fbpx

11 digital marketing "βέλη" για τη φαρέτρα σας

Εάν δυσκολεύεστε να προσελκύσετε νέους πελάτες, πλησιάζοντας προς το τέλος του 2024, είναι μία κατάλληλη στιγμή για να προετοιμάσετε τη φαρέτρα σας, ώστε να στοχεύσετε νέους πελάτες. Ένα τρέχον πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών είναι η επίτευξη νέων συνεργασιών.

Για να επιβιώσει και να αναπτυχθεί η εταιρεία σας, πρέπει να συνεχίσετε να προσελκύετε νέους πελάτες. Στο σημερινό άρθρο σας δίνουμε 11 "έξυπνα βέλη" digital marketing και τον τρόπο που θα τα χρησιμοποιήσετε για να στοχεύσετε με επιτυχία τους νέους σας πελάτες.

Πλησιάζοντας προς το τέλος της χρονιάς είναι η ευκαιρία και το κατάλληλο χρονικό διάστημα να προσελκύσετε νέους πελάτες, οι οποίοι πιθανά θα βρουν τη συνεργασία μαζί σας πιο συμφέρουσα, πιο ενδιαφέρουσα και πιο αποδοτική. Σε αυτό το σημείο να διευκρινίσουμε ότι δεν εννοούμε να δώσετε μία χαμηλότερη τιμή από τον ανταγωνισμό σας, προκειμένου να κλείσετε έναν νέο πελάτη. Αντιθέτως, με αυτό το άρθρο μας στοχεύουμε να σας βοηθήσουμε να αναδείξετε την προστιθέμενη αξία των υπηρεσιών σας και της εμπειρίας σας.

Σε μία εποχή που όλοι κάνουν Google Ads και Social Media Ads, ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και για να ξεχωρίσει μία επιχείρηση παροχής υπηρεσιών από το σωρό, πρέπει να επικοινωνήσει σωστά την εμπειρία της, την οργάνωσή της, τη διαφορετικότητά της και, απαραιτήτως, τι κερδίζουν οι πελάτες από τη συνεργασία μαζί της.

Το μόνο σίγουρο είναι, ότι οι επιχειρήσεις πάντα χρειάζονται συμβούλους και επίσης, είναι διαπιστωμένο ότι κάθε συνεργασία έχει έναν κύκλο διάρκειας. Σκοπός σας, είναι να βρεθείτε την κατάλληλη στιγμή, μπροστά στην επιχείρηση που αναζητά νέους συνεργάτες για την υποστήριξή της.

Πως θα σας εντοπίσουν οι ενδιαφερόμενοι ;

Το digital marketing σάς επιτρέπει να προσεγγίσετε πιθανούς πελάτες εκτός της γεωγραφικής σας περιοχής, κάτι που είναι εξαιρετικό εάν προσφέρετε λογιστικές υπηρεσίες, νομικές υπηρεσίες, υπηρεσίες χρηματοικονομικού συμβούλου, διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού (HR), εκπαίδευσης κ.α.

Η διαδικτυακή παρουσία σάς επιτρέπει να επιδείξετε την εμπειρία σας και να εκπαιδεύσετε τους πελάτες και τους δυνητικούς πελάτες σας. Αυτό θα οικοδομήσει εμπιστοσύνη, καθώς μπορούν να δουν πόσο γνώστες είστε στον κλάδο αλλά και να εκπαιδεύσετε τους πελάτες να κάνουν την σωστή επιλογή συνεργασίας, δηλαδή εσάς.

Το digital marketing, σε αντίθεση με το παραδοσιακό έντυπο μάρκετινγκ, ενθαρρύνει την αμφίδρομη επικοινωνία με τα άτομα που στοχεύετε, καθώς μπορούν να αλληλεπιδρούν και να επικοινωνούν με την εταιρεία σας.

Σας επιτρέπει επίσης, να δημιουργείτε στοχευμένες καμπάνιες για να προσαρμόσετε το μάρκετινγκ με βάση συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία ή με το γεωγραφικό σημείο, που βρίσκεται το κοινό στη διαδικασία πωλήσεών σας.

Μπορείτε επίσης να μετρήσετε τις προσπάθειές σας πιο εύκολα παρακολουθώντας προβολές, αφοσίωση και πολλά άλλα.

αποτελεσματα ιστοσελιδασ σε μετατροπες {Infographic}
αποτελεσματα διαφημισης στη Google {Infographic}

Ιδέες για το marketing της εταιρείας σας στο διαδίκτυο

1. Επικεντρωθείτε στην ανάλυση της αγοράς-στόχος

Τι είδους επιχειρήσεις προσελκύετε; Τι είδους επιχείρηση θα θέλατε να προσελκύσετε; Ποιά εξειδίκευση απαιτείται για να προσεγγίσετε την αγορά - στόχο; Ποιά πλεονεκτήματα διαθέτετε σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό σας; Πώς οι ανταγωνιστές σας παρουσιάζονται στο διαδίκτυο και ποιες στρατηγικές ακολουθούν; Εστιάζοντας σε μια συγκεκριμένη θέση, μπορείτε να εργαστείτε για να γίνετε η κορυφαία λογιστική πρακτική σε αυτόν τον τομέα: την πρακτική που σκέφτονται και προτείνουν οι πελάτες όταν χρειάζονται οι εξειδικευμένες υπηρεσίες σας.

2. Αναλύστε τον ανταγωνισμό σας

Ο τρόπος που ο ανταγωνισμός σας αξιοποιεί το διαδίκτυο για να επικοινωνήσει με την αγορά στόχο είναι πολύ βοηθητικός για να ξεκινήσετε τη δική σας στρατηγική. Οι περισσότερες εταιρείες παρουσιάζουν κενά στη στρατηγική τους προώθηση, τα οποία ένα έμπειρο μάτι μπορεί να τα αντιληφθεί και να τα αξιοποιήσει υπέρ σας. Για παράδειγμα ένας ανταγωνιστής σας εμφανίζεται στην 1η σελίδα Google για κάποια keywords. Ανακαλύψτε τους τρόπους που προωθήθηκε τόσο ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης. Αναλύστε την ιστοσελίδα του και τις καμπάνιες, που πραγματοποιεί.

3. Διατηρήστε την ιστοσελίδα σας ενημερωμένη

Μία επαγγελματική ιστοσλείδα είναι το κλειδί για τη δημιουργία μιας αποδοτικής διαδικτυακής παρουσίας. Μπορεί να είναι ο κόμβος για τις επαγγελματικές σας υπηρεσίες, όπου μοιράζεστε σημαντικές πληροφορίες για την εταιρεία σας αλλά και σημαντικό υλικό που δίνει το στίγμα του γνωσιακού σας επιπέδου και της εμπειρίας σας. Η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να είναι ενημερωμένη με περιεχόμενο υψηλής ποιότητας με επίκαιρες συμβουλές που είναι χρήσιμες για την αγορά που στοχεύετε.

Οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες θα ελέγξουν πρώτα την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο για να έχουν μία πρώτη εικόνα του ποιοι είστε και τι μπορείτε να προσφέρετε. Θέλετε πραγματικά να έχετε μία καλά σχεδιασμένη και ξεκάθαρη ιστοσελίδα με στρατηγικής σημασίας call to actions για να την βρουν και να αποκομίσουν μία πρώτη θετική εντύπωση, επειδή στο σύγχρονο κόσμο ο ιστότοπος είναι ένας τεράστιος δείκτης εμπιστοσύνης.

4. Προετοιμαστείτε με βάση την επικείμενη ζήτηση

Οι 3 τελευταίοι μήνες του έτους για τις λογιστικές εταιρείες και τα λογιστικά γραφεία είναι μία κρίσιμη περίοδος να στοχεύσουν νέους πελάτες. Πλησιάζοντας στο κλείσιμο της χρήσης κάποιες εταιρείες προσανατολίζονται στην αναθεώρηση των συνεργασιών τους και βολιδοσκοπούν την αγορά για νέους συνεργάτες που θα αναλάβουν την τήρηση και εποπτεία του λογιστηρίου τους, τη διαχείριση μισθοδοσίας, ενώ στη συνέχεια οι επιχειρήσεις με υποκαταστήματα σε χώρες του εξωτερικού θα χρειαστούν υπηρεσίες transfer pricing.

Αν η αγορά στόχος σας είναι η εκπαίδευση ενηλίκων, τότε αυτή η επρίοδος είναι ιδανική όπως και η αρχή κάθε έτους. Πρόκειται για δύο κομβικές χρονικές περιόδους, που το κοινό σας θέτει νέους στόχους για να βελτιώσει την αξία του στην αγορά εργασίας.

apoktisi pelaton trends 2024 2025 digital marketing bluemind

5. Βελτιώστε το εταιρικό σας προφίλ στο Google Maps (Google My Business)

Αν είστε μία επιχείριση που απευθείνεται στην τοπική αγορά είναι κρίσισμο να βελτιώσετε το προφίλ της εταιρείας σας στη Google. To επιχειρηματικό προφίλ Google Maps επιτρέπει στους πελάτες να αξιολογούν και να αφήνουν κριτικές για την επιχείρησή σας. Είναι δωρεάν, εύκολο και σας επιτρέπει να εξατομικεύσετε τις πληροφορίες που εμφανίζονται για την επιχείρησή σας. Προσθέστε τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως τις ώρες λειτουργίας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας. επιπλέον αξιοποείστε το επιχειρηματικό προφίλ Google Maps για τη δημοσίευση επίκαιρων ενημερώσεων.

Οι πελάτες έχουν 2,7 φορές περισσότερες πιθανότητες να θεωρήσουν την επιχείρησή σας αξιόπιστη, εάν έχετε ένα πλήρες Εταιρικό προφίλ Google. Έχουν επίσης 70% περισσότερες πιθανότητες να το επισκεφτούν και 50% πιθανότερο να εξετάσουν το ενδεχόμενο να αγοράσουν από επιχειρήσεις με ενημερωμένο Εταιρικό προφίλ.

6. Ενισχύστε την απόδοση της ιστοσελίδας σας με τεχνικές SEO

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) ή η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων είναι η διαδικασία αλλαγών στον ιστότοπό σας που οδηγεί ενδιαφερόμενους για τις υπηρεσίες σας στην ιστοσελίδα σας. Βελτιστοποιώντας τον ιστότοπο και το περιεχόμενό σας για λέξεις-κλειδιά (keywords) είναι σίγουρο ότι θα έχετε περισσότερα ποιοτικά αιτήματα για συνεργασία. Είναι μια εξαιρετική στρατηγική μάρκετινγκ, που δημιουργεί δωρεάν επισκεψιμότητα, αλλά απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό, γνώση της ορολογίας αναζήτησης των χρηστών καθώς των υπηρεσιών που θα πρέπει να προωθηθούν, αν πρόκειται για ειδικούς κλάδους, όπως τα λογιστικά και δικηγορικά γραφεία.

Για παράδειγμα, ο πελάτης σας μπορεί να αναζητήσει στη Google "υπαγωγή στο 5Γ" ή "ενδικοφανής προσφυγή άρθρου 25". Θα εξετάσει τα αποτελέσματα αναζήτησης στην πρώτη, ίσως και στη δεύτερη, σελίδα του Google για να βρει τις απαντήσεις του. Ο στόχος είναι να κατατάξετε το περιεχόμενό σας στην πρώτη σελίδα του Google, κάτι που εξαρτάται από περίπου 200 κανόνες της Google, συμπεριλαμβανομένης της ποιότητας του περιεχομένου σας σε σύγκριση με άλλα για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.

7. Αξιοποιήστε τα Google Ads

Ενώ το SEO μπορεί να δημιουργεί μία στοχευμένη, ποιοτική επισκεψιμότητα που βασίζεται στο περιεχόμενό σας, η διαφήμιση Google Ads δημιουργεί ένα ευρύτερο πλαίσιο επισκεψιμότητας, που βασίζεται στα keywords που έχετε συμπεριλάβει στη διαφημιστική καμπάνια σας. Μπορείτε με την πληρωμένη διαφήμιση να επιτύχετε το χτίσιμο brand name σας, αλλά επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες που βασίζονται σε Keywords τα οποία είναι αδύνατο να έχετε στην ιστοσελίδα σας, όπως η επωνυμία του ανταγωνιστή σας.

Οι διαφημίσεις Google επιτρέπουν στο περιεχόμενό σας να εμφανίζεται στην κορυφή της Google, που διακρίνονται από τη λέξη "Χορηγούμενο" μπροστά. Μπορείτε να επιλέξετε τη στόχευση της διαφήμισης σε clicks ή σε μετατροπές Google Ads.

google διαφήμιση - πως να διαφημισω την επιχειρηση μου στο google - bluemind

8. Ενδυναμώστε την φήμη σας με Social media marketing

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social media) είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο και, όπως όλα, χρειάζεται υπομονή, συνέπεια και διάκριση ανάλογα με τις υπηρεσίες σας. Ποια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων θα χρησιμοποιήσετε εξαρτάται κυρίως από την αγορά-στόχο σας. 

Για παράδειγμα, το Linkedin είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να συνδεθείτε με επαγγελματίες και μπορείτε να μοιράζεστε και να αλληλεπιδράτε συνεχώς με περιεχόμενο για να χτίσετε σχέσεις. Αυτές οι σχέσεις μπορεί να οδηγήσουν σε πιθανούς πελάτες, παραπομπές πελατών ή συνδέσεις στον κλάδο.

Από την άλλη αν είσαστε μία εταιρεία interior design έχει νόημα να είστε στο Pinterest, καθώς οι χρήστες που αναζητούν ιδέες για διακόσμηση θα μπορούν να σας εντοπίσουν.

Όποια πλατφόρμα κι αν επιλέξετε θυμηθείτε να ακολουθήσετε τους κανόνες SEO και στα social media, ώστε να δώσετε μεγαλύτερο boost στην επιχείρησή σας.

social media διαφημιστικη εταιρεια bluemind

9. Email marketing

Το μάρκετινγκ μέσω email είναι ένας άλλος τρόπος επικοινωνίας με το κοινό-στόχο σας ώστε να αποκτήσετε πελάτες. Μόλις βρείτε πιθανούς πελάτες στη λίστα email σας, μπορείτε να εφαρμόσετε αλληλουχίες email που χτίζουν εμπιστοσύνη και τους φέρνουν μπροστά σε αυτά που προσφέρετε και στους τρόπους που μπορείτε να τους βοηθήσετε.

Ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσετε δυνητικούς πελάτες στη λίστα email σας είναι να παρέχετε έναν lead magnet. Στην ουσία πρόκειται για το κίνητρο που δίνετε σε αντάλλαγμα τη διεύθυνση email της επαφής. Το lead magnet πρέπει να σχετίζεται με την αγορά-στόχο που θέλετε να προσελκύσετε, καθώς δεν θέλετε μια λίστα email γεμάτη με άτομα που δεν χρειάζονται ή δεν θέλουν τις υπηρεσίες σας.

Ένα παράδειγμα lead magnet για έναν φοροτεχνικό - λογιστή θα ήταν μια λίστα των επιχειρηματικών εξόδων που εκπίπτουν για τους κτηματομεσίτες, εάν τα γραφεία real estate είναι η αγορά-στόχος σας.

10. Προώθηση σε ειδησεογραφικά portals | Backlinks

Ένας άλλος τρόπος για να προωθήσετε την επιχείρησή σας προσφέροντας αξία είναι η προώθηση και η σύνταξη άρθρων σε διαδικτυακές εκδόσεις που θα διαβαστούν από πιθανούς πελάτες.

Καθιερώστε τον εαυτό σας ως ηγέτη της σκέψης, προσφέροντας την άποψή σας για τις αλλαγές στον κλάδο σας ή παρουσιάζοντας μια λύση σε ένα πρόσφατο πρόβλημα πελάτη από την εταιρεία σας. Και ακόμα καλύτερα, εάν η δημοσίευση συνδέεται με backlink, είναι ιδανική για SEO (που σημαίνει επιπλέον πόντους από την Google!)

backlinks πως χτιζουμε ποιοτικα backlinks bluemind

11. Video marketing

Η εκπαίδευση μέσω βίντεο είναι μία από τις κορυφαίες τάσεις στην παροχή υπηρεσιών. Με το video marketing έχετε έναν εξαιρετικό τρόπο να επιδείξετε την τεχνογνωσία σας. Οι πλατφόρμες βίντεο, όπως το YouTube, σας επιτρέπουν να ανεβάσετε βίντεο για να εκπαιδεύσετε ή να πληροφορήσετε υφιστάμενους πελάτες ή πιθανούς νέους πελάτες. Το YouTube είναι δωρεάν στη χρήση και είναι εύκολο να ανεβάσετε τα video σας.

Αυτό μπορεί να είναι τόσο απλό, όσο να εξηγήσετε μερικές αλλαγές στη φορολογία αν είστε λογιστής, ευκαιρίες χρηματοδότησης αν ασχολείστε με την κατασκευή έργων, περιτώσεις αύξησης κερδοφορίας αν είστε οικονομικός σύμβουλος, αλλά και μοιραστείτε την επιτυχία των έργων σας στο στάδιο της ολοκλήρωσής τους. Και εδώ παίζει σημαντικό ρόλο το SEO. Δημοσιεύστε τα videos με κανόνες που ορίζει η Google.

Αυτά τα βίντεο μπορούν να επανατοποθετηθούν σε άλλο περιεχόμενο, όπως blog, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αναρτήσεις στα social media.

bLUEMIND.GR

Αποκτήστε νέους πελάτες

Οι οργανωμένες δράσεις digital marketing, που ακολουθούν μία στρατηγική προσέγγισης της αγοράς - στόχος μπορούν να κάνουν ευκολότερη την ενσωμάτωση νέων πελατών. Αν ο χρόνος σας είναι περιορισμένος και η διαχείριση του digital marketing φαντάζει χαοτική, τότε μιλήστε μαζί μας.

Bluemind.gr

Χτίζουμε το brand σας.

Προωθούμε τις πωλήσεις σας.

Αναπτύσσουμε την επιχείρησή σας.




linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram