είναι δελεαστικές για να τις παρακάμψει.

Έτσι αντί να βάλετε μικρές εκπτώσεις σε όλο το eshop σας επιλέξτε συγκεκριμένα προϊόντα που θα εμφανίζονται σε συγκεκριμένη κατηγορία στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα με τέτοια έκπτωση που θα κάνει τον ενδιαφερόμενο να προχωρήσει σε αγορά. Κάντε περιορισμένες προσφορές για να οδηγήσετε κόσμο στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα για εκπτώσεις 50 και 60 τοις εκατό, αν είναι δυνατόν.

Ωστόσο, θα πρέπει να εξακολουθείτε να έχετε κέρδη, οπότε σκεφτείτε πώς αλλιώς θα μπορούσατε να αντισταθμίσετε τις μεγάλες εκπτώσεις. Ίσως η προσφορά πρόσθετων προϊόντων που δεν έχουν έκπτωση να είναι ο καλύτερος τρόπος για το κατάστημά σας.

4. Γνωρίστε το νομικό πλαίσιο προσφορών και εκπτώσεων ✅

Οι προσφορές σας θα πρέπει να ακολουθούν το νομικό πλαίσιο του Ν. 4177 άρθρο 15. Μάθετε περισσότερα για τη νομοθεσία σχετικά με τις εκπτώσεις και τις προσφορές στους Συμβούλους E-Shop πατώντας εδώ

5. Δοκιμάστε τις δυνατότητες επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας ????

Ελέγξετε αν οι πόροι σας μπορούν να αντέξουν μία μεγάλη επισκεψιμότητα στον ιστοτόπο σας. Δοκιμάσετε τις δυνατότητες του καταστήματός σας και έχετε άμεσα διαθέσιμη την τεχνική υποστήριξη, εάν συμβεί κάποιο ατύχημα στο eshop τις κρίσιμες στιγμές.

6. Εξασφαλίστε μια ομαλή διαδικασία πληρωμής ✅

Το λιγότερο που θέλετε είναι να χάσετε έναν υποψήφιο πελάτη επειδή δεν βρίσκει στο eshop σας τον κατάλληλο τρόπο πληρωμής. Πιστωτικές κάρτες, δόσεις, ηλεκτρονικές τραπεζικές πληρωμές, μετρητά – όλοι έχουμε διαφορετικές προτιμήσεις και δεν μας αρέσει να περιοριζόμαστε σε 1-2 τρόπους πληρωμής όταν αγοράζουμε από eshop.

7. Επικοινωνήστε για τις πωλήσεις σας εκ των προτέρων ????

Η μείωση των τιμών για τις εκπτώσεις της Black Friday μπορεί να βοηθήσει στη μετατροπή περιστασιακών επισκεπτών σε πελάτες. Αν έχετε εφαρμόσει το SEO στις σελίδες των προσφορών είναι ένα σημαντικό βήμα που μπορείτε να το ενισχύσετε με διαφημίσεις στα social media.

Επιπλέον το email marketing είναι επίσης αποδοτικό για να "φωνάξετε" τις προσφορές σας. Γράψτε μία ελκυστική και ακαταμάχητη γραμμή στο θέμα του email σας και δώστε ένα κίνητρο στους αποδέκτες του email να αγοράσουν από το eshop σας.

diaxeirisi eshop gia black friday

Στρατηγική ecommerce - Bluemind.gr

Η Black Friday είναι προ των πυλών. Επωφεληθείτε από αυτό και βελτιώστε τις πωλήσεις σας. Να θυμάστε ότι η Black Friday είναι ένα γεγονός για το οποίο πρέπει να ξεκινήσετε να προετοιμάζεστε πολύ νωρίτερα.

Πως να το κάνετε; Η λίστα ελέγχου ecommerce της Black Friday περιλαμβάνει στοιχεία όπως τον σχεδιασμό στρατηγικής, βελτιστοποίηση ιστότοπου, οικονομική και υλικοτεχνική προετοιμασία, cross-selling, up-selling ή επαναληπτικό μάρκετινγκ.

Στον αγώνα για νέους πελάτες και περισσότερες πωλήσεις, μην ξεχνάτε τους πιστούς αγοραστές που είναι μαζί σας εδώ και χρόνια. Η φροντίδα και των δύο ομάδων θα σας βοηθήσει να επιτύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα. Επίσηςμ μπορείτε να ενημερωθείτε για το πως να αναπτύξετε το ecommerce της επιχείρησής σας στο ειδικό άρθρο μας πατώντας εδώ.

Χρειάζεστε βοήθεια για την εφαρμογή των ιδεών ecommerce της Black Friday; Θέλετε να αναπτύξουμε μαζί μία κερδοφόρα στρατηγική ecommerce; Τότε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

Τηλ: 210 8662975

Διαχείριση eshop - Bluemind.gr

Οι υπηρεσίες διαχείρισης eshop αντικαθιστούν τις επιπλέον και πιθανά αναποτελεσματικές προσλήψεις προσωπικού για τη διαχείριση eshop, με εξειδικευμένους επαγγελματίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο οι οποίοι διαχειρίζονται, ελέγχουν και προσέχουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα καθημερινά.

Η διαχειριση ηλεκτρονικου καταστηματος ή διαχείριση eshop (eshop management) αφορά στην εύρυθμη λειτουργία του eshop, τη συνεπή τεχνική αναβάθμισή του, την έγκαιρη ενημέρωση με νέα προϊόντα, τον έλεγχο των αποθεμάτων και των τιμών. Στην περίπτωση που το eshop είναι συνδεδεμένο με ένα σύστημα διαχείρισης αποθήκης (ERP) τα πράγματα είναι πιο εύκολα, αν υπάρχει η κατάλληλη υποδομή.

Αν αναζητάτε υπεύθυνο για διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος, η Bluemind Digital Marketing Services μπορεί να σας εξυπηρετήσει αποτελεσματικά με:

  • συνεχείς τεχνικές ανανεώσεις του eshop σας,
  • συχνή ενημέρωση του αποθέματος,
  • προσθήκη νέων εργαλείων e-commerce για την ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητας,
  • διαρκείς ελέγχους ασφάλειας των συστημάτων.

Θέλετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να πουλάει;

Τότε αναθέστε μας τη διαχείριση eshop!

Αυτή είναι μια ενημέρωση άρθρου που δημοσιεύτηκε στη bluemind.gr το 2023.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram