Η Black Friday είναι πιο κοντά από όσο νομίζετε και για να λειτουργήσετε σωστά πρέπει να ξεκινήσετε από τώρα τις ετοιμασίες στο eshop σας. Φέτος, η Black Friday πέφτει την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2023. Εάν δεν έχετε αρχίσει ακόμα να σκέφτεστε τη στρατηγική σας στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, ήρθε η ώρα να αρχίσετε!
Όπως γνωρίζετε, οι τελευταίες μέρες του Νοεμβρίου είναι εξαιρετικά έντονες στην αγορά των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Όλο και περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα αποφασίζουν να οργανώσουν όχι μόνο Black Friday αλλά και ολόκληρες Black Weeks ή Months.
Η προετοιμασία του eshop σας για τη Black Friday περιλαμβάνει μία σειρά από εργασίες που πρέπει να γίνουν σε επίπεδο τεχνικών ελέγχων και αναβαθμίσεων αλλά και του περιεχομένου. Η στρατηγική περιεχομένου είναι θεμελειώδης εργασία για τις εκπτώσεις και θα πρέπει να εξυπηρετεί τα κέρδη της επιχείρησής σας, την ανάπτυξη του brand awarness, αλλά και τις ανάγκες των πελατών που αναζητούν προϊόντα σε τιμές ευκαιρίας.
Και παρόλο που πολλοί αγοραστές περιμένουν φυσικά τη Black Friday για να αγοράσουν δώρα ή επιθυμητά είδη, αυτό δεν σημαίνει ότι απλώς και μόνο η τοποθέτηση μερικών εκπτώσεων στο κατάστημά σας θα τραβήξει την προσοχή τους. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και όλοι κάνουν ό,τι μπορούν για να ξεχωρίσουν.
Θα πρέπει να αναλύσετε προσεκτικά τη στρατηγική ecommerce της Black Friday, την οποία μπορείτε να ακολουθήσετε και στη Cyber Monday. Προετοιμάστε κατάλληλα την επιχείρησή σας ώστε να αποφύγετε πιθανές αστοχίες. Να είστε έτοιμοι για περισσότερες παραγγελίες και γι΄αυτό θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν αρκετά προϊόντα σε απόθεμα.
Σκεφτείτε το eshop, τους υπαλλήλους, τους προμηθευτές σας και την ομάδα που "τρέχει" την παρουσία σας στο διαδίκτυο.
Αξίζει να σκεφτείτε αυτά και άλλα θέματα για να αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις κοντά στη Black Friday ή την Cyber Monday. Επωφεληθείτε από την περίοδο προσφορών για να δημιουργήσετε και να διατηρήσετε μια θετική εικόνα της επωνυμίας και σίγουρα θα σας αποδώσει καρπούς στο μέλλον.
Να θυμάστε ότι η πρώτη εντύπωση έχει σημασία. Βεβαιωθείτε ότι τα άτομα που επισκέπτονται το eshop σας νιώθουν ότι βρίσκονται σε ένα ασφαλές περιββάλλον για να περιηγηθούν και να αγοράσουν. Επιπλέον, το eshop σας θα πρέπει να είναι οργανωμένο σε κάθε σημείο του και σε κα΄θε λειτουργία του, είτε αφορά τα προϊόντα είτε αφορά την αγορά τους.
Παρακάτω σας προτείνουμε μερικές ιδέες στρατηγικής ecommerce που θα σας βοηθήσουν να τις αναπτύξετε περαιτέρω σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Η Black Friday έχει μετατραπεί σε Black November, καθώς πολλά eshop ξεκινούν τις εκπτώσεις ή ξεκινούν να τις διαφημίζουν από τις αρχές Νοεμβρίου. Πολλά e-shop ξεκινούν τις γιορτινές τους εκπτώσεις ή τουλάχιστον ξεκινούν να τα διαφημίζουν στις αρχές Νοεμβρίου και συνεχίζουν μέχρι τα Χριστούγεννα.
Εάν το περιεχόμενο σας βασίζεται στο SEO (χρήση keywords για καλύτερη κατάταξη στη Google και άλλες μηχανές αναζήτησης) ή αν μόλις ολοκληρώσατε το eshop σας χρειάζεται λίγος χρόνος για να μάθουν οι μηχανές αναζήτησης το νέο σας περιεχόμενο. Αυτό σημαίνει ότι ήδη από τις 15 Οκτωβρίου θα πρέπει το eshop σας να είναι έτοιμο.
Όταν προετοιμάζεστε για την πολυάσχολη περίοδο της Black Friday, είναι σημαντικό να σκεφτείτε την αγορά που θέλετε να στοχεύσετε. Αν στοχεύετε σε πωλήσεις μόνο στην Ελλάδα τότε θα ρπεέπι να ξεκινήσετε την προώθηση στο τέλος του Οκτωβρίου. Αλλά μην κάνετε το λάθος να περιορίσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα μόνο στην Ελλάδα. Ολοένα και περισσότερα eshop απευθύνονται στην παγκόσμια αγορά και ευκαιρίες για πώληση μπορούν να έρθουν από κάθε σημείο του πλανήτη.
Επειδή όμως τα περισσότερα eshop στην Ελλάδα απευθύνονται κυριώς στην ελληνική αγορά είναι σημαντικό να ορίσετε σε ποια target groups θα απευθυνθείτε. Γίνετε συγκεκριμένοι ως προς τους στόχους σας για τη ηλιακή βαθμίδα των εν δυνάμει πελατών σας, την οικονομική και κοινωνική τους κατάσταση, αλλά και γιατί θα ήταν ωφέλιμο για τους πελάτες σας να αγοράσουν από εσάς.
Οι εκπτώσεις της Black Friday, είναι για προσφέρετε το stock σας σε τιμή που ο πελάτης δεν θα μπορεί να αρνηθεί την αγορά προϊόντων από εσάς. Η έκπτωση των προϊόντων σας κατά 5 ή 10 τοις εκατό δεν θα λειτουργήσει για αυτήν την περίπτωση, καθώς όλοι αναμένουν διψήφιες εκπτώσεις που είναι δελεαστικές για να τις παρακάμψει.
Έτσι αντί να βάλετε μικρές εκπτώσεις σε όλο το eshop σας επιλέξτε συγκεκριμένα προϊόντα που θα εμφανίζονται σε συγκεκριμένη κατηγορία στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα με τέτοια έκπτωση που θα κάνει τον ενδιαφερόμενο να προχωρήσει σε αγορά. Κάντε περιορισμένες προσφορές για να οδηγήσετε κόσμο στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα για εκπτώσεις 50 και 60 τοις εκατό, αν είναι δυνατόν.
Ωστόσο, θα πρέπει να εξακολουθείτε να έχετε κέρδη, οπότε σκεφτείτε πώς αλλιώς θα μπορούσατε να αντισταθμίσετε τις μεγάλες εκπτώσεις. Ίσως η προσφορά πρόσθετων προϊόντων που δεν έχουν έκπτωση να είναι ο καλύτερος τρόπος για το κατάστημά σας.
Οι προσφορές σας θα πρέπει να ακολουθούν το νομικό πλαίσιο του Ν. 4177 άρθρο 15. Μάθετε περισσότερα για τη νομοθεσία σχετικά με τις εκπτώσεις και τις προσφορές στους Συμβούλους E-Shop πατώντας εδώ
Ελέγξετε αν οι πόροι σας μπορούν να αντέξουν μία μεγάλη επισκεψιμότητα στον ιστοτόπο σας. Δοκιμάσετε τις δυνατότητες του καταστήματός σας και έχετε άμεσα διαθέσιμη την τεχνική υποστήριξη, εάν συμβεί κάποιο ατύχημα στο eshop τις κρίσιμες στιγμές.
Το λιγότερο που θέλετε είναι να χάσετε έναν υποψήφιο πελάτη επειδή δεν βρίσκει στο eshop σας τον κατάλληλο τρόπο πληρωμής. Πιστωτικές κάρτες, δόσεις, ηλεκτρονικές τραπεζικές πληρωμές, μετρητά – όλοι έχουμε διαφορετικές προτιμήσεις και δεν μας αρέσει να περιοριζόμαστε σε 1-2 τρόπους πληρωμής όταν αγοράζουμε από eshop.
Η μείωση των τιμών για τις εκπτώσεις της Black Friday μπορεί να βοηθήσει στη μετατροπή περιστασιακών επισκεπτών σε πελάτες. Αν έχετε εφαρμόσει το SEO στις σελίδες των προσφορών είναι ένα σημαντικό βήμα που μπορείτε να το ενισχύσετε με διαφημίσεις στα social media.
Επιπλέον το email marketing είναι επίσης αποδοτικό για να "φωνάξετε" τις προσφορές σας. Γράψτε μία ελκυστική και ακαταμάχητη γραμμή στο θέμα του email σας και δώστε ένα κίνητρο στους αποδέκτες του email να αγοράσουν από το eshop σας.
Η Black Friday είναι προ των πυλών. Επωφεληθείτε από αυτό και βελτιώστε τις πωλήσεις σας. Να θυμάστε ότι η Black Friday είναι ένα γεγονός για το οποίο πρέπει να ξεκινήσετε να προετοιμάζεστε πολύ νωρίτερα.
Πως να το κάνετε; Η λίστα ελέγχου ecommerce της Black Friday περιλαμβάνει στοιχεία όπως τον σχεδιασμό στρατηγικής, βελτιστοποίηση ιστότοπου, οικονομική και υλικοτεχνική προετοιμασία, cross-selling, up-selling ή επαναληπτικό μάρκετινγκ.
Στον αγώνα για νέους πελάτες και περισσότερες πωλήσεις, μην ξεχνάτε τους πιστούς αγοραστές που είναι μαζί σας εδώ και χρόνια. Η φροντίδα και των δύο ομάδων θα σας βοηθήσει να επιτύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα. Επίσηςμ μπορείτε να ενημερωθείτε για το πως να αναπτύξετε το ecommerce της επιχείρησής σας στο ειδικό άρθρο μας πατώντας εδώ.
Χρειάζεστε βοήθεια για την εφαρμογή των ιδεών ecommerce της Black Friday; Θέλετε να αναπτύξουμε μαζί μία κερδοφόρα στρατηγική ecommerce; Τότε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!
Τηλ: 210 8662975
Οι υπηρεσίες διαχείρισης eshop αντικαθιστούν τις επιπλέον και πιθανά αναποτελεσματικές προσλήψεις προσωπικού για τη διαχείριση eshop, με εξειδικευμένους επαγγελματίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο οι οποίοι διαχειρίζονται, ελέγχουν και προσέχουν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα καθημερινά.
Η διαχειριση ηλεκτρονικου καταστηματος ή διαχείριση eshop (eshop management) αφορά στην εύρυθμη λειτουργία του eshop, τη συνεπή τεχνική αναβάθμισή του, την έγκαιρη ενημέρωση με νέα προϊόντα, τον έλεγχο των αποθεμάτων και των τιμών. Στην περίπτωση που το eshop είναι συνδεδεμένο με ένα σύστημα διαχείρισης αποθήκης (ERP) τα πράγματα είναι πιο εύκολα, αν υπάρχει η κατάλληλη υποδομή.
Αν αναζητάτε υπεύθυνο για διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος, η Bluemind Digital Marketing Services μπορεί να σας εξυπηρετήσει αποτελεσματικά με:
Θέλετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να πουλάει;
Τότε αναθέστε μας τη διαχείριση eshop!
Αυτή είναι μια ενημέρωση άρθρου που δημοσιεύτηκε στη bluemind.gr το 2023.