fbpx

Κατασκευή eshop ποιά πλατφόρμα να επιλέξω;

Εάν χρειάζεστε την κατασκευή eshop για την επιχείρησή σας – είστε στο σωστό μέρος για να μάθετε ποια πλατφόρμα να επιλέξετε ή καλύτερα να μάθετε ποιοι παράγοντες καθορίζουν την επιλογή πλατφόρμας για την κατασκευή eshop.

Με περισσότερα από 12 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή eshop έχουμε να σας δώσουμε ένα σημαντικό ερώτημα και την απάντησή του στη συνέχεια. Αν η κατασκευή eshop είναι κομμάτι της φιλοσοφίας της επιχείρησής σας τότε τι θα θέλατε να σας προσφέρει;

  • Ευκολία και ευελιξία;
  • Αξιοπιστία;
  • Άπειρες δυνατότητες ecommerce με ελκυστικές λειτουργίες για τους πελάτες σας;

Πιστεύουμε ότι σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα οι απαντήσεις θα είναι θετικές.

Λίγο - πολύ όλες οι πλατφόρμες σήμερα προσφέρουν ευκολία, ευελιξία, αξιοπιστία και αρκετές δυνατότητες επεκτασιμότητας. Το θέμα όμως είναι να επιλέξετε αυτή που είναι κατάλληλη για το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα και θα καλύπτει τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Η επιλογή της πλατφόρμας κατασκευής eshop καθορίζεται από μία σειρά παραγόντων που θα αναφέρουμε παρακάτω.

Ποιοι παράγοντες στην κατασκευή eshop καθορίζουν την πλατφόρμα που θα επιλέξετε;

Μία σειρά από παράγοντες που αποτυπώνουν το DNA της υπάρχουσας επιχείρησής σας, του τρόπου λειτουργίας της αλλά και τους επιχειρηματικούς σας στόχους παίζουν σπουδαίο ρόλο στην επιλογή πλατφόρμας για την κατασκευή eshop.

1. Υφιστάμενος τρόπος διαχείρισης πωλήσεων

Ένα eshop είναι μία επιχείρηση ξεχωριστή μέσα στην ήδη υπάρχουσα επιχείρηση, αν έχετε ένα φυσικό κατάστημα ή είστε ο ίδιος παραγωγός ή εισαγωγέας των προϊόντων σας. Άρα για είναι πιο εύκολο το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα πρέπει να λειτουργεί όσο το δυνατό πιο εναρμονισμένα με το φυσικό χώρο και τρόπο πωλήσεων, που διαθέτετε.

Άρα για να απαντήσουμε στο ερώτημα "ποια είναι η κατάλληλη πλατφόρμα κατακευής eshop" κάποιος θα πρέπει να καταγράψει και να αναλύσει τις λειτουργίες πωλήσεων της υφιστάμενης επιχείρησή σας.

2. Προϊόντα στο eshop

Ο αριθμός των προϊόντων που θα διαθέτετε ηλεκτρονικά καθορίζει επίσης την επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμα κατακευής eshop. Επίσης, η συχότητα ενημέρωσης και ο τρόπος ενημέρωσης των προϊόντων είναι ένας ακόμα κρίσιμος παράγοντας.

Άλλες αιπαιτήσεις έχει ένα eshop με 500 προϊόντα και άλλες ένα eshop με 50.000 προϊόντα. Είναι άλλο το eshop που τα προϊόντα φορτώνονται από ένα σύστημα erp και άλλο το eshop που τα προϊόντα ενημερώνονται με xml από προμηθευτές. Επίσης, είναι διαφορετικό να ανανεώνεις τα προϊόντα του eshop 2-3 φορές το χρόνο και άλλο να ενημερώνονται τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.

3. Δυνατότητες υπολογισμού μεταφορικών

Οι περισσότερες πλατφόρμες κατασκευής eshop έχουν ενσωματωμένη τη λειτουργία διαχείρισης μεταφορικών στη βασική τους έκδοση. Αν όμως μιλάμε για πολλά και διαφορετικά σενάρια αυτόματου υπολογισμού μεταφορικών τότε θα πρέπει να δοθούν custom λύσεις και η πλατφόρμα κατακευής eshop θα πρέπει να προσφέρει αυτή τη δυνατότητα.

4. Διασυνδέσεις eshop με εξωτερικά συστήματα

Η διασύνδεση eshop με εξωτερικά συστήματα λειτουργίας της επιχείρησης δεν είναι μία απλή υπόθεση. Υπάρχουν διαδυνδέσεις μίας διαδρομής αλλά υπα΄ρχουν και διασυνδέσεις αμφίδρομες. Και εδώ θα πρέπει να εξετάσουμε ποιο σύστημα θα διασυνδεθεί με το eshop και ποιες λειτουργίες θα περιλαμβάνονται στη δημιουργία γέφυρας.

5. Στελέχωση διαχείρισης eshop και ηλεκτρονικών πωλήσεων

Η στελέχωση της διαχείρισης eshop και ηλεκτρονικών πωλήσεων είναι επίσης ένα πολύ σημαντικός παράγοντας για την επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμα κατακευής eshop. Γιατί είναι άλλο να διαχειρίζεστε μόνος σας ένα eshop και άλλο να έχετε μία ομάδα 5 ατόμων.

Στην πρώτη περίπτωση χρειάζεστε κάτι λειτουργικό και εύκολο στην δεύτερη περίπτωση μπορείτε να επιλέξετε κάτι πιο σύνθετο και περισσότερο αποδοτικό.

6. Προϋπολογισμός

Τον κρισιμότερο παράγοντα στην επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμα κατακευής eshop τον αφήσαμε για το τέλος. Έχουμε παρατηρήσει ότι οι παρισσότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ξεκινούν την κατασκευή eshop με έναν "πρόχειρο" υπολογισμό. Σε αυτές τις πςριπτώσεις συναντάμε επιχειρηματίες που απλά θέλουν να δομήσουν ένα eshop χωρίς όμως να εξετάζουν τις μελλοντικές επιπτώσεις μίας λάθος επιλογής σήμερα.

Θα το παρομοιάζαμε με την κατασκευή ενός κτιρίου που στη αρχή μας ενδιαφέρει να είναι όμορφο και λειτουργικό χωρίς όμως να έχουμε εξετάσει το ενδεχόμενο να χρειαστεί να το επεκτείνουμε γιατί οι ανάγκες μας μπορεί μελλοντικά να αλλάξουν.

Με αυτό το σκεπτικό μπορεί η λειτουργία μίας ηλεκτρονικής επιχείρησης να στοιχίσει την ανακατασκευή eshop δύο και τρεις φορές περισσότερο. Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι τα χρήματα δεν είναι το πρόβλημα, θα θέλαμε να σκεφτείτε ότι η μεταφορά κωδικών πρόσβασης των πελατών στο eshop δεν γίνεται να υλοποιηθεί σε καμία περίπτωση μεταφοράς του eshop από μία πλατφόρμα σε άλλη. Αυτό σημαίνει ότι οι εγγεγραμένοι πελάτες σας θα πρέπει να κάνουν και πάλι τη διαδικασία προσθήκης κωδικού πρόσβασης.

Μερικές σκέψεις ως συμπέρασμα

Άρα με βάση τα παραπάνω για να επιλέξετε την κατάλληλη πλατφόρμα κατακευής eshop θα πρέπει να έχουν αποτυπωθεί και αναλυθεί:

  • Ο σημερινός τρόπος πώλησης
  • Ο αριθμός, το είδος και ο τρόπος ενημέρωσης για τα προϊόντα
  • Ο τρόπος υπολογισμού μεταφορικών
  • Οι διασυνδέσεις του eshop με εξωτερικά λειτουργικά συστήματα και τις πλατφόρμες προώθησης
  • Η στελέχωση της δραστηριότητας ηλεκτρονικών πωλήσεων
  • Ο προϋπολογισμός για την κατασκευή eshop

Επομένως η κατάλληλη πλατφόρμα κατακευής eshop εξαρτάται πάντα από τα δεδομένα του έργου. Πριν προχωρήσετε στην κατακευή eshop καταγράψτε όλα τα παραπάνω και ενημερώστε τον συνεργάτη που θα αναλάβει το έργο.

Αν όμως, δυσκολεύεστε σε αυτό μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα αναλάβουμε εμείς να μελετήσουμε τις ανάγκες σας και να σας προτείνουμε την κατάλληλη πλατφόρμα κατασκευής eshop που θα καλύπτει τις παρούσες ανάγκες σας αλλά και τις μελλοντικές.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram