fbpx

Τί συμβαίνει από τον λάθος σύμβουλο digital marketing; | Case study

Σε ένα εξειδικευμένο αντικείμενο όπως το digital marketing ο λάθος σύμβουλος μπορεί να κοστίσει πολλά χρήματα στους επιχειρηματίες.

Φανταστείτε να προσλάβετε έναν σύμβουλο digital marketing για να πάει την επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο, και να συνειδητοποιήσετε ότι χρησιμοποιούνται απαρχαιωμένες τακτικές που δεν αποφέρουν αποτελέσματα. Ο λάθος σύμβουλος όχι μόνο μπορεί να σπαταλήσει τον χρόνο και τα χρήματά σας, αλλά και να βλάψει τη φήμη της επωνυμίας σας με αναποτελεσματικές στρατηγικές.

Ενδέχεται επιπρόσθετα, να μην έχει την απαιτούμενη εξειδίκευση στις πιο πρόσφατες τάσεις και τεχνολογίες, οδηγώντας σας σε χαμένες ευκαιρίες για ανάπτυξη. Το να βασίζεστε σε έναν άπειρο ή μη επαγγελματία σύμβουλο μπορεί να σας οδηγήσει σε μια ασύνδετη προσέγγιση μάρκετινγκ που μπερδεύει το κοινό-στόχο σας, αντί να το προσελκύει.

Case Study Κατασκευής Ιστοσελίδας | Bluemind.gr

Το ζήτημα

Η εταιρεία λογιστικών υπηρεσιών που απευθύνθηκε στο γραφείο μας είχε προσλάβει έναν σύμβουλο digital marketing για να αναβαθμίσει το brand name της και να εφαρμόσει τεχνικές που θα προσέλκυαν νέους πελάτες.

Ο σύμβουλος που ανέλαβε δεν είχε απαιτούμενη εμπειρία όπως φάνηκε εκ των υστέρων. Για πεερισσότερα αποτελέσματα σε leads, πρότεινε στον πελάτη την ανακατασκευή της ιστοσελίδας, ώστε να είναι πιο ελκυστική. Όταν ολοκληρώθηκε η ιστοσελίδα προχώρησε στη δημιουργία διαφημίσεων Google Ads και Facebook Αds στοχεύοντας στην αύξηση του brand awareness.

Το πρόβλημα

Η νέα ιστοσελίδα ήταν ελλειπής σε δομή και περιεχόμενο. Πολλές από τις υπηρεσίες του πελάτη δεν υπήρχαν στον ιστότοπο ή αν υπήρχαν ήταν με σύντομο κείμενο μίας παραγράφου, 20 λέξεων. Τα περισσότερα buttons της homepage κατέληγαν σε μία συγκεκριμένη εσωτερική σελίδα, η οποία δεν περιλάμβανε ουσιαστική πληροφόρηση, call to actions ή έστω κίνητρα για επικοινωνία.

Σημαντικό πρόβλημα ήταν ότι οι ενδιαφερόμενοι από τις διαφημίσεις, που προσγειώνονταν στην κεντρική σελίδα του site, δεν μπορούσαν να εντοπίσουν την πληροφορία που αναζητούσαν και την οποία είχαν δει στις διαφημίσεις. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι επισκέπτες να εγκαταλείπουν την ιστοσελίδα, χωρίς να μπαίνουν στη διαδικασία να κάνουν κάποια ενέργεια.

Το μέσο κόστος διαφήμισης Google Ads ανά ημέρα, ήταν 55 ευρώ. Στις 40 ημέρες που έτρεχε η καμπάνια Google Ads, ο πελάτης πλήρωσε στη Google 2.200 ευρώ, χωρίς κανένα αποτέλεσμα.

Στα social media οι διαφημίσεις στόχευαν στη συμπλήρωση φόρμας (συλλογή data) χωρίς να καταλήγουν στην ιστοσελίδα και έτσι ευτυχώς κάποια leads ήρθαν στον πελάτη.

sxediasmos istoselidon eykoli ploigisi web design bluemind

Η επίλυση από τη Bluemind.gr

Στη Bluemind.gr είμαστε έμπειροι σύμβουλοι στην κατασκευή ιστοσελίδων και όχι απλά μία εκτελεστική ομάδα, δημιουργίας site. ΑΗ ανακατασκευή της ιστοσελίδας γαι τον πελάτη μας ήταν μονόδρομος για την ομάδα μας.

Καθήσαμε μαζί με τον πελάτη και αναλύσαμε τις ανάγκες του, συζητήσαμε διάφορες προτάσεις, ακούσαμε τις επιθυμίες του και προτείναμε μία στρατηγική, η οποία απαντούσε ακριβώς στην ταυτότητα της εταιρείας του, αλλά και στις ανάγκες του κοινού που θα στοχεύαμε.

Προτείναμε σχεδιαστικές λύσεις της ιστοσελίδας και δυνατότητες που ανταποκρίνονταν στη στρατηγική. Με το σχεδιασμό ιστοσελίδας είχε ολοκληρωθεί το 50% του έργου και το επόμενο στάδιο ήταν η σύνταξη των κειμένων.

Η ιστοσελίδα όμως, χρειαζόταν ελκυστικά κείμενα που θα απαντούσαν στις αναζητήσεις των χρηστών. Επιλέξαμε να εφαρμόσουμε τεχνικές SEO στην ιστοσελίδα, γεγονός που μας δικαίωσε στην τελική κατάταξή της στη Google, αφού πρώτα αναλύσαμε τον ανταγωνισμό και τεχνικές που ακολουθούσε.

Όταν η ιστοσελίδα ήταν έτοιμη ξεκινήσαμε τη στρατηγική βελτιστοποίηση της προώθησης στη Google και στα Social Media. Επιπρόσθετα συμπεριλάβαμε στην προώθηση στρατηγικές Email Marketing, με στόχο την αποτελεσματική προβολή της εταιρείας και την προσέλκυση νέων πελατών.

Το αποτέλεσμα

Τα αποτελέσματα από την ανακατασκευή της ιστοσελίδας και τη βελτιστοποίηση της προώθησης φαίνονται στα παρακάτω GA4 reports. Με δεδομένο ότι το έργο ολοκληρώθηκε στα τέλη Ιουνίου 2024 στα ακόλουθα γραφήματα βλέπετε τα αποτελέσματα από 7/7/2024 μέχρι 29/7/2024.

case study αποτελεσματα επισκεψιμοτητας απο επαγγελματικη κατασκευη ιστοσελιδας
case study αποτελεσματα κατασκευης ιστοσελιδας

Συμπέρασμα

Ο λάθος σύμβουλος στο digital marketing μπορεί να σας κοστίσει πολλά χρήματα. Συχνά, τα σημάδια μιας ακατάλληλης συνεργασίας εμφανίζονται πολύ αργά - όταν έχετε δαπανήσει πολλά χρήματα για τα πολυπόθητα leads.

Ένας σύμβουλος που εστιάζει αποκλειστικά σε φανταχτερές αναφορές και όχι σε απτά αποτελέσματα μπορεί να έχει τα διαπιστευτήρια, αλλά δεν έχει την απαραίτητη γνώση για να αναδείξει την επωνυμία σας σε ένα ανταγωνιστικό τοπίο. Επιπλέον, προσέξτε τους συμβούλους που διαθέτουν μια ενιαία προσέγγιση στο digital marketing, ενώ κάθε επιχείρηση είναι μοναδική και θα πρέπει ιδανικά να έχει προσαρμοσμένες στρατηγικές που να έχουν απήχηση στο κοινό-στόχο της.

Από την καταστροφή στην ανάκαμψη: Μετατρέποντας τις κακές συμβουλές σε ιστορίες επιτυχίας!

Οι γνήσιοι σύμβουλοι digital marketing όχι μόνο μετρούν τα αποτελέσματα όπως τα κλικ και τις εμφανίσεις, αλλά εστιάζουν και στην αφοσίωση των πελατών. Η επιλογή κάποιου συμβούλου που διαπρέπει σε παρουσιάσεις γεμάτες ορολογία χωρίς να στηρίζει τις τακτικές του σε σταθερή απόδοση επένδυσης (ROI) μπορεί να αφήσει την επωνυμία σας πίσω από τον ανταγωνισμό σας.

Ο σωστός σύμβουλος θα πρέπει να λειτουργεί ως προέκταση της ομάδας σας, αφοσιωμένος στην ευθυγράμμιση των προσπαθειών μάρκετινγκ με το όραμά σας, παραμένοντας προσαρμόσιμος σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό τοπίο. Η επαγγελματική σχεδίαση ιστοσελίδων είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία μιας επιχείρησης στο διαδίκτυο. Μία καλή ιστοσελίδα πρέπει να είναι λειτουργική, εύχρηστη, ελκυστική και να αντανακλά την επιχειρηματική ταυτότητα και τους στόχους της εταιρείας.

Στο Bluemind.gr, η προσέγγισή μας στο σχεδιασμό ιστοσελίδων υπερβαίνει την αισθητική. Δημιουργούμε ψηφιακές εμπειρίες που έχουν απήχηση στο κοινό-στόχο σας. Η ομάδα μας συνδυάζει σχολαστικά καινοτόμα σχέδια με φιλικές προς το χρήστη διεπαφές (call to actions), διασφαλίζοντας ότι οι επισκέπτες όχι μόνο προσελκύονται οπτικά αλλά ενθαρρύνονται επίσης να ασχοληθούν με την επιχείρησή σας. Κατανοούμε ότι μία ιστοσελίδα είναι συχνά το πρώτο σημείο επαφής για δυνητικούς πελάτες, επομένως δίνουμε προτεραιότητα στη λειτουργικότητα και τη διαισθητική πλοήγηση παράλληλα με τα συναρπαστικά γραφικά.

Επιλέγουμε προσεκτικά τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για εξατομικευμένες εμπειρίες στους επισκέπτες των ιστοσελίδων, όπως προτάσεις προϊόντων ή προσωποποιημένα μηνύματα, προσθέτοντας έναν μοναδικά σύγχρονο χαρακτήρα στην ιστοσελίδα σας.

Σε συνδυασμό με τον εξαιρετικό σχεδιασμό, οι στρατηγικές μας για το digital marketing ενισχύουν την παρουσία σας στο διαδίκτυο. Αξιοποιώντας τεχνικές SEO, καμπάνιες Google Ads και στοχευμένο μάρκετινγκ περιεχομένου σε social media, διασφαλίζουμε ότι η ιστοσελίδα σας δεν υπάρχει απλώς, αλλά ευδοκιμεί σε ένα διαρκώς ανταγωνιστικό τοπίο.

Τα εξατομικευμένα προωθητικά μας σχέδια επικεντρώνονται στη δημιουργία συνεχόμενων αλληλεπιδράσεων με τους χρήστες, ενώ παράλληλα ενισχύουν την προβολή της επωνυμίας σε πολλές πλατφόρμες.

2

Αν η ιστοσελίδα σας δεν έχει πιάσει τους στόχους σας...

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram