fbpx

Υπηρεσίες digital marketing: Πώς να διαλέξω εταιρεία;

Η επιλογή της κατάλληλης εταιρείας σε υπηρεσίες digital marketing είναι πραγματικά δύσκολη υπόθεση, ειδικά όταν δεν υπάρχουν και οι απαραίτητες γνώσεις.

Συχνά βλέπουμε, ότι πολλές εταιρείες να συστήνονται ως digital marketing experts χωρίς όμως ο τίτλος να ακολουθεί την πραγματικότητα. Και πολλές φορές έχουμε αναλάβει πελάτες που τα περισσότερα εργαλεία digital marketing έπρεπε να «χτιστούν» από την αρχή ώστε να είναι κατάλληλα δομημένα και να φέρουν αποτελέσματα.

Digital Marketing Expert σημαίνει να εκπαιδεύεσαι συνεχώς στις καθημερινές αλλαγές, που απαιτούνται και είτε αφορούν τον ιστότοπό σου, είτε την προβολή σου.  Επίσης, για να κατέχεις στην ουσία του τον τίτλο θα πρέπει να έχεις γνώσεις των απαιτήσεων του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται ο πελάτης σου.

Στη Bluemind Digital Marketing Services που είμαστε μία εξειδικευμένη και βραβευμένη εταιρεία digital marketing αφιερώνουμε περισσότερες από 20 ώρες κάθε εβδομάδα για τεχνικές που αφορούν την προσθήκη νέων λειτουργιών (ecommerce marketing tools) στα eshops και τις ιστοσελίδες, αλλά και για όλες τις αλλαγές στην προώθηση ιστοσελίδων.

Κατανοώντας τις απαιτήσεις των καιρών και τη δυσπιστία των επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται για υπηρεσίες digital marketing θα προσπαθήσουμε να σας δώσουμε μερικά εργαλεία που μπορείτε να ελέγξετε τους μελλοντικούς συνεργάτες σας πριν τους αναθέσετε το digital marketing της επιχείρησή σας.

Πώς να επιλέξετε την καλύτερη εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ: Βήμα-προς-βήμα οδηγός

1. Καταρχήν επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της υποψήφιας εταιρείας digital marketing

  • Προσέξτε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας τους. Είναι δομημένο σωστά;
  • Μπορείτε να καταλάβετε από την κεντρική σελίδα τι υπηρεσίες προσφέρει η εταιρεία;
  • Έχει ssl ή μήπως δίπλα στο domain name υπάρχει η ένδειξη «Not Secure»;
πως να διαλέξετε εταιρεία digital marketing
  • Διαθέτει ενημερωμένο blog με νέα ή έχει καιρό να δημοσιεύσει κάποιο νέο;
  • Βλέπετε απλά έναν αριθμό πελατών (π.χ. 3.000 πελάτες μας εμπιστεύονται)  ή αποδεικνύουν την υπεραξία τους με πραγματικά προβλήματα που έχουν επιλύσει με επιτυχία;

2. Ελέγξτε την ποιότητα της ιστοσελίδας της υποψήφιας εταιρείας digital marketing με free seo tools

Μία εταιρεία που είναι expert σε αυτό που προσφέρει, λογικά, θα πρέπει να έχει έναν ιστότοπο με πολύ καλό SEO score. Μάθετε τι είναι το SEO εδώ.

Αν η ιστοσελίδα του υποψήφιου συνεργάτη σας έχει πολύ καλά αποτελέσματα σε SEO έχετε διασφαλίσει τα εξής:

  • Γνωρίζει τους κανόνες της Google
  • Θα δημιουργήσει ένα eshop ή μία ιστοσελίδα που θα έχει τουλάχιστον ένα καλό on site SEO
  • Ενδιαφέρεται για αυτό που κάνει και προφανώς είναι ενήμερος για τις αλλαγές που απαιτούνται.
  • Αν εφαρμόζει τους κανόνες του SEO πρώτα για την εταιρεία του, τότε θα το κάνει και για τη δική σας επιχείρηση.

Για ένα καλό SEO απαιτείται κατάλληλο περιεχόμενο, ταχύτητα ιστοσελίδας, ποιοτικά backlinks, τακτική διόρθωση σφαλμάτων ιστότοπου, αξιόπιστο hosting, διάδραση με social media.

Και εδώ σας έχουμε το καλύτερο!

Ελέγξετε την τεχνογνωσία του υποψήφιου συνεργάτη σας χρησιμοποιώντας μία free εφαρμογή SEO SCORE.

Εμείς για το παράδειγμα μας θα χρησιμοποιήσουμε μία εφαρμογή seo checker. Πατήστε πάνω στο link και θα σας βγάλει κατευθείαν στο σημείο που μπορείτε να κάνετε τον έλεγχο. Στο πεδίο που σας ζητάει URL βάλτε το όνομα της ιστοσελίδας του υποψήφιου συνεργάτη σας, για παράδειγμα: bluemind.gr

epilogi etaireias digital marketing ypiresies

Στη συνέχεια πατήστε "Αnalyze website" και το seo checker tool θα σκανάρει τον ιστότοπο και θα σας δώσει το αποτέλεσμα βαθμολογίας σε ποσοστά.

Πάνω από 70% seo score είναι μία ικανοποιητική βαθμολογία. Αυτό σημαίνει ότι ο υποψήφιος συνεργάτης σας δεν έχει ένα εγκαταλειμμένο ιστότοπο, αλλά φροντίζει να υλοποιεί όλες τις απαραίτητες τεχνικές αναβαθμίσεις, καθώς και να εμπλουτίζει το περιεχόμενο του με SEO. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να προχωρήσετε με ασφάλεια τη συνεργασία σας.

3. Αναζητήστε κρίσιμα στοιχεία που αποδεικνύουν την εμπειρία της εταιρείας digital marketing

Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αναζητούν εταιρείες digital marketing που έχουν χειριστεί αντίστοιχους λογαριασμούς και προϊόντα με τα δικά τους. Και αυτό είναι μία σωστή μέθοδος, αλλά δεν είναι πανάκεια.

Ένα από τα πιο σημαντικά σημεία που χρειάζεται να προσέξετε στην εταιρεία digital marketing με την οποία θα συνεργαστείτε είναι να μπορεί να κατανοήσει το επειχειρείν. Αν ο εκπρόσωπος της εταιρείας έχει εμπειρία και τεχνογνωσία στην αγορά είναι ένα κριτήριο. Αν όμως, μπορεί να κατανοήσει και τι θέλουν οι πελάτες σας τότε είναι το πιο σημαντικό κριτήριο για να συνεργαστείτε.

4. Διαβάστε τις κριτικές

Μην εντυπωσιάζεστε από τις πολλές και θετικές κριτικές. Πολλές εταιρείες κερδίζουν πουλώντας reviews σε επιχειρήσεις που θέλουν να ενισχύσουν την βαθμολογία τους. Μία ή και δύο αρνητικές κριτικές είναι αποδεκτές, γιατί είναι ανθρώπινο να γίνονται και λάθη. Αν όμως, βλέπετε ότι τις αρνητικές κριτικές "σκεπάζουν" μία σειρά από θετικές κριτικές, τότε πιθανά η εταιρεία έχει προσθέσει αγορασμένα reviews.

5. Ζητήστε ολοκληρωμένα πακέτα digital marketing με στρατηγική

Οι υπηρεσίες προώθησης στο διαδίκτυο είναι σημαντικό να προσφέρονται σε ολοκληρωμένα πακέτα digital marketing, που εξυπηρετούν τη στρατηγική της επιχείρησής σας και τον κλάδο σας, ώστε να συμφωνήσετε με αυτό που «κουμπώνει» καλύτερα στις ανάγκες σας.

Για παράδειγμα το LinkedIn δεν μπορεί να βοηθήσει ένα eshop με ρούχα για λιανική πώληση, όσο το Google Shopping Ads, εκτός κι θέλουμε να ενισχύσουμε τη χονδρική πώληση. Αντίστοιχα ένα λογιστικό γραφείο δεν μπορεί να έχει instagram page αλλά θα βοηθηθεί περισσότερο με μία LinkedIn page.

Με τον όρο "πακέτο υπηρεσιών digital marketing" δεν εννοούμε πόσα ποστ σε social media θα σας παρέχει ο συνεργάτης σας, αλλά μιλάμε για ένα πακέτο που θα χαρακτηρίζεται από στρατηγική, θα έχει διαμορφωθεί σύμφωνα με το είδος των προϊόντων σας ή των υπηρεσιών σας, τις ανάγκες του κλάδου σας και τον ανταγωνισμό σας.

Ο υποψήφιος συνεργάτης σας θα πρέπει πριν κάνει οποιαδήποτε πρόταση σε digital marketing να έχει ερευνήσει τον ανταγωνισμό σας τουλάχιστον σε Google και Social Media και να έχει ελέγξει τις ιστοσελίδες των ανταγωνιστών σας.

6. Το digital marketing προϋποθέτει το SEO στην ιστοσελίδα σας

Η καλύτερη επένδυση σε digital marketing από την εταιρεία που θα επιλέξετε είναι, να μπορεί να σας φέρει μπροστά σε αυτούς που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας με το χαμηλότερο κόστος. Κάθε ευρώ που διαθέτετε για υπηρεσίες digital marketing φροντίστε να σας φέρνει σε πλεονεκτικότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google.

Για να συμβεί αυτό θα πρέπει πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε διαφήμσιση, η ιστοσελίδα σας να έχει βελτιστοποιηθεί για SEO.

Bluemind.gr -Εταιρεία digital marketing με υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας

Στη Bluemind Digital Marketing κάθε φορά που έχουμε να αντιμετωπίσουμε έναν δύσπιστο υποψήφιο πελάτη του προτείνουμε την διαδικασία ελέγχου, που αναφέραμε παραπάνω.

Ο λόγος που το κάνουμε αυτό είναι γιατί κατανοούμε απόλυτα ότι πολλές επιχειρήσεις έχουν ταλαιπωρηθεί από διάφορους “digital marketing experts”. Και επειδή δεν έχουμε άλλο πιο αξιόπιστο τρόπο να αποδείξουμε την τεχνογνωσία μας, προτείνουμε στους ενδιαφερόμενους πελάτες αυτόν τον έλεγχο.

Στη Bluemind.gr σε εβδομαδιαία βάση φροντίζουμε να ενημερώνουμε τον ιστότοπο μας με case studies, success stories και χρήσιμα νέα για digital marketing και e-commerce, που σκοπό έχουν να διευκολύνουν τις επιχειρήσεις στις μεθόδους, που ακολουθούν για την κατασκευή eshop ή την κατασκευή ιστοσελίδας και την προώθησή τους.

Δημιουργούμε ποιοτικά backlinks για τη σελίδα μας αρθρογραφώντας σε ειδησεογραφικά sites και μοιραζόμαστε τις γνώσεις μας στο μέτρο του δυνατού. Συμμετέχουμε επίσης, ενεργά σε forums που είναι σχετικά με το αντικείμενο της δραστηριότητάς μας.

Υπηρεσίες digital marketing - Bluemind.gr

Νεότερα άρθρα μας:

Έξυπνες υπηρεσίες digital marketing

5 trends στην προώθηση ιστοσελίδων

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram