logo

Κατασκευή eshop για εμπορικά καταστήματα

Η σωστή συνταγή για την επένδυση εμπόρων σε e-shop

Η μεγάλη προστιθέμενη αξία της δημιουργίας ηλεκτρονικού καταστήματος και τα κρίσιμα ζητήματα που θα πρέπει να χειριστούν οι ενδιαφερόμενοι. Πώς ανεβαίνει το κόστος.

Άρθρο της Ρενάτας Ζαχαροπούλου για την κατασκευή eshop στο euro2day.gr

Με αφορμή το lockdown που επέφερε το κλείσιμο των καταστημάτων και την επιδότηση ΕΣΠΑ των 5.000 ευρώ με τη Δράση «e-λιανικό», πολλές επιχειρήσεις οι οποίες δεν διέθεταν μέχρι τώρα ηλεκτρονική παρουσία, έχουν εστιάσει το ενδιαφέρον τους στην κατασκευή e-shop.

Καθότι δεν υπάρχει «σωστή» και «λάθος» επιλογή (ως μοναδική απάντηση) στην κατασκευή e-shop, εκτιμώ ότι όσα θα αναφερθούν σ’ αυτό το άρθρο θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμα για την καλύτερη δυνατή επιλογή των επιχειρήσεων λιανεμπορίου.

Η κατασκευή e-shop για τα εμπορικά καταστήματα αποτελεί σημαντική επένδυση μεγάλης προστιθέμενης αξίας.

Στην ουσία πρόκειται για τη λειτουργία μιας επιπλέον επιχείρησης μέσα στην ήδη υπάρχουσα. Το πλεονέκτημα του e-shop είναι ότι διαθέτετε έναν πιστό πωλητή, που δουλεύει για εσάς 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο.

Φυσικά η επιλογή εταιρείας που θα αναλάβει την κατασκευή του e-shop, κρύβει ενδεχομένως πολλές παγίδες. Πολλές εταιρείες εμπλουτίζουν τις προσφορές τους με ορολογίες και χαρακτηριστικά που εν έτει 2021, θα πρέπει να θεωρούνται αυτονόητα.

Έτσι εκμεταλλευόμενοι την άγνοια του κόσμου, καθώς η κατασκευή e-shop αποτελεί εξειδικευμένο αντικείμενο, αυξάνουν το κόστος της κατασκευής του ιστότοπου, προσφέροντας εργαλεία και λειτουργίες, που συνήθως έρχονται ενσωματωμένες.

Ας πιάσουμε λοιπόν τα πράγματα από την αρχή. Αποφασίζοντας να δημιουργήσουμε ένα e-shop η πρώτη μας επιλογή θα πρέπει να είναι αν θέλουμε custom e-shop ή βασισμένο σε CMS.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram