Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αναζητούν υπηρεσίες για προωθηση ιστοσελιδων με σκοπό να προβάλλουν στο ενδιαφερόμενο κοινό τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους.
Στο σημερινό μας άρθρο θα αναφερθούμε στον τρόπο που μπορεί μία επιχείρηση ολοκληρωμένα να προωθήσει την ιστοσελίδα της σε 5 απλά βήματα.
Το Α και Ω για μία αποτελεσματική προώθηση είναι η ποιότητα της ιστοσελίδας. Σκεφτείτε ότι οποιαδήποτε μορφή προώθησης ιστοσελίδας κι αν επιλέξετε να πραγαμτοποιήσετε, τα πάντα καταλήγουν στον ιστότοπό σας.
Ταχύτητα ιστοσελίδας: Πόσο γρήγορα φορτώνει η ιστοσελίδας σας; Μπορείτε να ελέγξετε την ταχύτητα από το Google Page Spped που θα σας δώσει μία ολοκληρωμένη εικόνα για το πόσο γρήγορη είναι η ιστοσελίδα σας στα κινητά ή πόσο στα desktop.
Περιεχόμενο ιστοσελίδας: Είναι το περιεχόμενο σας κατάλληλο για τις λέξεις – κλειδιά που αναζητούν οι δυνητικοί σας πελάτες; Αναζητήστε από τα Google Ads τα ποσοστά αναζητήσεων ανά χώρα σε λέξεις – κλειδιά που αφορούν τη δική σας ιστοσελίδα. Δημιουργήστε περιεχόμενο με αυτές τις λέξεις – κλειδιά για την προωθηση ιστοσελιδας.
Ευρετηρίαση ιστοσελίδας από τη Google: Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος σας έχει ελεγχθεί από το Googlebot. Αναζητήστε στο Google Search Console την πληροφορία. Αν απευθύνεστε και σε αγορές του εξωτερικού για την προωθηση ιστοσελιδων προχωρήστε σε ευρετηρίαση της ιστοσελίδας και στις μηχανές αναζήτησης, yahoo, yandex κ.α.
Η προωθηση ιστοσελιδων με SEO, αφορά σε τεχνικές που εφαρμόζονται στην ιστοσελίδα σας, για την κατάταξή της στην πρώτη σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων της Google.
Αξιοποιήστε κάθε ευκαιρία που δίνει η Google στο περιεχόμενό σας για να ταξινομήσει την ιστοσελίδα σας στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων. Παρά τις συνεχείς αλλαγές από τη Google και τη συμπεριφορά των καταναλωτών, μια μελέτη BrightEdge του 2019 διαπίστωσε ότι η οργανική αναζήτηση ελέγχει το 53% της συνολικής επισκεψιμότητας ιστότοπων.
Ενημερωθείτε για τις 11 SEO τεχνικές - Προώθηση Ιστοσελίδων εδώ.
Ελέγξτε τη θέση της ιστοσελίδας σας σε σχέση με τα 10 πρώτα sites στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης στις λέξεις- κλειδιά που σας ενδιαφέρουν. Ακολούθως βλέποντας τα αδύνατα σημεία των ανταγωνιστών σας κάνετε τις απαραίτητες βελτιώσεις για τον ιστότοπο σας σε backlinks.
Στην περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια στη προώθηση ιστοσελίδας με backlinks δείτε εδώ τον τρόπο που δουλεύουμε σε αυτό.
Πώς διαφημίζομαι στη Google είναι ένα από τα ερωτήματα που συχνά δεχόμαστε από πελάτες μας. Η διαφήμιση ιστοσελίδας στη Google έχει τη δυνατότητα να γίνει είτε με διαφημίσεις στην Αναζήτηση, είτε με banner το γνωστό Google Display, είτε και με διαφήμιση προϊόντων στο Google Shopping Ads.
Στη διαφήμιση eshop είναι κατάλληλη η προώθηση eshop με Google Shopping Ads.
Η διαφήμιση στην Αναζήτηση Google είναι καταλληλότερη για να στοχεύσετε τις λέξεις κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες του διαδικτύου, προκειμένου να σας εντοπίσουν.
Απαραίτητο εργαλείο για την προώθηση ιστοσελίδων είναι το εργαλείο Remarketing όπου σας βοηθά να επαναπροσελκύσετε όσους επισκέφτηκαν στην ιστοσελίδα σας κατευθύνοντας τους επαναληπτικούς επισκέπτες σε μία προσφορά.
Σωστή διαφήμιση στο Facebook σημαίνει στοχευμένη διαφήμιση στο Facebook! Η στοχευμένη διαφήμιση Facabook γίνεται με τη δημιουργία πολλαπλών Facebook Ad Set.
Το κουμπί «Προώθηση δημοσίευσης» που βλέπετε κάτω από το post που έχετε κάνει δεν δίνει τα μέγιστα αποτελέσματα που προσδοκά κάποιος από την διαφήμιση Facebook.
Για παράδειγμα σε μία χορηγούμενη διαφήμιση Facebook, μπορεί να θέλετε να στοχεύσετε σε άτομα που ήδη ακολουθούν τη σελίδα σας, αλλά και σε νέους πελάτες ταυτόχρονα. Για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να δημιουργήσετε παραπάνω από ένα Facebook ad sets για την ίδια καμπάνια. Η υλοποίηση αυτή μπορεί να επιτευχθεί μόνο με το εργαλείο Facebook Business Manager.
Στη Bluemind Digital Marketing Services, το «μείγμα» προώθησης ιστοσελίδων -που έχουμε δει να φέρνει ουσιαστικά αποτελέσματα στους πελάτες μας- είναι ο ακριβής προσδιορισμός των στόχων σε λέξεις- κλειδιά. Με αυτό τον τρόπο κάθε ευρώ που δαπανάται στη διαφήμιση γυρνάει πίσω ως όφελος για την υψηλότερη κατάταξη της ιστοσελίδας στη Google.
Συγκεκριμένα, αυτό που μας διαχωρίζει από τον ανταγωνισμό είναι ότι όλα όσα εφαρμόζουμε στην προωθηση ιστοσελιδων εξυπηρετούν τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες ο πελάτης μας πρέπει να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις της Google.
Ακόμα κι αν πραγματοποιούμε μία καμπάνια με στόχο την πώληση προϊόντων μέσω social media, που θα μπορούσε κάποιος να σκεφτεί ότι ελάχιστη σημασία έχει το πώς αναζητά ο χρήστης ένα παντελόνι, ή ένα δώρο, εμείς φροντίζουμε η επένδυση που κάνει σε διαφήμιση να του αποδίδει και στη θέση κατάταξης της ιστοσελίδας στη Google.
Αν έχετε μία ιστοσελίδα που θέλετε να προωθήσετε, τώρα, μπορείτε να έχετε κέρδος μέχρι 20%. Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα ενδιαφέροντος για την προώθηση της ιστοσελίδας σας μέχρι τις 30/10/2021 και κερδίστε έκπτωση 20% στις υπηρεσίες μας που αφορούν στην προώθηση ιστοσελίδων.