Η κατασκευή ιστοσελίδας με εξατομικευμένο περιεχόμενο μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των επισκεπτών, να αυξήσει τη αφοσίωση και να βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων, όπως η αύξηση των πωλήσεων ή η αυξημένη και διαρκής συμμετοχή.
Το εξατομικευμένο περιεχόμενο ιστοσελίδας (web content personalization) αναφέρεται στη διαδικασία προσαρμογής του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας σε κάθε συγκεκριμένο επισκέπτη ή χρήστη.
Τι θα γινόταν αν θέλετε να δείξετε μια διαφορετική έκδοση του περιεχομένου σε συγκεκριμένους χρήστες;
Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε να προσφέρετε δωρεάν υπηρεσία σε πελάτες σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική τοποθεσία ή να δείξετε διαφορετικό περιεχόμενο σε χρήστες που προέρχονται από μια συγκεκριμένη σελίδα προορισμού (landing page).
Ένας τρόπος για να το αντιμετωπίσετε αυτό είναι να δημιουργήσετε μία ιστοσελίδα μελών και να περιορίσετε την πρόσβαση στο περιεχόμενο με βάση το προφίλ χρήστη. Ωστόσο, δεν θέλουν όλοι οι επισκέπτες ιστοσελίδων να πραγαμτοποιήσουν σύνδεση χρήστη για να έχουν εξατομίκευση.
Από την άλλη στη Bluemind.gr σας προσφέρουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε "έξυπνες συνθήκες" και να προσθέσετε εξατομίκευση περιεχομένου στα blog σας, εξατομίκευση προϊόντων στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και δυναμική αντικατάσταση κειμένου στις σελίδες προορισμού (landing page).
Αυτές οι συνθήκες εξατομίκευσης περιεχομένου μπορεί να περιλαμβάνουν συγκεκριμένες αλληλεπιδράσεις χρηστών, τη γεωγραφική τους θέση, την ώρα, συγκεκριμένες σελίδες που επισκέπτονται, συγκεκριμένες πηγές παραπομπής επισκεψιμότητας, προηγούμενη συμπεριφορά και άλλα.
Εάν έχετε πάρει την απόφαση να εφαρμόσετε εξατομίκευση σστην ιστοσελίδα σας, το πιο σημαντικό μέρος είναι να προσδιορίσουμε από κοινού το λογικό πλαίσιο που θα χρησιμοποιηθεί για να προσφέρετε το προσαρμοσμένο περιεχόμενο. Αν και υπάρχουν πολλοί πιθανοί τρόποι, θα περιγράψουμε μερικές από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους που ακολουθούμε σε κατασκευή ιστοσελίδων με web content personalization εδώ:
Τι είναι: Προσθήκη ή προσαρμογή περιεχομένου σε μια σελίδα με βάση άλλες σελίδες που έχει επισκεφτεί προηγουμένως ένας χρήστης στον ιστότοπό σας.
Ενημέρωση των μηνυμάτων στην αρχική σας σελίδα για να τονιστεί ένα συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία με βάση άλλες σελίδες του ιστότοπού σας που έχει επισκεφτεί προηγουμένως ένας επισκέπτης.
Τι είναι: Ενημέρωση περιεχομένου ιστότοπου με βάση τη φυσική τοποθεσία ενός επισκέπτη, όπως καθορίζεται από τη διεύθυνση IP του. Αυτό μπορεί να φιλτραριστεί κατά ήπειρο, χώρα, πολιτεία, πόλη ή ζώνη ώρας.
Επισημαίνουμε διαφορετικά προϊόντα ή υπηρεσίες με βάση τις ξεχωριστές ανάγκες που σχετίζονται με τους χρήστες από τη συγκεκριμένη τοποθεσία. Δείτε την ακόλουθη φωτογραφία από το eshop Macy's όπου ένα pop up ενημερώνει για τις δυνατότητες αποστολής προϊόντων στην Ελλάδα (αναγνώριση γεωτοποθεσίας)με την πρώτη επίσκεψη που κάνεις κάποιος ενδιαφερόμενος στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Τι είναι: Προσθέστε ή αλλάξτε περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας με βάση τον συγκεκριμένο ιστότοπο που έστειλε έναν συγκεκριμένο επισκέπτη στον ιστότοπό σας (referral links). Οι πηγές παραπομπής μπορεί να είναι μια άλλη σελίδα στον δικό σας ιστότοπο ή μια συγκεκριμένη διεύθυνση URL ή ολόκληρος τομέας από ιστοσελίδα τρίτου μέρους.
Εάν γνωρίζουμε ότι οι επισκέπτες προέρχονται από έναν ιστότοπο αφιερωμένο σε ένα εξειδικευμένο θέμα, μπορούμε να παρουσιάσουμε τα πιο σχετικά προϊόντα ή να προβάλουμε μια ειδική προώθηση που στοχεύει στα ενδιαφέροντα τους.
Τι είναι: Προσαρμόζουμε το περιεχόμενο της σελίδας με βάση την προεπιλεγμένη γλώσσα του χρήστη για το πρόγραμμα περιήγησής του.
Τι είναι: Βελτιστοποιούμε το περιεχόμενο και τις δυνατότητες της ιστοσελίδας με βάση το αν ένα άτομο επισκέπτεται τον ιστότοπό σας από κινητό τηλέφωνο, tablet ή επιτραπέζιο υπολογιστή.
Τι είναι: Ενημερώνουμε το περιεχόμενο με βάση το πόσες φορές ένα άτομο έχει επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας.
Με αυτόν τον τρόπο προσφέρουμε στους επισκέπτες που επιστρέφουν ειδικές προσφορές ή και τους προσκαλούμε να εγγραφούν σε ένα ενημερωτικό δελτίο. Παρομοίως, στους επισκέπτες που μπαίνουν πρώτη φορά μπορούν να έχουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την επιχείρησή σας.
Τι είναι: Οι παράμετροι UTM είναι ετικέτες που προσθέτουν οι ιδιοκτήτες ιστοότοπων στο τέλος μιας διεύθυνσης URL για να παρακολουθούν την απόδοση μίας καμπάνιας. Η προσθήκη προσαρμοσμένων παραμέτρων UTM στις καμπάνιες μάρκετινγκ μας επιτρέπει να παρακολουθούμε κάθε χρήστη που φτάνει στην ιστοσελίδα σας μέσω συγκεκριμένης καμπάνιας.
Στη Bluemind.gr η εφαρμογή εξατομικευμένου περιεχομένου πιστεύουμε ότι ευννοεί όλες τις επιχειρήσεις. Αν χρειαζόταν όμως να θέσουμε κάποιες προτεραιότητες τότε θα αναφέραμε τα παρακάτω:
Αυτοί είναι μόνο ορισμένοι από τους κλάδους που μπορούν να επωφεληθούν από την εξατομίκευση περιεχομένου (web content personalization).
Σκοπός μας σε κάθε συνεργασία μας στην κατασκευή ιστοσελίδας με προσωποιημένο περιεχόμενο ή και την αναπροσαρμογή της υπάρχουσας είναι να κατανοήσουμε τον κλάδο σας και τις ανάγκες των χρηστών σας, ώστε να δημιουργήσουμε εξατομικευμένες εμπειρίες περιήγησης, που θα προσφέρουν αξία στους χρήστες και θα βοηθήσουν στην επίτευξη των στόχων σας.
Αναλύοντας τα μέχρι σήμερα δεδομένα της ιστοσελίδας ή του eshop σας και τον ανταγωνισμό σας, σας προτείνουμε τις βέλτιστες πρακτικές αξιοποίησης της στρατηγικής web content personalization.
Στην περίπτωση που ενδιαφέρεστε για κατασκευή ιστοσελίδας ή eshop με web content personalization ή την αναπροσαρμογή του υφιστάμενου ιστότοπου σας, συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα ενδιαφέροντος και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.