Με το Instagram μπορείτε να έχετε το κοινό που σας ενδιαφέρει. Απόλυτα στοχευμένα και το σημαντικότερο, χωρίς να πληρώνετε διαφήμιση, όπως γίνεται με το Facebook. Η οργανική ανάπτυξη της σελίδας σας στο Instagram, με followers που επιθυμείτε, είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος ανάπτυξης της φήμης σας στα social media.
Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να εμπορεύεστε καλλυντικά ή παπούτσια και να μπορείτε να φέρετε στη σελίδα σας, εκείνους τους χρήστες που έχουν ενδιαφέρον για τα προϊόντα σας. Ακόμα πιο λειτουργικό μπορεί να γίνει για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χονδρικό εμπόριο και πρέπει να εντοπίσουν εμπόρους λιανικής ή επαγγελματίες.
Βέβαια, τα καλλυντικά και τα παπούτσια, σύμφωνα με το παράδειγμα μας, αφορούν ένα ευρύ κοινό και ίσως είναι πιο εύκολο να εντοπίσει κανείς το κοινό. Όμως, μία εταιρία βερνικιών για ημιμόνιμο μανικιούρ, που ενδιαφέρεται να προσεγγίσει τους επαγγελματίες στην ονυχοπλαστική πως θα καταφέρει να εντοπίσει και να επικοινωνήσει με το κοινό της;
Το Instagram έχει αυτό το πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις. Μπορείς να φέρεις, με οργανική διάδραση, το κοινό που θέλεις.
Για το πελάτη μας Bluesky Hellas αξιοποιήσαμε τη δυναμική του Instagram και φέραμε στη σελίδα του το κοινό που τον ενδιαφέρει. Δημιουργήσαμε τη σελίδα στο Instagram στα μέσα του Σεπτεμβρίου 2018 και μόλις σε ένα μήνα τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά.
Δείτε παρακάτω την αύξηση των followers στη σελίδα bluesky_hellas, τις εμφανίσεις και την απήχηση των post, μέσα σε περίπου 50 μέρες.
Το κοινό που φέραμε στη σελίδα Bluesky_Hellas είναι επαγγελματίες μανικιουρίστ. Η ομάδα μας, έχοντας καταρχήν πραγματοποιήσει έρευνα αγοράς, κατάφερε να εντοπίσει το ακριβές κοινό-στόχο και να ασχοληθεί μαζί του για να κατευθύνει την στοχοθετημένη επισκεψιμότητα, απευθείας στο προφίλ του πελάτη μας.
Τα Visetti είναι ένα Fashion Brand που ξεκίνησε από την Ελλάδα και σήμερα αναπτύσσεται ταχύτατα στην παγκόσμια αγορά. Η σελίδα της εταιρείας στο Instagram Visetti_Official έχει αυξήσει κατακόρυφα την απόδοση της. Τα αποτελέσματα που βλέπετε παρακάτω αφορούν το διάστημα από 1/3/2018 μέχρι και 29/10/2018.
Αν σκεφτούμε ότι το Instagram μπορεί να φέρει στοχευμένο κοινό, τότε η απάντηση είναι, ναι.
Ειδικότερα καταστήματα, ακόμα και αυτά της γειτονιάς θα μπορούσαν να προβάλλουν τα προϊόντα τους στο τοπικό κοινό. Το Instagram σου προσφέρει τη δυνατότητα να εντοπίσεις το κοινό της περιοχής σου σε μικρή ή μεγάλη εμβέλεια.
Στη Bluemind μπορούμε να αναλάβουμε τη διαχείριση της Instagram Page για την επιχείρησή σας, με σκοπό να αυξήσουμε τους Followers στοχευμένα, αλλά και να ενδυναμώσουμε την απήχηση των post με Influencers.