fbpx

Δυναμικό περιεχόμενο, σημαντικό εργαλείο στο digital marketing

 

Το δυναμικό περιεχόμενο είναι το μυστικό όπλο του Digital Marketing

Πώς να φτιάξετε δυναμικό περιεχόμενο;

  1. Εξατομικεύστε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ...

Και να τα εξατομικεύσετε πολύ πέρα ​​από το χαιρετισμό του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το δυναμικό περιεχόμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για την επικοινωνία σας με τους πελάτες, σε μηνιαίο ενημερωτικό newsletter, ή άλλο ηλεκτρονικό μήνυμα που σχετίζεται με το μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, ένα ενημερωτικό newsletter μπορεί να εμφανίζει επερχόμενα συμβάντα με βάση τη θέση του παραλήπτη. Ένα ηλεκτρονικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλεται σε μια λίστα επαφών μπορεί να εξυπηρετήσει αρχάριους, ενδιάμεσους ή προχωρημένους θεματικούς τομείς με βάση το σκορ ή τα ενδιαφέροντα μιας επαφής. Σημαντικό εργαλείο είναι η γνώση και η καταγραφή των ενδιαφερόντων κάθε επαφής στη λίστα που διαθέτετε.

  1. Προσαρμόστε την εμπειρία της ιστοσελίδας σας.

Το δυναμικό περιεχόμενο είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την εξατομίκευση της εμπειρίας του διαδικτύου. Σχεδόν τα τρία τέταρτα (74%) των online καταναλωτών απογοητεύονται από τους ιστότοπους όταν εμφανίζεται περιεχόμενο (π.χ. προσφορές, διαφημίσεις, προωθήσεις) που δεν έχουν καμία σχέση με τα ενδιαφέροντά τους.

Χρησιμοποιήστε τις δημογραφικές πληροφορίες και τα δεδομένα δραστηριότητας των αναγνωρισμένων επισκεπτών της ιστοσελίδας σας, για να εμφανίσετε περιεχόμενο που θα τους «μιλήσει». Γνωρίζετε σε ποια εταιρεία βρίσκονται; Εμφανίστε μια σειρά λογότυπων πελατών από τον ίδιο κλάδο στην αρχική σας σελίδα, αντί για μια τυχαία ποικιλία.

  1. Περιεχόμενο με προσφορές και Facebook.

Δοκιμάστε να δημιουργήσετε έναν κατάλογο προσφορών που μπορεί να είναι ενεργός για συγκεκριμένες ώρες και μέρες. Η δημοσιοποίηση των προσφορών στο Facebook μπορεί να δώσει σημαντικά αποτελέσματα στην επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας και στις πωλήσεις σας. Από τους πελάτες μας που ήδη έχουμε εφαρμόσει αυτή την τακτική, το αποτέλεσμα είναι η κατακόρυφη  αύξηση των επισκέψεων στην ιστοσελίδα και των συναλλαγών στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Ειδικά σε περιπτώσεις που η προσφορά «τρέχει» για 2-3 ώρες maximum, ο όγκος των επισκέψεων είναι εξαιρετικά υψηλός.

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να είστε βέβαιοι ότι το hosting της σελίδας σας μπορεί να «σηκώσει» την ταυτόχρονη επίσκεψη και πραγματοποίηση συναλλαγών από πολλαπλούς επισκέπτες.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram