Όταν οι ενέργειες digital marketing δεν δίνουν ποιοτικά αποτελέσματα, ο μόνος τρόπος για να βρούμε μία αποδοτική στρατηγική είναι να αναλύσουμε τα digital marketing metrics. Μπορούν τα trends στην αναζήτηση να οδηγήσουν τις λογιστικές εταιρείες σε νέες υπηρεσίες που αναζητά το κοινό;
Όσον αφορά το digital marketing, οι περισσότεροι ιδιοκτήτες και διευθυντές λογιστικών εταιρειών τείνουν να στρέφονται προς τις καθιερωμένες μεθόδους του ψηφιακού και παραδcοσιακού μάρκετινγκ.
Ωστόσο, οι διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google, η προβολή στα social media, οι διαφημίσεις σε εφημερίδες και περιοδικά και άλλα παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ δεν θα αρκούν πλέον, καθώς ο στόχος είναι το ποιοτικό αποτέλεσμα και όχι το ποσοτικό.
Ήρθε η ώρα για τις λογιστικές εταιρείες να ρίξουν μία πιο διεισδυτική ματιά στο digital marketing αναλύοντας τα δεδομένα της διαδικτυακής τους παρουσίας, επανεξετάζοντας τη διαφημιστική στρατηγική τους και ανταποκρινόμενες σε αυτό που ζητά το κοινό.
Όταν το digital marketing γίνεται σωστά είναι το «δώρο» που συνεχίζει να προσφέρει νέες συνεργασίες και ανάπτυξη στον κλάδο των λογιστικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Υπάρχει μια κοινή παρανόηση ότι έχοντας μία ιστοσελίδα και κάνοντας διαφήμιση στη Google ή στις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα υπάρξουν αιτήματα για συνεργασίες.
Η αλήθεια είναι ότι θα υπάρξουν τηλέφωνα ή e-mails που θα λάβετε. Όμως, το ζητούμενο είναι εκτός από το ποσοτικό αποτέλεσμα και το ποιοτικό.
Το ποιοτικό αποτέλεσμα είναι εφικτό όταν καταρχήν αναλύσουμε τις -μέχρι σήμερα- μετρήσεις απόδοσης του digital marketing. Όλες οι προσπάθειες που έχετε κάνει στο διαδίκτυο αποτυπώνονται σε μετρήσιμα αποτελέσματα (digital marketing metrics)
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο παρακάτω