logo

6 tips για διαδικτυακές πωλήσεις τα Χριστούγεννα 2020

Το 2020 ήταν μία διαφορετική χρονιά από οποιαδήποτε άλλη, και η επερχόμενη εορταστική περίοδος των Χριστουγέννων 2020 είναι βέβαιο, ότι θα ακολουθήσει τους ίδιους ρυθμούς, που ζούμε από τον Μάρτιο.

Περισσότεροι καταναλωτές θα χρειαστεί να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο για δώρα Χριστουγέννων και λόγω προβλημάτων με αργοπορία της παράδοσής τους, πιθανότατα θα το κάνουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από το κανονικό.

Τι σημαίνουν όλα αυτά; Tα Χριστούγεννα του 2020, οι καμπάνιες του ηλεκτρονικού εμπορίου σας, θα είναι ακόμη πιο σημαντικές από ό, τι στο παρελθόν.

Ακόμα και σε αυτή την πρωτοφανή κατάσταση, υπάρχουν ορισμένες βασικές αρχές διαφήμισης και ηλεκτρονικού εμπορίου, που πρέπει να βεβαιωθείτε ότι καλύπτετε για να προσφέρετε στους πελάτες σας την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγορών.

Εδώ θα σας προσφέρουμε έξι συμβουλές και βέλτιστες πρακτικές από τους ειδικούς μας για να διασφαλίσουμε ότι:

• Ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό σας

• Προσελκύστε περισσότερους αγοραστές μέσω του ιστότοπού σας

• Έχετε αύξηση των πωλήσεων που συνοδεύει την περίοδο των Χριστουγέννων, παρά το υπάρχον οικονομικό και εμπορικό τοπίο.

Ας ξεκινήσουμε!

1. Δώστε προσοχή στη διαθεσιμότητα των προϊόντων που υπάρχουν στο eshop

Δεν υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από το να βλέπεις μια διαφήμιση να προωθεί ένα προϊόν είτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είτε στην αναζήτηση Google και στη συνέχεια να μεταβαίνεις στον ιστότοπο και να βλέπεις ότι δεν είναι διαθέσιμο.

Πιθανά όμως, σε περίπτωση αυξημένης ζήτησης ενός προϊόντος να υπάρξει το ενδεχόμενο να μην προλάβετε να ενημερώσετε τις διαφημίσεις σας, αν το προϊόν εξαντληθεί. Για το λόγο αυτό, το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με τα προϊόντα του θα πρέπει να είναι με αυτοματοποιημένη διασύνδεση με τα σημεία που προβάλλετε τις διαφημίσεις σας.

2. Αξιοποιήστε τις δυνατότητες αυτοματοποιημένων διαφημίσεων

Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις αυτοματοποιημένες διαφημίσεις που σας προσφέρουν οι πλατφόρμες προβολής σας/

Google Ads (βοήθεια σχετικά με τον προγραμματισμό διαφημίσεων εδώ).

Facebook / Instagram (ρύθμιση προγραμματισμού διαφημίσεων εδώ).

Twitter (ρύθμιση προγραμματισμού διαφημίσεων εδώ)

Ανάλογα με τις πλατφόρμες που χρησιμοποιείτε, φροντίστε να ελέγξετε τις δυνατότητες προγραμματισμού διαφημίσεων και να τις προσαρμόσετε ανάλογα.

proothisi eshop xristougenna 2020
3. Υποσχεθείτε στους πελάτες σας μόνο όσα είναι στον έλεγχό σας

Η αποστολή του προϊόντος σας, από τη στιγμή που αυτό φεύγει από την εταιρεία σας, δεν είναι στον έλεγχο σας. Η εταιρεία courier που έχει αναλάβει την παράδοσή του είναι απόλυτα υπεύθυνη για αυτό.

Οι καταναλωτές εμπιστεύονται έναν ιστότοπο που αναφέρει ξεκάθαρα, ότι παραδίδει τα προϊόντα μέσα μια συγκεκριμένη ημερομηνία. Για να είστε συνεπείς στα μάτια των πελατών σας, επιλέξτε να βάλετε λίγο περισσότερο χρόνο παράδοσης, από αυτόν που έχετε συμφωνήσει με την εταιρεία courier. Η περίπτωση να παραλάβει ο πελάτης σας, την παραγγελία του νωρίτερα, αποτελεί πάντα μία ευχάριστη έκπληξη.

4. Αυξήστε την ταχύτητα φόρτωσης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος

Με την αύξηση των διαδικτυακών αγορών αυτή την περίοδο των Χριστουγέννων 2020, αναμένεται το διαδίκτυο να επιβαρυνθεί περισσότερο από ποτέ. Είναι η ώρα να φροντίσετε την ταχύτητα του ιστότοπού σας ώστε να μπορούν οι χρήστες να κάνουν εύκολα και γρήγορα τις αγορές τους.

Ελέγξτε την ταχύτητα της ιστοσελίδας στο δωρεάν εργαλείο Google Developer PageSpeed Insights tool

Με βάση τα αποτελέσματα που θα δείτε στο εργαλείο της Google για την ταχύτητα της σελίδας σας, φροντίστε να βάλετε σε προτεραιότητα την προσαρμογή του ιστότοπου σας σε mobile friendly. Είναι τεράστιος ο αριθμός των καταναλωτών, που κάνουν τις αγορές του από το διαδίκτυο τις ώρες που εργάζονται χρησιμοποιώντας το κινητό τους τηλέφωνο. Ειδικά την περίοδο αυτή, που πολλοί άνθρωποι εργάζονται από το σπίτι τους.

kritikes pelaton
5. Δημοσιεύστε στην ιστοσελίδα σας τις κριτικές των πελατών σας

Οι δυνητικοί πελάτες σας θα αναζητήσουν στο διαδίκτυο τις κριτικές των ήδη πελατών σας. Οι διαδικτυακοί καταναλωτές θέλουν να γνωρίζουν τι σκέφτονται οι άλλοι για εσάς. Ρίξτε ένα δυνατό χαρτί στον ιστότοπο σας φιλοξενώντας τις κριτικές των πελατών σας από το Google My Business.  

6. Προσαρμόστε την ιστοσελίδα σας σύμφωνα με το Πνεύμα των Χριστουγέννων

Ένα από τα μεγαλύτερα ατού, φέτος τα Χριστούγεννα, θα ήταν να προσφέρετε στο κοινό σας ρεαλιστικές φωτογραφίες των προϊόντων σας, όπως θα ήταν η καθημερινότητα κάποιου που θα τα φορούσε ή θα τα χρησιμοποιούσε.

Με ανοιχτό το ενδεχόμενο, οι μετακινήσεις μας να ελαττωθούν στις απολύτως απαραίτητες, όπως έγινε τον Μάρτιο και τον Απρίλιο, η πρωτοβουλία σας να δείξετε ζωντανά τα προϊόντα σας μέσω διαδικτύου, πιστεύουμε ότι θα κάνει τη διαφορά.

Και μόνο, που οι καταναλωτές δεν θα έχουν τη δυνατότητα να επισκεφτούν τα καταστήματα και να περιηγηθούν σε αυτά, όπως γινόταν τις προηγούμενες χρονιές είναι ευκαιρία για εσάς να δημιουργήσετε ένα εορταστικό κλίμα μέσω της ιστοσελίδας σας.

Διαβάστε επίσης: Διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος γιατί σας συμφέρει να γίνεται από εξειδικευμένους επαγγελματίες;

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram