Το Inbound Marketing φέρνει τους πελάτες σας στην επιχείρησή σας, μέσω της ιστοσελίδας σας. Σε μία εποχή που γίνεται ολοένα και δυσκολότερο να μεταφέρετε το μήνυμά σας στην αγορά, η στρατηγική Inbound Marketing σας προσφέρει τη λύση.
Σήμερα οι πελάτες σας πριν επικοινωνήσουν με οποιαδήποτε εταιρεία θα αναζητήσουν τη λύση ή το προϊόν στο διαδίκτυο. Πλέον έχει ξεπεραστεί ο τρόπος προσέλκυσης πελατών «word of mouth», έχοντας αντικατασταθεί από τα γνωστά σε όλους μας keywords.
Χάρη στο διαδίκτυο, τώρα υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους η επιχείρησή σας μπορεί να προωθηθεί στο internet, ώστε να εντοπιστεί από ενδιαφερόμενους πελάτες. Βεβαίως αυτό ισχύει και για κάθε άλλη επιχείρηση.
Επομένως, για να ξεχωρίσετε στο διαδίκτυο και να τραβήξετε την προσοχή των ιδανικών πελατών σας, να αλληλεπιδράσετε μαζί τους και να βελτιώσετε το επιχειρηματικό σας προφίλ, πρέπει να αναζητήσετε πιο αποτελεσματικές εναλλακτικές λύσεις.
Προσέλκυση
Προσελκύστε το ιδανικό κοινό στον ιστότοπό σας μέσω προσαρμοσμένου, στοχευμένου περιεχομένου, το οποίο απαντά στις ερωτήσεις των δυνητικών πελατών σας και σας βοηθά να τους δείξετε πώς να λύσουν τα επιχειρηματικά τους προβλήματα και φυσικά αποδεικνύει την κατανόησή σας για την επιχείρησή τους.
Μετατροπή
Μόλις οι πελάτες σας βρεθούν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα ή στην ιστοσελίδα σας ενθαρρύνετε την προοπτική να αλληλεπιδράσει μαζί σας προσφέροντάς τους ένα πλεονέκτημα προστιθέμενης αξίας. Χρησιμοποιείτε παροτρύνσεις για δράση ώστε να τις μετατρέψετε σε έρευνες πωλήσεων - και χρησιμοποιείστε σελίδες προορισμού για να συλλέξετε πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή τους και τα προβλήματα που θέλουν να επιλύσουν.
Κλείσιμο
Για να μετατρέψετε την επίσκεψη στον ιστότοπό σας σε πώληση χρειάζεται να καλλιεργήσετε το ενδιαφέρον των πελατών σας παρέχοντάς τους πληροφορίες σχετικές με το προϊόν σας ή την υπηρεσία σας και εκπαιδεύοντάς τους. Αυτή η διαδικασία μπορεί να σχετιστεί με τη βαθμολογία δυνητικών πελατών, ώστε να μπορείτε να κατανοήσετε ποιοι δυνητικοί πελάτες είναι έτοιμοι να αγοράσουν.
Ικανοποίηση
Τη στιγμή που κλείνει η πώληση, αρχίζει η σχέση με τον πελάτη σας. Τα σύγχρονα εργαλεία μάρκετινγκ σας επιτρέπουν να αυτοματοποιήσετε τη διαδικασία της τακτικής επικοινωνίας με τους πελάτες σας, ώστε να υποστηρίξετε αποτελεσματικά την εξυπηρέτηση των πελατών σας. Οι ευχαριστημένοι πελάτες σας θέλουν να μοιράζονται τις επιτυχημένες συνεργασίες τους.
Σε κάθε ενέργεια στο διαδίκτυο η ιστοσελίδα σας ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι η βάση. Είναι το σημείο που θα προσγειωθούν οι δυνητικοί σας πελάτες και γι’ αυτό χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή.
Από τα σημαντικότερα σημεία που θα χρειαστεί να δώσετε σημασία στο Inbound Marketing είναι:
Το Inbound Marketing έχει γίνει η αγαπημένη στρατηγική μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις λόγω της αποτελεσματικότητας στη δημιουργία κατάλληλων δυνητικών πελατών. Το Inbound Marketing δεν είναι μία βραχυπρόθεσμη στρατηγική ούτε είναι εύκολο να επινοηθεί και να αναπτυχθεί.
Μπορεί να ακολουθείτε μία στρατηγική Inbound Marketing αλλά να μην έχτε δει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, ίσως γιατί δεν έχουν μελετηθεί όλα τα δεδομένα, καθώς και η απόδοση των εργαλειών.
Αν ανήκετε σε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις, σας προτείνουμε να μιλήσετε μαζί μας ώστε να βελτιώσουμε μαζί την απόδοση του Inbound Marketing.
1. Τα έσοδα δεν αυξάνονται αρκετά γρήγορα
Ακόμα κι αν αναπτύξετε μια καμπάνια Inbound και τη διαχειρίζεστε συνεχώς, πρέπει να εξετάσετε την απόδοση των δραστηριοτήτων σας και να εντοπίσετε τομείς βελτίωσης. Εάν τα έσοδα αυξάνονται πιο αργά από τα αναμενόμενα - ή καθόλου - αυτό οφείλεται πιθανώς στο ότι δεν παρακολουθείτε δραστηριότητες ή δεν εστιάζετε στο πώς να τα βελτιώσετε με βάση τα διαθέσιμα δεδομένα.
Το Inbound Marketing φαίνεται εύκολο σε χαρτί, αλλά στην πραγματικότητα απαιτεί από εσάς - και την ομάδα μάρκετινγκ σας - να αναλύετε και να βελτιώνετε συνεχώς τις δραστηριότητες μάρκετινγκ.
2. Η παραγωγικότητα είναι μειωμένη και η ομάδα σας είναι μόνιμα απασχολημένη
Αυτό το πρόβλημα είναι πιο εμφανές για τις μικρές επιχειρήσεις και τις νεοσύστατες επιχειρήσεις με μικρότερο προϋπολογισμό από τους μεγάλους οργανισμούς. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές δραστηριότητες που εμπλέκονται σε μια καμπάνια Inbound - από την ανάπτυξη προσωποποιημένων πωλήσεων έως τις προωθήσεις στα social media. Το εύρος διαχείρισης είναι τεράστιο με αποτέλεσμα η ομάδα σας να έχει υπερβολική δουλειά.
3. Οι διαφημιστικές εκστρατείες είναι πίσω
Το Inbound Marketing βασίζεται στη συχνή ανανέωση του περιεχόμενου, τόσο για την ιστοσελίδα, όσο και για τις διαφημίσεις. Εκτός από τους βραχυπρόθεσμους στόχους θα πρέπει να εστιάζετε και στους μακροπρόθεσμους, ώστε το μάρκετινγκ να μην σπαταλά τους πόρους σας, αλλά να παραμένει επιχειρηματικό όφελος.
4. Η δημιουργία περιεχομένου δεν υπάρχει
Το περιεχόμενο είναι αυτό που οδηγεί στην επιτυχία των καμπανιών Inbound Marketing της επιχείρησής σας και χωρίς αυτό, είναι εξαιρετικά δύσκολο να προσελκύσετε την προσοχή των πελατών σας στο διαδίκτυο και γιατί όχι να τους οδηγήσετε και σε άλλες σελίδες στον ιστότοπό σας. Εάν πραγματοποιείτε εισερχόμενες καμπάνιες αλλά παράγετε ελάχιστο νέο περιεχόμενο, οι καμπάνιες σας δεν θα αποφέρουν τα αποτελέσματα που θέλετε.
5. Ο ιστότοπός σας δεν δημιουργεί νέα επιχειρηματικά αιτήματα
Ο ιστότοπός σας είναι ο πυρήνας της δραστηριότητας μάρκετινγκ και των πωλήσεων και η μήτρα του νέου σας πελατολογίου. Εάν δεν δημιουργεί νέες επιχειρηματικές αναζητήσεις, παρά τις προσπάθειές σας στο Inbound Marketing, μπορεί να χρειαστεί ο επανασχεδιασμός της ιστοσελίδας σας.
Εάν κάποιο από τα παραπάνω σας συμβαίνει, ίσως είναι καιρός να μιλήσετε μαζί μας. Για να ενημερωθείτε σχετικά με τη στρατηγική Inbound Marketing μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 8662975 ή να μας στείλετε email στο [email protected]
Μάθετε επίσης, πώς το Inbound Marketing συμβάλλει δυναμικά στην προώθηση εξαγωγών.
Αν έχετε εξαγωγική δραστηριότητα ενημερωθείτε για την υπηρεσία μας WEB EXPORTS εδώ.
Αν το επιθυμείτε, μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο Instagram πατώντας εδώ.