11 SEO τεχνικές - Προώθηση Ιστοσελίδων

Η προώθηση ιστοσελίδων με SEO, αφορά σε τεχνικές που εφαρμόζονται στην ιστοσελίδα σας, για την κατάταξή της στην πρώτη σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων της Google.

Σε αυτό το άρθρο μας θα σας προσφέρουμε τεχνικές SEO που μπορούν να εκτοξεύσουν την ιστοσελίδα σας στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.  Καθώς ανακαλύπτετε τις στρατηγικές SEO για το 2020, συνεχίστε ότι κάνετε καλά μέχρι σήμερα και δώστε επικεντρωθείτε στις τακτικές οργανικής αναζήτησης που έχετε παραμελήσει ή χειριστεί λανθασμένα.

Αξιοποιήστε κάθε ευκαιρία που δίνει η Google στο περιεχόμενό σας για να ταξινομήσει την ιστοσελίδα σας στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων. Παρά τις συνεχείς αλλαγές από τη Google και τη συμπεριφορά των καταναλωτών, μια μελέτη BrightEdge του 2019 διαπίστωσε ότι η οργανική αναζήτηση ελέγχει το 53% της συνολικής επισκεψιμότητας ιστότοπων.

1. Τα backlinks είναι ζωτικής σημασίας στο SEO

Ανεξάρτητα από τον αριθμό τους, οι εταιρείες μπορούν πάντα να επωφελούνται από την παρουσία τους σε περισσότερους συνδέσμους υψηλής επισκεψιμότητας. Τα backlinks είναι η ψυχή του SEO και συνεχίζουν να αποτελούν σημαντικό παράγοντα κατάταξης.

2. Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι απαραίτητο για το SEO, αλλά και σχετικό...

Το εξαιρετικό περιεχόμενο δεν εγγυάται κορυφαία κατάταξη. Οι σύνδεσμοι από άλλους ιστότοπους, η εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών SEO και το εξαιρετικό περιεχόμενο συνεργάζονται για να βοηθήσουν τις σελίδες σας να κατακτήσουν κορυφαίες θέσεις στο Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης. Η επικεφαλίδα κάθε κειμένου είναι χρήσιμο να αντιστοιχεί σε λέξεις αναζήτησης.

texnikes seo bluemind digital marketing 1

3. Μην ανησυχείτε για κάθε παράγοντα κατάταξης

Υπάρχει ένα τεράστιο κενό μεταξύ της επίδρασης στην κατάταξη των λέξεων-κλειδιών στους τίτλους σελίδων και των κεφαλίδων περιεχομένου έναντι της ταχύτητας φόρτωσης σελίδας, της εμφάνισης σε κινητά και της χρήσης του HTTPS.

4. Μείνετε σε εγρήγορση - Οι μηχανές αναζήτησης εξελίσσονται συνεχώς

Οι μηχανές αναζήτησης καθώς προσπαθούν να παρέχουν τα πιο σχετικά αποτελέσματα για να διατηρήσουν ευχαριστημένους τους χρήστες του διαδικτύου προσπαθούν να κατανοήσουν την πρόθεση πίσω από κάθε ερώτημα.

Πέρυσι, η Google παρουσίασε το BERT, μια ενημέρωση αλγορίθμου επεξεργασίας φυσικής γλώσσας που είναι τεχνικά γνωστή ως Bidirectional Encoder Representations από τους Transformers. Μέχρι στιγμής, το BERT επικεντρώνεται στην πρόθεση αναζήτησης για μία από τις 10 αναζητήσεις στα Αγγλικά στις Ηνωμένες Πολιτείες.

"Τα μοντέλα BERT μπορούν επομένως να εξετάσουν το πλήρες περιεχόμενο μιας λέξης εξετάζοντας τις λέξεις που έρχονται πριν και μετά - ιδιαίτερα χρήσιμες για την κατανόηση της πρόθεσης πίσω από τα ερωτήματα αναζήτησης", αναφέρει ο Pandu Nayak, αντιπρόεδρος της αναζήτησης της Google. "Ιδιαίτερα για μεγαλύτερα ερωτήματα ή αναζητήσεις με τη χρήση των " για "και" έως "έχουν μεγάλη σημασία για το νόημα, η Αναζήτηση πρέπει να μπορεί να κατανοήσει το πλαίσιο των λέξεων στο ερώτημά σας."

Είναι εύκολο να συγχέουμε το BERT με το RankBrain, την ενημέρωση το 2015 ως το βασικό μέρος του αλγορίθμου της Google. Το RankBrain αξιοποιεί τη μηχανική εκμάθηση για τη δημιουργία αποτελεσμάτων αναζήτησης, αντλώντας από ένα ευρύ σύνολο μεταβλητών (συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού των σχετικών αναζητήσεων).

5. Η Google βελτιώνεται

Το Google βελτιώνει συνεχώς την εμπειρία των χρηστών. Εμφανίζει περισσότερο σχετικό περιεχόμενο και όχι απαραίτητα λέξεις-κλειδιά. Εστιάζει περισσότερο σε ιδέες που μεταδίδει το περιεχόμενο,  με τις φράσεις λέξεων-κλειδιών. Μεταξύ των τρισεκατομμυρίων αναζητήσεων που χειρίζεται κάθε χρόνο, η Google δήλωσε ότι το 15% των ερωτημάτων είναι αναζητήσεις για πρώτη φορά. Το RankBrain κάνει ό, τι μπορεί για να τα κατανοήσει.

Το Google δεν προσφέρει λεπτομέρειες σχετικά με το RankBrain, αλλά το Search Engine Watch έχει ένα σημαντικό κομμάτι που βοηθά να κατανοήσουμε περισσότερες λεπτομέρειες.

6. Βελτιώστε τις φράσεις λέξεων-κλειδιών για ένα δυνατό SEO

Μην παραμένετε στο ίδιο σύνολο λέξεων-κλειδιών. Χρησιμοποιήστε εργαλεία αναζήτησης λέξεων-κλειδιών και κατάταξης για να εξερευνήσετε νέες δυνατότητες. Με ειδικά εργαλεία αναζήτησης φράσεων κλειδιών ίσως να ανακαλύψετε βασικές φράσεις που ποτέ δεν είχατε σκεφτεί ότι έχουν τεράστιο όγκο αναζητήσεων.

7. Δείξτε αξιόπιστοι

Η Google μπορεί όλο και περισσότερο σημασία στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας που φαίνεται αξιόπιστο. Μπορείτε να αποκτήσετε αυτό το πλεονέκτημα, έχοντας ειδικούς συνεργάτες για υποστήριξη σε άρθρα, που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα σας. Για παράδειγμα ένα νομικό κείμενο με τεκμηρίωση για όσα περιγράφει, μετράει περισσότερο στη Google γιατί το θεωρεί αξιόπιστο.

8. Εξειδίκευση και πάλι εξειδίκευση

Σε συνέχεια του προηγούμενου Tip η Google αναγνωρίζει την εξειδίκευση. Έτσι αν μία ιστοσελίδα, όπως η δική μας που αναφέρεται στο digital marketing αρχίσει να περιλαμβάνει άρθρα γα το αδυνάτισμα, η Google δεν θα την κατατάξει στις αξιόπιστες. Κάθε ιστοσελίδα χρειάζεται να υπηρετεί τον σκοπό της.   

Οι αλγόριθμοι αναζήτησης στοχεύουν να δίνουν  προτεραιότητα στις πιο αξιόπιστες διαθέσιμες πηγές. Για να γίνει αυτό, τα συστήματά της Google έχουν σχεδιαστεί για να εντοπίζουν σήματα που μπορούν να βοηθήσουν στον προσδιορισμό των σελίδων, που επιδεικνύουν εξειδίκευση, εγκυρότητα και αξιοπιστία σε ένα συγκεκριμένο θέμα.

url texnikes seo bluemind digital marketing

9. Δώστε προσοχή στις διευθύνσεις URL της ιστοσελίδας

Παραμένουν σημαντικές οι διευθύνσεις URL για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδας με SEO. Διατηρήστε τα σύντομα - τρεις έως έξι λέξεις URL που αντικατοπτρίζουν το περιεχόμενό σας. Πολύ συχνά, οι ιστότοποι περιέχουν μεγάλες διευθύνσεις URL με πολλές λέξεις, που τελικά χάνουν την αποτελεσματικότητά τους.

10. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας δεν έχει προβλήματα ανίχνευσης

Οι μηχανές αναζήτησης ενδέχεται να μην ανιχνεύουν κάθε σελίδα που θέλετε να δουν. Ενδέχεται να παρεμποδίζονται από τη συνολική δομή του website σας ή από πάρα πολλές ανακατευθύνσεις. Ανατρέξτε στο Google Search Console για να αυξήσετε την απόδοση της ιστοσελίδας σας.

11. Δώστε προσοχή στον επιχειρηματικό τομέα σας

Ορισμένες από τις αλλαγές του αλγορίθμου της Google, συμπεριλαμβανομένης της ενημέρωσης Medic του 2018, φαίνεται να επηρεάζουν ορισμένες βιομηχανίες περισσότερο από άλλες. Γι 'αυτό είναι χρήσιμο να παρακολουθείτε τις κατατάξεις της ιστοσελίδας σας, καθώς και τους άμεσους ανταγωνιστές σας και άλλα κορυφαία websites στον επιχειρηματικό σας τομέα.

Αν και δεν θα γνωρίζετε με ακρίβεια τι αλλάζει η Google, μπορείτε να παρακολουθείτε πότε βελτιώνονται ή μειώνονται σημαντικά οι βαθμολογίες σας και να δείτε αν θα μπορούσε να είναι μια τάση σε επίπεδο κλάδου.

Βελτιστοποίηση SEO το 2020

Οι παράγοντες κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης θα συνεχίσουν να κυμαίνονται. Για να πετύχετε, θα πρέπει να έχετε ένα ισχυρό θεμέλιο με σωστό σχεδιασμό ιστοσελίδας και να ρίξετε το βάρος σας στα δυνατά σας σημεία.

Επίσης, να σημειώσουμε ότι υπάρχουν προφανώς και άλλοι παράγοντες,που θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας για ένα ισχυρό SEO. Η ταχύτητα της ιστοσελίδας σας στα κινητά και η εμπειρία του κοινού είναι σημεία που ο συνεργάτης για την προώθηση της ιστοσελίδας σας θα χρειαστεί να εξετάσει.

Θα πρέπει επίσης να προσδιορίσετε τρεις ή περισσότερες μεταβλητές, που η εταιρεία σας μπορεί να αντιμετωπίσει εντός των διαθέσιμων πόρων φέτος. Για παράδειγμα ο κορονοϊός είναι μία σημαντική μεταβλητή, που θα μπορούσε να εκτοξεύσει την επιχείρησή σας, αν πουλάτε αντισηπτικά, μάσκες, ξύδι, γραφική ύλη, ηλεκτρονικά.

Η ολοένα και μεγαλύτερη ροή επισκεπτών, εξαιτίας του καλού SEO στην προώθηση της ιστοσελίδας σας, καθώς και η ολοένα μεγαλύτερη ροή κλικ που σχετίζονται με το site ή e-shop σας, σημαίνει πρακτικά ότι σε βάθος χρόνου θα έχετε δημιουργήσει ένα δυνατό brand loyalty (πιστοί πελάτες / θαυμαστές του προϊόντος / υπηρεσίας) που με τη σειρά τους θα επεκτείνουν περαιτέρω τη διαφημιστική σας δυναμική.

Επικοινωνήστε μαζί μας για την προώθηση της ιστοσελίδας ή του eshop με τεχνικές SEO. Στείλτε μας email, εκφράζοντας το ενδιαφέρον σας, στο [email protected]

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram