Το Facebook pixel αφορά στη σύνδεση του επαγγελματικού λογαριασμού σας στο Facebook με την ιστοσελίδα σας. Η δυνατότητα αυτή, σας επιτρέπει να επιτευχθούν με την πάροδο του χρόνου σταθερά κέρδη από τις διαφημίσεις σας σε Facebook και Instagram.
Το pixel του Facebook είναι ένα εργαλείο ανάλυσης, που σας επιτρέπει να μετράτε την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων σας σε Facebook και Instagram, κατανοώντας τις ενέργειες που κάνουν οι χρήστες στον ιστότοπό σας.
Πρόκειται για το εργαλείο που παρακολουθεί την απόδοση των διαφημίσεων σας, αλλά και σας προσφέρει τη δυνατότητα να κάνετε remarketing σε όσους επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα σας ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.
Με το Facebook pixel επιτυγχάνεται το μέγιστο ποσοστό επιτυχίας πωλήσεων χάρη στον κώδικα παρακολούθησης (pixel του Facebook), που μεσω cookies ακολουθεί τους επισκεπτες από την ιστοσελίδα σας ή αναζητώντας πολύ πιθανούς πελάτες με παρόμοια χαρακτηριστικά των ήδη πελατών σας και με βάση τα ενδιαφέροντα τους.
Κατανοήστε με ποιον τρόπο επηρεάζουν τις μετατροπές οι διαφημίσεις που προβάλλονται σε πολλές συσκευές.
Βεβαιωθείτε ότι οι διαφημίσεις σας προβάλλονται στα άτομα που είναι πιθανότερο να προβούν σε κάποια ενέργεια.
Αποκτήστε πρόσβαση σε μια πληθώρα στατιστικών στοιχείων σχετικά με το πώς χρησιμοποιούν οι επισκέπτες τον ιστότοπό σας μέσω του πίνακα εργαλείων του pixel του Facebook.
Οι δυναμικές διαφημίσεις σάς βοηθούν να δείχνετε αυτόματα στους επισκέπτες του ιστότοπού σας τα προϊόντα που έχουν δει είτε στον δικό σας ιστότοπο είτε σε σχετικούς ιστότοπους.
Εγκαταστήστε το pixel. Όλα ξεκινούν προσθέτοντας ένα απόσπασμα κώδικα παρακολούθησης στον ιστότοπό σας.
Συλλέξτε πληροφορίες. Θα αρχίσετε να λαμβάνετε πληροφορίες σχετικά με τους επισκέπτες του ιστότοπου, όπως από πού προέρχεται η επισκεψιμότητα, ποια συσκευή χρησιμοποιούν και άλλες δημογραφικές πληροφορίες.
Ανασκόπηση συμπεριφορών. Δείτε πώς ενεργούν οι χρήστες στον ιστότοπό σας, είτε εξερευνούν μια συγκεκριμένη σελίδα προϊόντος, είτε βάζουν κάτι στο καλάθι αγορών τους.
Δημιουργήστε είδη κοινού. Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα που συλλέγονται από συμβάντα pixel για να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα είδη κοινού στο Facebook, παρόμοια είδη κοινού και διαφημίσεις προσαρμοσμένες σε αυτά τα συγκεκριμένα άτομα.
Βελτιστοποίηση υποβολής προσφορών. Επωφεληθείτε από τη στρατηγική προσφοράς χαμηλότερου κόστους, για να προσεγγίσετε άτομα που ενδέχεται να κάνουν την επιθυμητή ενέργεια - για παράδειγμα, αγορά ενός προϊόντος - για να ξοδέψετε τον προϋπολογισμό σας αποτελεσματικά.
Αναλύστε τα συμβάντα. Αξιολογήστε τις μετατροπές για να αποφασίσετε την καλύτερη στρατηγική διαφημίσεων Facebook - Instagram για την επιχείρησή σας.
Εάν η εγκατάσταση του facebook pixel σας δυσκολεύει, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Μιλήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210-8662.975 ή στείλτε μας μήνυμα στο [email protected]
Ενημερωθείτε για τις υπηρεσίες μας στη διαχείριση των social media.