Η επιλογή της κατάλληλης εταιρείας σε υπηρεσίες digital marketing είναι πραγματικά δύσκολη υπόθεση, ειδικά όταν δεν υπάρχουν και οι απαραίτητες γνώσεις.
Συχνά βλέπουμε, ότι πολλές εταιρείες να συστήνονται ως digital marketing experts χωρίς όμως ο τίτλος να ακολουθεί την πραγματικότητα. Και πολλές φορές έχουμε αναλάβει πελάτες που τα περισσότερα εργαλεία digital marketing έπρεπε να «χτιστούν» από την αρχή ώστε να είναι κατάλληλα δομημένα και να φέρουν αποτελέσματα.
Digital Marketing Expert σημαίνει να εκπαιδεύεσαι συνεχώς στις καθημερινές αλλαγές, που απαιτούνται και είτε αφορούν τον ιστότοπό σου, είτε την προβολή σου. Επίσης, για να κατέχεις στην ουσία του τον τίτλο θα πρέπει να έχεις γνώσεις των απαιτήσεων του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται ο πελάτης σου.
Στη Bluemind Digital Marketing Services που θέλουμε να είμαστε εξειδικευμένη εταιρεία digital marketing αφιερώνουμε περισσότερες από 20 ώρες κάθε εβδομάδα για τεχνικές που αφορούν την προσθήκη νέων λειτουργιών (ecommerce marketing tools) στα eshops και τις ιστοσελίδες, αλλά και για όλες τις αλλαγές στην προώθηση ιστοσελίδων.
Κατανοώντας τις απαιτήσεις των καιρών και τη δυσπιστία των επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται για υπηρεσίες digital marketing θα προσπαθήσουμε να σας δώσουμε μερικά εργαλεία που μπορείτε να ελέγξετε τους μελλοντικούς συνεργάτες σας πριν τους αναθέσετε το digital marketing της επιχείρησή σας.
Μία εταιρεία που είναι expert σε αυτό που προσφέρει, λογικά, θα πρέπει να έχει έναν ιστότοπο με πολύ καλό SEO score. Μάθετε τι είναι το SEO εδώ.
Αν η ιστοσελίδα του υποψήφιου συνεργάτη σας έχει πολύ καλά αποτελέσματα σε SEO έχετε διασφαλίσει τα εξής:
Για ένα καλό SEO απαιτείται κατάλληλο περιεχόμενο, ταχύτητα ιστοσελίδας, ποιοτικά backlinks, τακτική διόρθωση σφαλμάτων ιστότοπου, αξιόπιστο hosting, διάδραση με social media.
Ελέγξετε την τεχνογνωσία του υποψήφιου συνεργάτη σας χρησιμοποιώντας μία free εφαρμογή SEO SCORE.
Εμείς για το παράδειγμα μας θα χρησιμοποιήσουμε την εφαρμογή SEOBILITY. Πατήστε πάνω στο link και θα σας βγάλει κατευθείαν στο σημείο που μπορείτε να κάνετε τον έλεγχο. Στο πεδίο που σας ζητάει URL βάλτε το όνομα της ιστοσελίδας του υποψήφιου συνεργάτη σας, για παράδειγμα: bluemind.gr
Στη συνέχεια πατήστε "Αnalyze website" και το seo checker tool θα σκανάρει τον ιστότοπο και θα σας δώσει το αποτέλεσμα βαθμολογίας σε ποσοστά.
Πάνω από 70% seo score είναι μία ικανοποιητική βαθμολογία. Αυτό σημαίνει ότι ο υποψήφιος συνεργάτης σας δεν έχει ένα εγκαταλειμμένο ιστότοπο, αλλά φροντίζει να υλοποιεί όλες τις απαραίτητες τεχνικές αναβαθμίσεις, καθώς και να εμπλουτίζει το περιεχόμενο του με SEO. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να προχωρήσετε με ασφάλεια τη συνεργασία σας.
Στη Bluemind Digital Marketing κάθε φορά που έχουμε να αντιμετωπίσουμε έναν δύσπιστο υποψήφιο πελάτη του προτείνουμε την παραπάνω διαδικασία ελέγχου.
Ο λόγος που το κάνουμε αυτό είναι γιατί κατανοούμε απόλυτα ότι πολλές επιχειρήσεις έχουν ταλαιπωρηθεί από διάφορους “digital marketing experts”. Και επειδή δεν έχουμε άλλο πιο αξιόπιστο τρόπο να αποδείξουμε την τεχνογνωσία μας, προτείνουμε στους ενδιαφερόμενους πελάτες αυτόν τον έλεγχο.
Στη Bluemind σε εβδομαδιαία βάση φροντίζουμε να ενημερώνουμε τον ιστότοπο μας με case studies, success stories και χρήσιμα νέα για digital marketing και e-commerce, που σκοπό έχουν να διευκολύνουν τις επιχειρήσεις στις μεθόδους, που ακολουθούν για την κατασκευή eshop ή την κατασκευή ιστοσελίδας και την προώθησή τους.
Δημιουργούμε ποιοτικά backlinks αρθρογραφώντας σε ειδησεογραφικά sites και μοιραζόμαστε τις γνώσεις μας στο μέτρο του δυνατού. Συμμετέχουμε ενεργά σε forums που είναι σχετικά με το αντικείμενο της δραστηριότητάς μας.
Οι υπηρεσίες προώθησης στο διαδίκτυο είναι σημαντικό να προσφέρονται σε ολοκληρωμένα πακέτα digital marketing ώστε να συμφωνήσετε με αυτό που «κουμπώνει» καλύτερα στις ανάγκες σας.
Με τον όρο "πακέτο υπηρεσιών digital marketing" δεν εννοούμε πόσα ποστ σε social media θα σας παρέχει ο συνεργάτης σας, αλλά μιλάμε για ένα πακέτο που θα διαμορφωθεί σύμφωνα με το είδος των προϊόντων σας ή των υπηρεσιών σας, τις ανάγκες του κλάδου σας και τον ανταγωνισμό σας.
Για παράδειγμα το εργαλείο Google My Business δεν μπορεί να βοηθήσει ένα eshop με ρούχα όσο το Google Shopping Ads, εκτός κι θέλουμε να ενισχύσουμε το φυσικό κατάστημα. Αντίστοιχα ένα λογιστικό γραφείο θα βοηθηθεί περισσότερο με το LinkedIn απ’ ότι με το Facebook.
Ο υποψήφιος συνεργάτης θα πρέπει να έχει ερευνήσει τον ανταγωνισμό σας τουλάχιστον σε Google και Social Media και να έχει ελέγξει τις ιστοσελίδες των ανταγωνιστών σας.
Η καλύτερη επένδυση σε digital marketing από την εταιρεία που θα επιλέξετε είναι, να μπορεί να σας φέρει μπροστά σε αυτούς που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας. Κάθε ευρώ που διαθέτετε για υπηρεσίες digital marketing φροντίστε να σας φέρνει σε πλεονεκτικότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google.
Νεότερα άρθρα μας: