fbpx

SEO σε eshop - Άρθρο στο capital.gr

Η Ρενάτα Ζαχαροπούλου, e-commerce consultant στη Bluemind.gr & ιδιοκτήτρια της Bluemind.gr, με άρθρο της στο capital.gr εξηγεί για ποιο λόγο είναι σημαντικό το seo για eshop.

Ποια κοινή στρατηγική digital marketing ακολουθούν τα μεγαλύτερα e-shops παγκοσμίως;

Τα κερδοφόρα e-shops παγκοσμίως ακολουθούν μία επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ, την οποία όλοι λίγο πολύ έχουμε ακούσει, αλλά λίγα e-shop ακολουθούν και πρόκειται για το E-Commerce SEO ή αλλιώς SEO ηλεκτρονικού εμπορίου. 

Με αφορμή την τοποθέτηση προϊόντων για λογαριασμό πελάτη μας στο Amazon, στην αρχή της πανδημίας, διαπιστώσαμε μεγαλύτερη απόδοση σε πωλήσεις όταν προχωρήσαμε σε βελτιστοποίηση των προϊόντων πάνω στο marketplace. Με το όρο βελτιστοποίηση προϊόντων εννοούμε τη βελτίωση του περιεχομένου τους στο Amazon.

Τα αποτελέσματα μας δικαίωσαν καθώς είχαμε περισσότερες προβολές των προϊόντων αλλά και πωλήσεις.

SEO για eshop

Το E-Commerce SEO είναι η στρατηγική βελτιστοποίησης των ηλεκτρονικών καταστημάτων για τις μηχανές αναζήτησης. Οι ενέργειες βελτιστοποίησης αφορούν στο τεχνικό μέρος του e-shop, το περιεχόμενο αλλά και τη διασύνδεσή του με ιστότοπους που έχουν σημαντική επισκεψιμότητα.

seo gia eshop renata zaxaropoulou arthro sto capital

Σύμφωνα με έρευνες που αφορούν στη βελτίωση της απόδοσης των e-shop, διαπιστώνεται ότι το 99% των μεγαλύτερων e-shop αξιοποιούν το E-Commerce SEO για τις μηχανές αναζήτησης, όπως  Google, Bing, Yahoo κ.ά. 

Στις επιχειρήσεις που ακολουθούν το E-Commerce SEO, (SEO για eshop) το 53% της επισκεψιμότητας προέρχεται από οργανικές αναζητήσεις, σύμφωνα με το Search Engine Land, ενώ τα στατιστικά του SemRush δείχνουν ότι το 66% των ανθρώπων που πραγματοποιούν μία έρευνα στο διαδίκτυο με σκοπό την αγορά, δεν χρησιμοποιούν στην αναζήτηση μία συγκεκριμένη επωνυμία.

Δείτε ολόκληρο το άρθρο της Ρενάτας Ζαχαροπούλου, E-Commerce Consultant στο capital.gr
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram