Θέλετε να δημιουργήσετε ή να επανασχεδιάσετε μία ιστοσελίδα B2B, αλλά από πού πρέπει να ξεκινήσετε; Ακόμη πιο σημαντικό, πώς διασφαλίζετε ότι ο σχεδιασμός ιστοσελίδας B2B είναι αποτελεσματικός;
Με προσεκτικό σχεδιασμό και εκτέλεση, η ιστοσελίδα B2B μπορεί να σας βοηθήσει να ανεβάσετε την επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο, παρέχοντας μια ψηφιακή πρώτη εμπειρία στους B2B αγοραστές σας, ενισχύοντας το SEO σας και προβάλλοντας την επωνυμία σας. Σε αυτό το άρθρο, θα εξηγήσουμε τους κοινούς στόχους μίας ιστοσελίδας B2B και πώς να επιτύχετε τους στόχους του ιστότοπού σας B2B, ώστε η επιχείρησή σας να αποκομίσει πλήρως τα οφέλη του digital marketing και του σχεδιασμού ιστοσελίδων B2B.
Οι στόχοι της ιστοσελίδας B2B θα ποικίλλουν ανάλογα με τη φύση της επιχείρησής σας, αλλά είναι ασφαλές να πούμε ότι οι περισσότερες εταιρείες έχουν τους ακόλουθους κοινούς στόχους κατά τη δημιουργία και την κατασκευή μίας ιστοσελίδας B2B.
Για να βοηθήσετε τους αγοραστές σας να κατανοήσουν τι κάνει η επιχείρησή σας, είναι επιτακτική ανάγκη να τους κατανοήσετε πρώτα. Θα πρέπει να έχετε μια καλή ιδέα για τα ενδιαφέροντα, τις συμπεριφορές, τις προτιμήσεις και τις εμπειρίες των πελατών σας καθώς επισκέπτονται την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας.
Ένας καλός σχεδιασμός ιστότοπου B2B λαμβάνει υπόψη καθέναν από αυτούς τους παράγοντες, προκειμένου να προσδιορίσει την πιο αποτελεσματική μέθοδο εκπαίδευσης του αγοραστή. Ένα κοινό αλλά χρήσιμο παράδειγμα εκπαίδευσης πελατών σε έναν ιστότοπο B2B είναι ένα επεξηγηματικό βίντεο στην αρχική σελίδα, μια τακτική που είναι ιδιαίτερα χρήσιμη εάν το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι περίπλοκη και περιλαμβάνει τεχνικές έννοιες ή γλώσσα.
Φυσικά, ένας από τους κύριους στόχους κάθε επιχείρησης είναι να προσελκύει και να διατηρεί πελάτες, αλλά ορισμένες επιχειρήσεις υποτιμούν πόσο βασικό ρόλο παίζει μία ιστοσελίδα σε αυτόν τον στόχο, ειδικά σε μια ψηφιακή αγορά. Οι αγοραστές B2B χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο ψηφιακές μεθόδους για να αναζητήσουν νέες λύσεις, προϊόντα και υπηρεσίες που μπορούν να λύσουν τις προκλήσεις τους. Ως εκ τούτου, η βελτιστοποιημένη σχεδίαση ιστοτόπων B2B γίνεται όλο και περισσότερο κάτι που πρέπει να έχετε, παρά μια συμπαθητική.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας B2B για δυνητικούς πελάτες και μετατροπές. Το πιο εύκολο από αυτά είναι να διασφαλίσετε ότι οι επισκέπτες σας γνωρίζουν, μόλις φτάσουν στον ιστότοπό σας B2B, πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε να κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη και τις επιχειρήσεις τους πιο επιτυχημένες. Εάν μπορέσετε να απαντήσετε στις πιο καίριες ερωτήσεις τους τις πρώτες στιγμές από την προσγείωση στον ιστότοπό σας, όχι μόνο θα μειώσετε τα ποσοστά εγκατάλειψης, αλλά θα αυξήσετε τις πιθανότητες να αποκτήσετε πελάτες υψηλής ποιότητας.
Δείτε έργο μας σε ιστοσελίδα B2B Φελλαχίδης ΑΒΕΕ
Πριν αγοράσουν, οι δυνητικοί πελάτες θέλουν να γνωρίζουν ότι είστε ειδικός στον τομέα σας και ότι μπορείτε να σας εμπιστευτούν ότι παρέχετε τις καλύτερες λύσεις για την επιχείρησή τους. Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να προβάλλει την τεχνογνωσία της εταιρείας σας όχι μόνο επισημαίνοντας όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βοηθήσετε τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν, αλλά και τους τρόπους με τους οποίους είστε ικανοί να το κάνετε.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να επιδείξετε την προηγούμενη επιτυχία σας — ένας από τους πιο προφανείς είναι μέσω των μαρτυριών πελατών, ωστόσο, δεν πρέπει επίσης να υποτιμάτε την αποτελεσματικότητα ενός εταιρικού blog. Η ενσωμάτωση ενός blog στη σχεδίαση ιστοσελίδας B2B μπορεί να είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να αποδείξετε τις γνώσεις σας στον κλάδο, ενώ παράλληλα εκπαιδεύετε τους πελάτες σας για την επιχείρησή σας.
Ένας από τους βασικούς στόχους μίας ιστοσελίδας B2B θα πρέπει να είναι να σας παρέχει περισσότερα δεδομένα σχετικά με το κοινό που εξυπηρετείτε, προκειμένου να καλύψετε περαιτέρω τις ανάγκες του. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει πληροφορίες για τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών, την αγοραστική συμπεριφορά και τα κίνητρα, τα οποία θα βοηθήσουν την εταιρεία σας να κατανοήσει καλύτερα ποιοι είναι οι πελάτες της και τι θέλουν.
Επιπλέον, αυτές οι πληροφορίες μπορούν να σας βοηθήσουν στην ανάπτυξη στοχευμένων διαφημίσεων μάρκετινγκ που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για άλλους τρόπους προώθησης, όπως το email marketing ή τα social media. Για να αναπτύξετε ένα ακριβές προφίλ του μέσου αγοραστή σας, είναι σημαντικό να αναλύετε τακτικά τους επισκέτπες και τη συμπεριφορά τους στον ιστότοπό σας B2B.
Δείτε έργο μας σε ιστοσελίδα B2B Prince Silvero - Prince International AEBE
Είναι σημαντικό να καθορίσετε τόσο τους βραχυπρόθεσμους όσο και τους μακροπρόθεσμους επιχειρηματικούς σας στόχους πριν ξεκινήσετε τον σχεδιασμό ιστοσελίδας B2B. Χωρίς συγκεκριμένους επιχειρηματικούς στόχους, μπορεί να είναι δύσκολο να λάβετε αποφάσεις σχετικά με το περιεχόμενο και τις δυνατότητες που θα συμπεριλάβετε στον ιστότοπό σας, αλλά μόλις μάθετε τι θέλετε να πετύχει ο ιστότοπός σας, μπορείτε να ξεκινήσετε να δημιουργείτε ένα σχέδιο που θα σας βοηθήσει να φτάσετε εκεί.
Μπορεί να θέλετε να μάθουν περισσότερα για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας ή μπορεί να θέλετε να επικοινωνήσουν μαζί σας για μια συμβουλή. Όποιοι και αν είναι οι στόχοι σας, βεβαιωθείτε ότι είναι σαφώς καθορισμένοι και εύκολα μετρήσιμοι.
Όταν πρόκειται για ιστοσελίδα B2B, πρέπει να καταστήσετε σαφές στο κοινό σας τι είναι η εταιρεία σας. Πολλά σχέδια ιστοσελίδων B2B, όπως το accountwave.gr, για παράδειγμα, παρουσιάζονται στους επισκέπτες στην αρχική τους σελίδα, συνήθως χρησιμοποιώντας ένα tagline ή μια συναρπαστική φράση που συνοψίζει τι κάνει η επιχείρησή τους με λίγα λόγια.
Αυτή η επικεφαλίδα συνήθως ακολουθείται από μια σύντομη παράγραφο που επεκτείνεται στην επικεφαλίδα και στη συνέχεια κάποιο είδος κουμπιού παρότρυνσης για δράση. Χρησιμοποιώντας αυτό το μοντέλο, η Accountwave έχει δώσει στους επισκέπτες μια σταθερή ιδέα για το τι προσφέρει η επιχείρηση μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα από την προσγείωση στην αρχική σελίδα.
Όσο δελεαστικό κι αν είναι να ασχοληθείτε με τις δυνατότητες των εντυπωσιακών σχεδίων, κινούμενων εικόνων και σελίδων, θα πρέπει πάντα να προσπαθείτε να δίνετε προτεραιότητα στην πρακτικότητα και την ποιότητα. Ξεκινήστε ρωτώντας τον εαυτό σας: «Πώς θέλω να μοιάζει το ταξίδι του αγοραστή;».
Θέλετε να διαβάσουν μια σύντομη παράγραφο σχετικά με το τι προσφέρει η επιχείρησή σας και στη συνέχεια να συμπληρώσουν μια φόρμα επικοινωνίας; Θέλετε να παρακολουθήσουν ένα βίντεο επίδειξης και μετά να εγγραφούν για μια δωρεάν δοκιμή; Θέλετε να προσφέρετε μια ωραία έκπτωση και να τους κατευθύνετε στο στάδιο της αγοράς; Προσδιορίστε ποιος στόχος και διαδικασία εξυπηρετεί το επιχειρηματικό σας μοντέλο B2B και, στη συνέχεια, επεξεργαστείτε το στη δομή της ιστοσελίδας σας.
Σας έχει πει κάποιος από τους πελάτες σας ότι κάποιο σημείο της ιστοσελίδας σας χρειάζεται δουλειά; Ακόμα κι αν δεν το έχουν κάνει, εξακολουθούν να υπάρχουν τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αποκτήσετε αυτές τις πληροφορίες. Για παράδειγμα, εάν παρατηρήσετε ότι πρέπει να απαντάτε στις ίδιες ερωτήσεις ξανά και ξανά όταν οι αγοραστές σας επικοινωνούν απευθείας μαζί σας, ίσως είναι καλή ιδέα να δημιουργήσετε μια σελίδα με συχνές ερωτήσεις.
Μπορείτε ακόμη να αντλήσετε μερικές χρήσιμες πληροφορίες από τους δικούς σας υπαλλήλους, ιδιαίτερα την ομάδα πωλήσεών σας που έχουν μιλήσει ένας προς έναν με τους υποψήφιους πελάτες και έχουν ακούσει απευθείας τα ερωτήματά τους.
Επιπλέον, η νέα τεχνολογία chatbot και τα εργαλεία αναζήτησης μπορούν να αυτοματοποιήσουν αυτή τη διαδικασία και θα μπορούσατε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να εφαρμόσετε ένα λογισμικό ρύθμισης ραντεβού στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας. Αυτά τα εργαλεία θα εξοικονομούσαν χρόνο στους υπαλλήλους σας, ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν σε δυνητικούς πελάτες, που έχουν ισχυρή πρόθεση να αγοράσουν.
Η ενσωμάτωση τεχνικών SEO σε ιστοσελίδα B2B δεν αφορά απλώς τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου για τις μηχανές αναζήτησης. Πρόκειται για τη δημιουργία μιας απρόσκοπτης εμπειρίας χρήστη που οδηγεί στην αφοσίωση και τις μετατροπές. Ξεκινήστε διεξάγοντας ενδελεχή έρευνα λέξεων-κλειδιών για να εντοπίσετε όρους που έχουν απήχηση στο κοινό-στόχο σας. Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά, οι οποίες συχνά μπορούν να προσελκύσουν δυνητικούς πελάτες, και ενσωματώστε τις στο περιεχόμενο της σελίδας σας.
Ωστόσο, μην περιορίζεστε μόνο σε λέξεις-κλειδιά—εστιάστε στη δομή του ιστότοπού σας για καλύτερη ευρετηρίαση από τις μηχανές αναζήτησης. Βεβαιωθείτε ότι κάθε σελίδα έχει μια σαφή ιεραρχία με καλά καθορισμένες κατηγορίες και ετικέτες. Να θυμάστε ότι η ποιότητα του περιεχομένου είναι αδιαπραγμάτευτη, καθώς παρέχει πολύτιμες πληροφορίες μέσω αναρτήσεων blog.
Τέλος, εσιάστε στη δύναμη της δημιουργίας συνδέσμων (backlinks) ως μέρος της στρατηγικής SEO σας. Η οικοδόμηση σχέσεων με άλλους αξιόπιστους ιστότοπους B2B μπορεί να οδηγήσει στην απόκτηση πολύτιμων backlinks, ανοίγοντας παράλληλα πόρτες για ευκαιρίες συνεργασίας.
Μία ιστοσελίδα είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία στο οπλοστάσιο κάθε επιχείρησης, αλλά είναι ιδιαίτερα σημαντική για τις εταιρείες B2B ώστε να δημιουργήσουν εμπιστοσύνη και να οικοδομήσουν μακροχρόνιες σχέσεις με τους αγοραστές τους. Αφιερώνοντας χρόνο για να σχεδιάσετε και να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας σύμφωνα με τις ανάγκες και τους στόχους της επιχείρησής σας, μπορείτε να βοηθήσετε τους πελάτες σας να βρουν αυτό που αναζητούν.
Αν όμως, δεν έχετε τον χρόνο ή τις εξειδικευμένες γνώσεις για την κατασεκυή ιστοσελίδας B2B, μπορείτε να απευθυνθείτε στην εταιρεία μας ([email protected] ή στο 210 8662974) και να αναλάβουμε εμείς να δημιουργήσουμε μία πλήρως αποδοτική ιστοσελίδα για πωλήσεις χονδρικής.
Η προώθηση προϊόντων χονδρικής στο διαδίκτυο είναι μία σπουδαία ευκαιρία ανάπτυξης των πωλήσεων χονδρικής για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χονδρικό εμπόριο. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι στην περίπτωση που θέλετε να αγοράσετε κάτι συγκεκριμένο και δεν το έχετε εντοπίσει σε ένα φυσικό κατάστημα θα αναζητήσετε το προϊόν στη Google...