Η αύξηση επισκεψιμότητας site είναι ένα από τα κύρια ζητούμενα των επιχειρήσεων που επενδύουν στο διαδίκτυο. Συνήθως η αύξηση της επισκεψιμότητας προέρχεται από πληρωμένες διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google ή από διαφημίσεις στα social media.
Όμως, υπάρχει και η λύση να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας χωρίς τις πληρωμένες διαφημίσεις. Ο τρόπος αυτός είναι η στρατηγική SEO.
Σήμερα θα περιγράψουμε εδώ πώς η προώθηση ιστοσελίδων με SEO μπορεί να φέρει δωρεάν οργανική επισκεψιμότητα σε μία ιστοσελίδα.
Καταρχήν θα εξηγήσουμε τι είναι η οργανική επισκεψιμότητα, καθώς αποτελεί το κύριο αποτέλεσμα του SEO.
Η οργανική επισκεψιμότητα είναι εκείνοι οι επισκέπτες που προσγειώνονται στον ιστότοπό σας από μη πληρωμένες πηγές, γνωστό και ως ουσιαστικά δωρεάν επισκεψιμότητα. Οι οργανικές πηγές εδώ περιλαμβάνουν μηχανές αναζήτησης όπως το Google, το Yahoo ή το Bing.
Ο όρος που χρησιμοποιείται για τη βελτίωση της οργανικής επισκεψιμότητας ονομάζεται Search Engine Optimization. Αυξάνει την εμπιστοσύνη στον ιστότοπο και τείνει να έχει καλύτερα ποσοστά μετατροπών από την επισκεψιμότητα επί πληρωμή. Η απόδοση της επένδυσης (ROI) για την οργανική επισκεψιμότητα είναι πολύ υψηλή, καθώς είναι κάτι μόνιμο σε σύγκριση με τις πληρωμένες διαφημίσεις.
Υπάρχουν περισσότεροι από 255 παράγοντες που συμβάλλουν στην οργανική κατάταξη αναζήτησης, αλλά οι πιο σημαντικοί είναι: το σωστό και ενημερωμένο περιεχόμενο στις αναζητήσεις, η χρήση σχετικών λέξεων-κλειδιών και η απόκτηση κλικ από άλλους ιστότοπους υψηλής κατάταξης.
Η οργανική επισκεψιμότητα είναι η πιο σημαντική μορφή επισκεψιμότητας που μπορεί να λάβει η ιστοσελίδα σας. Είναι πιο σημαντικό από την επισκεψιμότητα επί πληρωμή ή την διαφημίση στα social media.
- Η οργανική επισκεψιμότητα οδηγεί σε δυνητικούς πελάτες υψηλής εξειδίκευσης
- Η οργανική αναζήτηση είναι μια βιώσιμη προσέγγιση μακροπρόθεσμα
- Δημιουργεί υψηλότερη εμπιστοσύνη πελατών
- Καθοδηγείται από την πρόθεση του πελάτη
- Είναι οικονομικά αποδοτική
- Φέρνει ιδιαίτερα ενδιαφέροντες πελάτες
- Βελτιώνει την αφοσίωση της επωνυμίας
- Αποτελεί ανταγωνιστικό βιώσιμο πλεονέκτημα
- Ενισχύει το ROI με γνώμονα την πρόθεση του πελάτη
- Έχει υψηλότερα ποσοστά μετατροπής
Καταρχήν χρειάζεται να βεβαιωθείτε ότι όταν οι άνθρωποι αναζητούν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σαν τη δική σας, θα βρίσκουν εσάς και όχι τον ανταγωνιστή σας.
Δείτε πώς μπορείτε να φτάσετε στο SERP 1:
Δείτε παρακάτω την οργανική επισκεψιμότητα ιστοσελίδων από την εφαρμογή τεχνικών SEO.
1/1/2023 - 10/5/2023 vs 1/1/2022 - 10/5/2022
1/1/2023 - 10/5/2023 vs 1/1/2022 - 10/5/2022