logo

Προώθηση eshop με Google Shopping Ads

Τί είναι οι διαφημίσεις Google Shopping Ads;

Εάν είστε έμπορος λιανικής, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε καμπάνιες Google Shopping Ads για να προωθήσετε τα προϊόντα σας, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας ή να τονώσετε το φυσικό σας κατάστημα και να βρείτε έτοιμους αγοραστές, που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας.

Πώς γίνεται η προώθηση προϊόντων με Google Shopping Ads;

Για να ξεκινήσετε, θα πρέπει να εμφανίσετε τα προϊόντα σας στο Merchant Center, ιδανικά με διασύνδεση του eshop, που διαθέτετε και να δημιουργήσετε μια καμπάνια στο Google Ads.

Οι διαφημίσεις Google Shopping εμφανίζουν στους χρήστες μια φωτογραφία του προϊόντος, καθώς και έναν τίτλο, τιμή, όνομα καταστήματος και άλλα. Αυτές οι διαφημίσεις δίνουν στους χρήστες μια ισχυρή αίσθηση του προϊόντος που πουλάτε πριν κάνουν κλικ στη διαφήμιση, για να προσγειωθούν στο eshop, κάτι που σας δίνει πιο κατάλληλους αγοραστές.

Τα πλεονεκτήματα της προώθησης eshop με Shopping Ads

Στόχευση έτοιμων για αγορά πελατών: Αν έχετε εμπορική επιχείρηση, μπορείτε να αυξήσετε την ποιότητα των δυνητικών πελατών σας, εμφανίζοντας πληροφορίες προϊόντος απευθείας στις διαφημίσεις σας, για να βοηθήσετε τους αγοραστές να προτιμήσουν το δικό σας προϊόν.  Για παράδειγμα, όταν ένας χρήστης αναζητά “παντελόνι σε κόκκινο χρώμα” εμφανίζονται αντίστοιχα προϊόντα με φωτογραφία και τιμή όπως θα δείτε στη φωτογραφία που ακολουθεί.  

google shopping ads provoli proionton

Αυτό σημαίνει ότι όταν  ο χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμιση google shopping, έχει γνώση του προϊόντος  και του κόστους του, γεγονός που μας δίνει την ασφάλεια ότι αν τελικά του αρέσει το προϊόν εισερχόμενος στον ιστότοπο, τότε θα προχωρήσει σε αγορά.

Εύκολη διαχείριση διαφημίσεων με επίκεντρο το λιανικό εμπόριο: Αντί για λέξεις-κλειδιά, οι διαφημίσεις Google Shopping  χρησιμοποιούν τα χαρακτηριστικά προϊόντων που έχετε ορίσει στη ροή δεδομένων του Merchant Center, ώστε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας σε σχετικές αναζητήσεις.

Δυναμική διαφημιστική παρουσία: Περισσότερες από μία από τις Google Shopping Ads μπορούν να εμφανίζονται για μια δεδομένη αναζήτηση του χρήστη και, εάν είναι σχετικό, μια διαφήμιση Shopping Ads και μια διαφήμιση με κείμενο (λέξεις-κλειδιά) μπορούν επίσης να εμφανίζονται ταυτόχρονα. Αυτό σημαίνει ότι η προσέγγιση χρηστών που έχουν πρόθεση να αγοράσουν διπλασιάζεται.

Διαφήμιση eshop με Google Shopping Ads κόστος

Το κόστος διαφήμισης eshop με Google Shopping Ads αφορά στο set up του λογαριασμού διαφημίσεων και τη δημοσίευση των προϊόντων στο Merchant Center.

Όπως και οι άλλες μορφές διαφήμισης Google, οι διαφημίσεις Shopping Ads συμμετέχουν σε μια δημοπρασία διαφημίσεων.

Οι διαφημίσεις Shopping Ads προϊόντων χρεώνονται χρησιμοποιώντας το κόστος ανά κλικ (CPC), δηλαδή όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Συνεπώς, χρεώνεστε μόνο όταν κάποιος πατήσει πάνω σε μια διαφήμιση που οδηγεί στη σελίδα του eshop σας.

Εκτόξευση πωλήσεων σε eshops που προβάλλονται με Google Shopping Ads

Ας πάρουμε το σενάριο ότι αναζητούμε στη Google «καναπέδες». Πληκτρολογώντας το προϊόν που θέλουμε να αναζητήσουμε η Google μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε ένα preview των διαθέσιμων προϊόντων στο σημείο με τις Εικόνες.  Δείτε το αποτέλεσμα της αναζήτησης στη φωτογραφία, όπως θα συνέβαινε σε κάθε χρήστη που θέλει να αγοράσει έναν καναπέ.

proothisi eshop google shopping ads times

Θα προσέξετε ότι με μία ματιά ο ενδιαφερόμενος πελάτης μπορεί να δει πολλά προϊόντα. Οι πιθανότητες να βρει έναν καναπέ που του αρέσει είναι πολύ περισσότερες από το να μπει σε έναν – έναν, ιστότοπο που εμφανίζονται με διαφήμιση σε λέξεις-κλειδιά ή banner (display advertising).

Αν θέλετε να προωθήσετε το eshop σας με Google Shopping Ads συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος που ακολουθεί και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

error: Content is protected !!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram