Η προωθηση εξαγωγων μέσω διαδικτύου είναι η εναλλακτική λύση για τις επιχειρήσεις, μετά την ακύρωση των διεθνών εκθέσεων, λόγω της πανδημίας Covid-19.
Η Bluemind Digital Marketing από το 2018 έχει αναπτύξει την ολοκληρωμένη υπηρεσία WEB EXPORTS, για τις επιχειρήσεις που θέλουν να στραφούν σε αλλοδαπές αγορές. Η υπηρεσία προσφέρει στις ελληνικές επιχειρήσεις τη δυνατότητα να προβάλλονται στα σημεία εκείνα που ο υποψήφιος πελάτης τους, θα τις εντοπίσει και με δραστικά μειωμένο κόστος περίπου κατά 60%, από κάθε άλλη ενέργεια απόκτησης νέου πελάτη.
Επίτευξη Οικονομιών Κλίμακας
Η δυνατότητα αύξησης του όγκου παραγωγής της επιχείρησης, που συνεπάγεται η επέκταση σε αλλοδαπές αγορές, έχει ως επακόλουθο την ευκαιρία για επίτευξη ή βελτίωση των οικονομιών κλίμακας. Οι εξαγωγές έχουν ως επακόλουθο τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων της επιχείρησης και την αύξηση του περιθωρίου κέρδους.
Διαφοροποίηση των Επιχειρηματικών Κινδύνων
Όταν μία επιχείρηση δραστηριοποιείται μόνο σε μία αγορά, η κερδοφορία της και συνεπώς η ανάπτυξή της, εξαρτώνται και επηρεάζονται άμεσα από τις συνθήκες που επικρατούν σε αυτή. Ο επιχειρηματικός κίνδυνος διαφοροποιείται για τις επιχειρήσεις με εξαγωγική δραστηριότητα, καθώς η εξάρτηση από μία αγορά μειώνεται.
Εξομάλυνση Εποχιακής Ζήτησης και Πωλήσεων
Η εποχικότητα των παραγόμενων προϊόντων ή και του κύκλου ζωής τους, επηρεάζει την ομαλή λειτουργία μίας επιχείρησης, ενώ η προώθηση των προϊόντων σε αλλοδαπές χώρες μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις στην εξομάλυνση της εποχικότητας της ζήτησης των προϊόντων της.
Πλεονάζουσα Παραγωγική Δυναμικότητα της Επιχείρησης
Σε πολλές περιπτώσεις παρατηρείται υπολειτουργία επιχειρήσεων βάσει της ζήτησης των προϊόντων της από την τοπική αγορά. Οι αλλοδαπές αγορές προσφέρουν τη δυνατότητα για εκμετάλλευση της πλεονάζουσας παραγωγικής δυναμικότητας και ωθούν πολλές επιχειρήσεις στο να ασχοληθούν με τις εξαγωγές.
Ανώτερη Ποιότητα των Προϊόντων
Ένα ακόμη κίνητρο που μπορεί να ωθήσει τις επιχειρήσεις να ασχοληθούν με το εξαγωγικό εμπόριο είναι η ποιοτική και τεχνολογική ανωτερότητα των παραγόμενων προϊόντων της. Όταν κάποιο προϊόν είναι ανώτερο από τα ανταγωνιστικά του εντός μιας αγοράς, αυτό θα γίνει γνωστό και εκτός συνόρων, δημιουργώντας μία καλή φήμη για την επιχείρηση και προσελκύοντας πιθανούς αγοραστές από αλλοδαπές χώρες.
Η εποχή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από πολλούς ως η «εποχή της πληροφορίας» ή της «ψηφιακής επανάστασης», καθώς έχουν επέλθει σαρωτικές μεταβολές στον τρόπο και τα μέσα επικοινωνίας. Το Internet έχει επαναπροσδιορίσει την έννοια του χώρου και του χρόνου καταργώντας κάθε γεωγραφικό ή χρονικό όριο.
Τα εργαλεία που έχουμε πλέον στη διάθεσή μας και τα οποία συνεχώς αναβαθμίζονται, μας δίνουν τη δυνατότητα να αναγνωρίσουμε τις προτιμήσεις / επιθυμίες των πελατών, αλλά και να ερευνήσουμε τους ανταγωνιστές μέσα από το διαδικτυακό τους αποτύπωμα.
Η διαδικτυακή στρατηγική στην προωθηση εξαγωγων καθορίζεται μέσα από ανάλυση των παραπάνω παραμέτρων και εφαρμόζεται μέσω ενός συνόλου ενεργειών, που λέγεται Inbound Marketing.
Το Inbound Marketing προσελκύει τους πελάτες στην ιστοσελίδα σας ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα μέσα από online πλατφόρμες όπως blogs, social media και μηχανές αναζήτησης. Συγκεκριμένα, δημιουργώντας ένα στοχευμένο περιεχόμενο στον ιστότοπό σας, που θα απαντάει σε βασικές ερωτήσεις και ανάγκες των πελατών και το οποίο θα εμφανίζεται σε αυτές τις online πλατφόρμες, επιτυγχάνετε αυξημένη επισκεψιμότητα στην εταιρική σας ιστοσελίδα.
Με το Inbound Marketing μπορείτε να προσεγγίσετε αποτελεσματικά ακριβώς το κοινό στο οποίο απευθύνεστε ανεξάρτητα από το σε ποια χώρα βρίσκεται, ποια γλώσσα μιλά κλπ. Γι' αυτό και είναι το κατάλληλο εργαλείο για την προωθηση εξαγωγων.
Σημαντικά αποτελέσματα του inbound marketing στην προωθηση εξαγωγων έχουν καταγραφεί ήδη σε πελάτες μας, που εκτός από την λιανική πώληση στοχεύουν και σε B2B πωλήσεις στο εξωτερικό. Επίσης, ενέργειες inbound marketing εφαρμόζουμε και στην προώθηση ελληνικών ακινήτων στο εξωτερικό.
Η δουλειά μας ξεκινά με την ανάλυση των δεδομένων της χώρας, που θέλετε να εξάγετε. Πραγματοποιούμε αναλυτική μελέτη των αναζητήσεων που γίνονται για το προϊόν σας στη χώρα στόχευσης, του τρόπου που αντιδρά το κοινό το οποίο στοχεύετε και τα κανάλια που προτιμά για την ενημέρωσή του ή την ψυχαγωγία του ή και την επικοινωνία του στο διαδίκτυο.
Στη συνέχεια καθορίζουμε το προφίλ του κοινού που θέλετε να προσεγγίσετε και διαμορφώνουμε το κατάλληλο περιεχόμενο πάνω στην ιστοσελίδα σας. Το περιεχόμενο που θα πρέπει να διαθέτει ο ιστότοπός σας (νέα, φωτογραφίες και video, κατάλογος τιμών, πιστοποιήσεις κ.α.), αλλά και οι εταιρικές σας σελίδες σε social media, ανήκουν σε αυτό που λέμε Inbound Marketing.
Η Bluemind Digital Marketing από το 2018 έχει δημιουργήσει την υπηρεσία WEB EXPORTS, η οποία είναι κατάλληλη για τις επιχειρήσεις που θέλουν να ενισχύσουν την εξαγωγική τους δραστηριότητα.
Η Bluemind με τη υπηρεσία προώθησης εξαγωγών WEB EXPORTS προσφέρει τη δυνατότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν τις εξαγωγές τους, μέσω διαδικτύου.
Τι κερδίζουν οι επιχειρήσεις που θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα τους στο εξωτερικό με την υπηρεσία WEB EXPORTS;
Για να ενημερωθείτε σχετικά με την προώθηση εξαγωγών μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 8662975 ή να μας στείλετε email στο [email protected] Θα είναι χαρά μας να σχεδιάσουμε μαζί την προώθηση των εξαγωγών σας μέσω διαδικτύου.
Μάθετε περισσότερα για την υπηρεσία μας WEB EXPORTS εδώ.
Αν το επιθυμείτε μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο Instagram πατώντας εδώ.