logo

Προώθηση προϊόντων στο εξωτερικό

Η προώθηση προϊόντων στο εξωτερικό γίνεται ολοένα και πιο επιτακτική. Πολλές εταιρείες προσπαθούν να προωθήσουν το προϊόν τους ή και την υπηρεσία τους στο εξωτερικό.

Η πανδημία σάρωσε αγορές, όπως ο τουρισμός, καθώς και ότι κινούνταν γύρω από αυτόν.  Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων σε τουριστικούς προορισμούς, είδαν για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 2020, η σεζόν να μη βγάζει ούτε το κόστος της επιχείρησης. Προσπαθώντας να περιορίσουν τη ζημιά, ήταν φυσικό να αναζητήσουν λύσεις μέσα από την κατασκευή ιστοσελίδων και eshop με στόχο την προώθηση των προϊόντων τους στο εξωτερικό.

Η εξαγωγή ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό είναι μία όχι και τόσο εύκολη διαδικασία. Απαιτεί γνώσεις, έρευνα και ευελιξία. Η άποψη που υπάρχει ότι κατασκευάζοντας μία ιστοσελίδα ή ένα eshop, πελάτες από το εξωτερικό θα βλέπουν και θα αγοράζουν, είναι εσφαλμένη.

Στην προώθηση προϊόντων στο εξωτερικό χρειάζεται συγκεκριμένος στόχος. Είναι χρήσιμο να εξετάσουμε τη δυναμική που έχει ένα προϊόν στην αντίστοιχη χώρα. Ακόμα και σε εύρωστες χώρες του εξωτερικού, η πανδημία μείωσε τη ζήτηση πολλών προϊόντων.

exagoges me ti diadiktyaki platforma ebay
Προώθηση προϊόντων στο εξωτερικό με τη διαδικτυακή πλατφόρμα eBay

Η διαδικτυακή πλατφόρμα eΒay είναι ένα σπουδαίο εργαλείο για προϊόντα που έχουν μεγάλη ζήτηση, αλλά παράγονται από λίγες εταιρίες. Με χιλιάδες άλλους πωλητές στο eΒay, ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος για να λάβουμε μια πώληση. Αυτό δεν συμβαίνει πάντα, αλλά εάν πουλάτε ένα αντικείμενο του οποίου η παρουσία είναι ήδη συχνή στο Ebay, υπάρχει μια πιθανότητα να μην το πουλήσετε γρήγορα ή να μην το πουλήσετε στην τιμή που θα θέλατε. Προϊόντα από υπερπόντιες τοποθεσίες έχουν πουληθεί για ένα μικρό αντίτιμο σε σχέση με το κόστος τους.

Να θυμίσουμε ότι το eΒay ταιριάζει για προϊόντα όπως ρουχισμός, καλλυντικά, αξεσουάρ, ηλεκτρονικά είδη, που είναι αγορές με τεράστιο ανταγωνισμό. Φυσικά δεν συζητάμε για εταιρίες με προϊόντα χάλυβα, μάρμαρα κ.λ.π.

Προώθηση ιστοσελίδας σε μηχανές αναζήτησης ανά τον κόσμο

Η γνωστοποίηση ιστοσελίδων και σε άλλες μηχανές αναζήτησης εκτός από την Google, μπορεί να σας δώσει σημαντικό προβάδισμα σε κλειστές αγορές. Ξέρετε όλοι οι κάτοικοι αυτού του πλανήτη δεν αναζητούν τα προϊόντα σας μέσω της Google, αλλά μπορεί να είναι μέσω του Υahoo, του Bing, του Yandex, του Baidu και άλλων λιγότερων δημοφιλέστερων μηχανών αναζήτησης.

Καίριο σημείο για την προώθηση της ιστοσελίδας σας στο εξωτερικό είναι το περιεχόμενό της να περιλαμβάνει τις λέξεις - κλειδιά με τις οποίες οι ενδιαφερόμενοι αναζητούν παρόμοια προϊόντα με τα δικά σας.

Εμείς στη Bluemind Digital Marketing φροντίζουμε για τις εταιρείες με εξαγωγικό προσανατολισμό, να δημοσιεύουμε τις σελίδες τους και σε άλλες μηχανές αναζήτησης. Αυτό δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα απέναντι στο κοινό που αναζητά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες των πελατών μας από την Κίνα, τη Ρωσία, τη Βόρεια Αμερική και αλλού.

Αν σας ενδιαφέρει η αγορά της Ρωσίας ενημερωθείτε εδώ

Προώθηση ιστοσελίδων στα social media

Γνωρίζετε το QQ ή το Sina Weibo; Κι όμως είναι δημοφιλή social media στην Κίνα.

Το Line, από την άλλη, είναι μια εφαρμογή κοινωνικών μηνυμάτων πολλαπλών χρήσεων που επιτρέπει στους χρήστες να στέλνουν μηνύματα, να μοιράζονται αυτοκόλλητα, να παίζουν παιχνίδια, να πραγματοποιούν πληρωμές, να ζητούν ταξί και να πραγματοποιούν αγορές στο διαδίκτυο. Είναι η πιο δημοφιλής εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων στην Ιαπωνία και είναι επίσης δημοφιλής σε άλλες περιοχές της Ασίας.

Αναφέροντας παραδείγματα όπως τα παραπάνω, ίσως να γίνεται κατανοητό γιατί στην προώθηση προϊόντων στο εξωτερικό είναι απαραίτητο να υπάρχει ξεκάθαρος στόχος.

linkedin diafimisi
LinkedIn διαφήμιση

Για εταιρείες που στοχεύουν στην προώθηση προϊόντων στο εξωτερικό με B2B πωλήσεις τα πράγματα μπορεί να μην είναι τόσο σύνθετα στα social media, καθώς εκεί ηγέτης όλων είναι LinkedIn, το οποίο έχει καταφέρει να εξελιχθεί από social αναζήτησης εργασίας σε ένα επαγγελματικό ιστότοπο, όπου εμπειρογνώμονες κάθε κλάδου μοιράζονται περιεχόμενο, σε δίκτυα - ομάδες μεταξύ τους και έτσι δημιουργούν την προσωπική τους επωνυμία.

Το LinkedIn προσφέρει επίσης, ευκαιρίες διαφήμισης, όπως προώθηση του περιεχομένου σας, αποστολή εξατομικευμένων διαφημίσεων στα εισερχόμενα του LinkedIn και προβολή διαφημίσεων στο πλάι του ιστότοπου.

Προώθηση προϊόντων στο εξωτερικό - Στρατηγική Inbound Marketing

Το Inbound Marketing φέρνει τους πελάτες σας στην επιχείρησή σας, μέσω της ιστοσελίδας σας. Σε μία εποχή που γίνεται ολοένα και δυσκολότερο να μεταφέρετε το μήνυμά σας στην αγορά, η στρατηγική Inbound Marketing σας προσφέρει τη λύση.

Προσελκύστε το ιδανικό κοινό στον ιστότοπό σας μέσω προσαρμοσμένου, στοχευμένου περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας, το οποίο απαντά στις ερωτήσεις των δυνητικών πελατών σας και σας βοηθά να τους δείξετε πώς να λύσουν τα επιχειρηματικά τους προβλήματα και φυσικά αυτό αποδεικνύει την κατανόησή σας για την επιχείρησή τους.

Το Inbound  Marketing έχει γίνει η αγαπημένη στρατηγική μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις λόγω της αποτελεσματικότητας στη δημιουργία κατάλληλων δυνητικών πελατών. Δεν αποτελεί μία βραχυπρόθεσμη στρατηγική ούτε είναι εύκολο να επινοηθεί και να αναπτυχθεί.

Τί είναι το inbound marketing;

Αν ενδιαφέρεστε για την προώθηση προϊόντων στο εξωτερικό καλέστε μας στο 210 8662975.

Ενημερωθείτε για την εξειδικευμένη υπηρεσία WEB EXPORTS εδώ.

Αν το επιθυμείτε, μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο Instagram πατώντας εδώ.

error: Content is protected !!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram