fbpx

Κατασκευή eshop και προώθηση eshop

Η κατασκευή eshop και η προώθηση eshop είναι το κύριο θέμα των ημερών για τις επιχειρήσεις λιανικής. Όπως φάνηκε στην πράξη o covid-19 άλλαξε τα δεδομένα στον τρόπο που οι καταναλωτές επιλέγουν να αγοράζουν.

Η τέλεια εξυπηρέτηση για τους καταναλωτές πλέον είναι να επιλέξουν -στον ελεύθερο χρόνο τους- τα προϊόντα που θέλουν και μάλιστα από την άνεση του σπιτιού τους. Αυτό το γεγονός έκανε επιτακτική την ανάγκη για κατασκευη eshop.

Πολλοί ιδιοκτήτες καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα που έχουν επικοινωνήσει με τη Bluemind Digital Marketing Services, εκφράζοντας την εύλογη ανησυχία τους για το αν θα μπορούν να συντηρήσουν ένα eshop και ποιοι είναι οι κατάλληλοι τρόποι για να το προωθήσουν, ώστε να έχουν πωλήσεις άρα και έσοδα.

Για να βοηθήσουμε όσο περισσότερο μπορούμε τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν ένα ολοκληρωμένο eshop, που αποτελεί ένα εξειδικευμένο αντικείμενο γνώσης, παραθέτουμε μερικά από τα σημεία που θα πρέπει να προσεχθούν.

kataskevi eshop timi

Συχνά προβλήματα στην κατασκευη eshop

Τα συχνότερα προβλήματα στην κατασκευή eshop, λόγω της άγνοιας των επιχειρήσεων σε ένα εξειδικευμένο αντικείμενο, είναι:

  • Η δημιουργία των σωστών url στην κατασκευή eshop ώστε να έχετε πλεονέκτημα στην ευρετηρίαση της Google.
  • Η υιοθέτηση των κατάλληλων λέξεων-κλειδιών στο περιέχομενο του eshop σας.
  • Η τοποθέτηση των προϊόντων ανά γκρουπ ώστε να διευκολύνετε τους επισκέπτες σας στις αγορές τους.
  • Η τοποθέτηση συμπληρωματικών προϊόντων για την πώληση επιπλέον προϊόντων σε έναν πελάτη.
  • Η επιλογή κατάλληλου πακέτου hosting που δεν έχει downtime αλλά και επιπλέον back up σε cloud περιβάλλον. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να διαφημίζεστε στα social media ή στη Google και οι πελάτες σας να μην μπορούν να επισκεφτούν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα...
  • Η ταχύτητα του eshop σας ώστε μέσα σε 1-2 δευτερόλεπτα ο επισκέπτης να μπορεί να βλέπει τον ιστότοπό σας.
  • Η εκπτωτική πολιτική που θα ακολουθήσετε και πώς μπορείτε να τη δομήσετε ώστε να έχετε κέρδος. Είναι σημαντικό να έχετε έναν προσανατολισμό στην κατασκευή eshop.
  • Η διασύνδεση του eshop με τις κατάλληλες πλατφόρμες προώθησης. Δεν κάνουν όλες οι λύσεις για όλες τις επιχειρήσεις. Tα περιθώρια κέρδους είναι διαφορετικά όπως και τα προϊόντα και οι αγορές που θέλετε να απευθυνθείτε.
  • Οι δυνατότητες του eshop σας ώστε να μπορεί να δεχτεί πωλήσεις από το εξωτερικό.
  • Η επεκτασιμότητα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος σε νέα εργαλεία e-commerce marketing που θα ενισχύσουν τις πωλήσεις σας.
  • Η εύκολη επέκταση του eshop σε Β2Β πωλήσεις (χονδρικό εμπόριο) τον επόμενο καιρό.
  • Η τεχνική υποστήριξη που θα έχετε μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής eshop και το κόστος της.
  • Και επιπλέον λόγω της επιδότησης ΕΣΠΑ αν το eshop σας είναι κατάλληλο για ΑΜΕΑ.

Η κατάλληλη παρουσίαση των προϊόντων στο eshop

Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση του αγοραστή σας. Τι περιμένει να διαβάσει /να γνωρίζει για τα προϊόντα;

  • Εστιάστε περισσότερο στα οφέλη των προϊόντων και όχι στις δυνατότητες
  • Χρησιμοποιήστε τις κριτικές των πελατών προς όφελός σας
  • Κάντε την περιγραφή του προϊόντος σας εύκολη και κατανοητή
  • Αξιοποιήστε τα δεδομένα προϊόντων για να αναπτύξετε τις λέξεις-κλειδιά που θέλετε.
  • Χρησιμοποιήστε γλώσσα που πουλάει. Είναι προτιμότερο να υιοθετήσετε ισχυρές λέξεις όπως «μοναδική ευκαιρία», «αγοράστε στη χαμηλότερη τιμή της αγοράς» κ.λ.π.
  • Προσθέστε στο περιεχόμενο εικόνες υψηλής ποιότητας που προβάλλουν πραγματικά το προϊόν σας
proothisi eshop 2

Η προώθηση του eshop

Κάθε eshop για να έχει πωλήσεις χρειάζεται να προωθηθεί. Οι πλατφόρμες προώθησης έχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές για την προβολή των online καταστημάτων. Όπως είπαμε και παραπάνω είναι σημαντικό, το eshop να έχει εναρμονιστεί με αυτά τα δεδομένα από το στάδιο της κατασκευής του.

Μάθετε τι σημαίνει κερδοφόρα διαφήμιση eshop εδώ.

Για τη διαφήμιση του eshop θα χρειαστεί να έχετε προβλέψει ένα ποσό που θα επενδύσετε και το οποίο θα επιστρέψει πίσω από τις πωλήσεις των προϊόντων σας. Το θέμα δεν είναι να επιστρέψει μόνο η αρχική επένδυση, αλλά και να έχετε κέρδος από αυτό.

Προώθηση eshop μέσω Facebook - Instagram

Η προωθηση eshop μέσω των social media είναι ίσως ο πιο διαδεδομένος τρόπος, χωρίς να είναι κατάλληλος για όλα τα προϊόντα. Θα προσπαθήσουμε, όμως, να βοηθήσουμε στον τρόπο που θα πρέπει να σκέφτεστε σε σχέση με την προώθηση eshop στα social media.

Αν χρησιμοποιήσουμε ένα παράδειγμα για eshop πουλάει ανδρικά ρούχα μόνο Ελλάδα και Κύπρο, το κόστος των 10 ευρώ την ημέρα για διαφήμιση Facebook και Instagram είναι πολύ λίγο για να του φέρει πίσω πωλήσεις.

Σε αυτό σημείο θα πρέπει να εξετάσετε μαζί με τον συνεργάτη, που θα αναλάβει την επαγγελματική σας διαφήμιση στο digital marketing, τον ανταγωνισμό που έχετε και ο οποίος προσδιορίζει την επένδυση που θα κάνετε καθημερινά για τη διαδικτυακή σας παρουσία.

Η ανάλυση του ανταγωνισμού σας καθορίζει την επιτυχία σας στις πωλήσεις!

Έτσι θα μπορούσατε αντί να σπαταλάτε για πολλούς μήνες 10 ευρώ την ημέρα για διαφήμιση στα social media  – χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα-να καταλήξετε ότι είναι καλύτερα α δαπανάτε 50 ευρώ την ημέρα, τα οποία σας φέρνουν πίσω πωλήσεις της τάξης των 300 ευρώ.

Προώθηση eshop μέσω Google

Η μηχανή αναζήτησης Google έχει το πλεονέκτημα ότι οι ενδιαφερόμενοι θα ψάξουν το προϊόν που θέλουν τη στιγμή που είναι έτοιμοι να αγοράσουν. Οι χρήστες της Google είναι αποφασισμένοι για αγορά.

Η Google σας δίνει τη δυνατότητα να μπορείτε να προωθείτε το προϊόν σας, όταν κάποιος αναζητά παρόμοιο προϊόν με το δικό σας. Επίσης, μέσω των διαφημίσεων μπορείτε ακόμα και  να «χτυπήσετε» τον ανταγωνισμό σας, με διαφημίσεις. Όταν  οι χρήστες αναζητούν μία παρόμοια εταιρία με τη δική σας, με το όνομα της, η δική σας διαφήμιση μπορεί να είναι πάνω από τη φίρμα του ανταγωνιστή σας.

Η διαφήμιση στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google είναι επικερδής, καθώς χρεώνεστε μόνο αν ο ενδιαφερόμενος κλικάρει τη διαφήμιση σας, και προσγειωθεί στο eshop.

Άλλη μία μορφή διαφήμισης είναι και τα Google Display. Μια προβολή της επιχείρησης σας μέσω διαφήμισης display στη Google μπορεί να αποβεί πολύ κερδοφόρα. Η δυναμική προβολή της επιχείρησής σας μέσω της Google μπορεί να εκτοξεύσει τις πωλήσεις σας!

Το Δίκτυο προβολής Google προσεγγίζει το 90% των χρηστών στο διαδίκτυο σε ολόκληρο τον κόσμο, σε εκατομμύρια ιστοτόπους, σελίδες ειδήσεων, ιστολόγια και ιστοτόπους Google, όπως είναι το Gmail και το YouTube.

Η διαφήμιση Google Display είναι αρκετά οικονομική καθώς με 1 ευρώ την ημέρα μπορείτε να προσεγγίσετε 50.000 χρήστες.

Εκμεταλευτείτε και τις δυνατότητες διαφήμισης eshop του Google Shopping Ads.

Προώθηση eshop σε Skroutz – Best Price (πλατφόρμες σύγκρισης τιμών)

Το Skroutz όπως και το Best Price είναι κατάλληλες πλατφόρμες για επιχειρήσεις που θέλουν άμεσες πωλήσεις και έχουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της χαμηλότερης τιμής σε επώνυμα προϊόντα ή διαθέτουν no name προϊόντα.

Για να συμπεριληφθείτε στις πλατφόρμες σύγκρισης τιμών θα πρέπει να κάνετε μία σύμβαση μαζί τους. Προβλήματα μπορεί να προκύψουν με τις απενεργοποιήσεις προϊόντων λόγω της φωτογραφίας που μπορεί να μην είναι αποδεκτή από την ομάδα διαχείρισης των online shops.

Στις πωλήσεις των προϊόντων μέσω skroutz και best price υπάρχει μία προμήθεια που παρακρατείται από την πώληση του προϊόντος.

Στα Market Places σύγκρισης τιμών όπως Skroutz, BestPrice, στο Ntynomai (ένδυση-υπόδηση), στο FashionQuide (ένδυση-υπόδηση) μπορείτε να κάνετε εγγραφή και να εισάγετε με διασύνδεση τα προϊόντα του e-shop σας.

Ποια μορφή προώθησης eshop έχει τη μεγαλύτερη απόδοση;

Όλες οι μορφές προώθησης eshop όπως Google Ads καμπάνιες, Social Media, Newsletter, Skroutz, Bestprice είναι αποδοτικές. Ανάλογα με το αντικείμενο της επιχείρησή σας σας, τους στόχους και τις ανάγκες σας, θα πρέπει να εναρμονιστεί και η διαφημιστική προβολή σας.

Η εμπειρία λέει ότι οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν αύξηση των παραγγελιών τους μέσω Social Media ενώ κάποιες άλλες από διαφημιστικές καμπάνιες Google Ads.

Αυτό όμως, που μπορεί να σας διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό, αλλά και να σας φέρει σε καλύτερη θέση στην κατάταξη της Google είναι η "Δημιουργία backlinks για την προώθηση με SEO".

Σκεφτείτε ότι όλες οι επιχειρήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο θα προσπαθήσουν να προβληθούν μέσα από τις πλατφόρμες προβολής που προαναφέραμε. Αν όμως, εσείς θέλετε να διαφοροποιηθείτε από το τετριμμένο σενάριο προβολής, που θα ακολουθήσουν οι πολλοί, τότε επικοινωνήστε μαζί μας στο +30 210 86.62.975

Η ομάδα της Bluemind Digital Marketing Services για κάθε πελάτη αναλύει και μελετά τις καλύτερες δυνατές λύσεις διαφημιστικής προβολής και προώθησης με σκοπό το κέρδος σας.

proothisi eshop ebook

Αν διαθέτετε μία επιχείρηση που δραστηριοποιείται στην πώληση ρούχων ή και υποδημάτων λάβετε δωρεάν το ebook προώθηση eshop. Περιέχει ιδέες και λύσεις που εύκολα μπορείτε να εφαρμόσετε για την προώθηση του eshop σας.

Λάβετε δωρεάν το ebook για την προώθηση eshop πατώντας εδώ.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram