fbpx

Τί νέο προσφέρουν τα Google Analytics 4 (GA4);

Η υπηρεσία των Google Analytics (Universal Analytics - UA) που αφορά στην επισκεψιμότητα που ιστότοπου σας (ιστοσελίδα ή eshop) θα σταματήσει να λειτουργεί οριστικά την 1η Ιουλίου 2023. 

Για το λόγο αυτό άμεσα πρέπει να συνδέσετε το website σας με την επόμενη έκδοση της πλατφόρμας, τα Google Analytics 4 (GA4). Οι συνεργαζόμενοι με την εταιρεία μας πελάτες διαθέτουν τη νέα έκδοση από τον Νοέμβριο 2022 και προτείνουμε και εσάς να το κάνετε άμεσα.

Η άμεση μετάβαση στα Google Analytics 4 (GA4) θα σας επιτρέπει να συγκεντρώνετε στατιστικά στοιχεία στη νέα πλατφόρμα της Google, ώστε να συνεχίσετε να έχετε στη διάθεσή σας σημαντικά στοιχεία επισκεψιμότητας και χρήσης του website σας.

Οι νέες δυνατότητες των Google Analytics 4

Η νέα πλατφόρμα της Google GA4 δεν αποτελεί μια απλή αναβάθμιση της UA. Πρόκειται για μια νέα πλατφόρμα ολοκληρωμένης συγκέντρωσης και ανάλυσης σημαντικών δεδομένων του επισκέπτη.

Τα Google Analytics UA βασίζονταν κυρίως στην καταγραφή επισκέψεων. Σήμερα τα GA4 βασίζονται στην καταγραφή συμβάντων (events) και στόχων (goals) με πολλαπλές παραμετροποιήσεις παρακολούθησης των αποτελεσμάτων. Επίσης, μπορούν να προβλέψουν τη συμπεριφορά του επισκέπτη σας στην ιστοσελίδα ή στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Σύμφωνα με τα παραπάνω δεδομένα οι επιχειρήσεις έχουν πλέον τη δυνατότητα να κατανοήσουν τις συνήθειες των επισκεπτών τους στον ιστότοπο μέσα από τις διαδρομές που υλοποιούν στις σελίδες.

Επιπλέον η προσαρμογή στα GA4 σημαίνει ότι η επιχείρηση είναι συμβατή με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR).

Πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τα Google Analytics 4;

Τα Google Analytics 4 (GA4) παρέχουν μία σειρά από εργαλεία και πίνακες ελέγχου ώστε να κάνετε σωστή καταγραφή και ανάλυση των δεδομένων της επισκεψιμότητας. Όπως είπαμε παραπάνω τα GA4 έχουν τη δυνατότητα να προβλέπουν πως θα αντιδράσουν οι επισκέπτες σας στο μέλλον. Αυτό αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο marketing.

Με βάση τις ενημερώσεις της Google τα (GA4) θα προβλέπουν αν ένας επισκέπτης θα μετατραπεί σε πελάτη στο επόμενο χρονικό διάστημα αγοράζοντας κάποιο προϊόν ή συμπληρώνοντας μία φόρμα επικοινωνίας. Aυτό το κοινό είναι σημαντικό και εφικτό να το στοχεύσουμε με διαφήμιση Google ads.

Ήδη στο case study "Προώθηση λογιστικής εταιρείας" περιγράφουμε τη διαδικασία στόχευσης διαφήμισης Google Ads σε κοινό που είχε πιθανότητες να κάνει μία ενέργεια πάνω σε ιστότοπο συνεργαζόμενης εταιρείας.

Αναθέστε μας την ενεργοποίηση των GA4

Για να αξιοποιήσετε και εσείς τις νέες δυνατότητες των Google Analytics 4 επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα! Η ομάδα μας θα αναλάβει την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας GA4, τη διασύνδεση με την ιστοσελίδα σας ή το eshop σας και την παραμετροποίηση των GA4 στους στόχους σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 210 8662975.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram