logo

Facebook: Πώς να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας.

Οι ένθερμοι υποστηρικτές σας  στο Facebook μιλούν για εσάς;

Στο digital marketing και σε ότι αφορά το facebook είναι σημαντική η αλληλεπίδραση με το κοινό που ακολουθεί τη σελίδα σας. Πως μπορείτε όμως να κάνετε το κοινό σας να μιλήσει για εσάς; Στη στρατηγική digital marketing για το facebook σας προτείνουμε να εντάξετε post, τα οποία ενθαρρύνουν το κοινό σας να συμμετέχουν στη δημιουργία περιεχομένου.  Με αυτό τον τρόπο δημιουργείτε διαδραστικό περιεχόμενο και χτίζετε σχέσεις εμπιστοσύνης με το κοινό σας.

Πως μπορείτε να ενθαρρύνετε τους πιστούς οπαδούς να συνεισφέρουν στο περιεχόμενο σας;

  • Δημιουργήστε post με επιτακτικά ερωτήματα και δώστε τη δυνατότητα στους υποστηρικτές σας να εκφράσουν την άποψή τους
  • Αναπτύξτε δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και δημοσιοποιήστε στη σελίδα σας. Καλέστε το κοινό σας να συμμετέχει στην πρωτοβουλία σας, κοινοποιώντας στις προσωπικές τους σελίδες την ανάρτησή σας, διαδίδοντας το κοινωνικό μήνυμα
  • Πραγματοποιήστε διαγωνισμούς, που η συμμετοχή του κοινού προϋποθέτει τη δημιουργία περιεχομένου
  • Ζητήστε από το κοινό σας να δημιουργήσει ιστορίες με το προϊόν σας και μοιραστείτε ένα μικρό δώρο με όλους τους συμμετέχοντες.

Το Facebook απαιτεί υψηλό βαθμό ανταπόκρισης καθώς μοιράζει σήματα αναγνώρισης σε επιχειρήσεις που ανταποκρίνονται γρήγορα. Είναι γνωστό πλέον ότι το κοινό στο διαδίκτυο και ειδικά οι ακόλουθοι της σελίδας σας, περιμένουν γρήγορη ανταπόκριση.

Όταν είστε επικεντρωμένοι στο να εξυπηρετήσετε άμεσα και το κοινό σας στο facebook αυτό σας δίνει πλεονέκτημα, ώστε να έχετε μεγαλύτερη ανταπόκριση στα post σας.

Η επαφή με το κοινό στα social media δεν διαφέρει -σχεδόν καθόλου- από τον τρόπο που θα εξυπηρετούσατε έναν πελάτη σας στο κατάστημά σας ή στην εταιρεία σας. Ο τρόπος εξυπηρέτησης θα πρέπει να είναι άμεσος με ευγένεια και διάθεση να εξυπηρετηθεί ακόμα και ο πιο δύσκολος χρήστης.

Στη Bluemind είμαστε διαθέσιμοι 18 ώρες, το 24ωρο σε καθημερινή βάση όλο το χρόνο για την άμεση ανταπόκρισή μας στα αιτήματα των χρηστών που ακολουθούν τις σελίδες facebook και άλλων social media των πελατών μας.

Απαντάμε άμεσα σε κάθε ερώτημα που τίθεται από τους χρήστες. Διαχειριζόμαστε συνολικά την επικοινωνία στο facebook συνεργαζόμενοι με τo εμπορικό τμήμα των πελατών μας, όταν πρόκειται για διαθεσιμότητα προϊόντων, ή με το τμήμα after sales service όταν πρόκειται για θέμα επισκευής. Απαντάμε προσωπικά στον κάθε χρήστη ώστε να υπάρχει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, όπως θα επιθυμούσατε και στο φυσικό κατάστημά σας.

Θα θέλατε να έχετε μία ευχάριστη εμπειρία στο digital marketing και σε ότι αφορά το facebook με αλληλεπίδραση από το κοινό που ακολουθεί τη σελίδα σας; Επικοινωνήστε μαζί μας στο email [email protected] και σύντομα ένας από τους συνεργάτες μας θα ανταποκριθεί στο αίτημά σας.

 

 

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram