Στο σημερινό μας άρθρο θα σας αποκαλύψουμε ένα μυστικό που θα σας βοηθήσει να έχετε δωρεάν επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας ακόμα κι όταν δεν διαφημίζεστε.
Η κατασκευή ιστοσελίδας απαιτεί πολλά περισσότερα από τον σχεδιασμό και το περιεχόμενο. Επενδύστε στο SEO σε κάθε στάδιο της διαδικασίας κατασκευής ιστοσελίδας, από τη στρατηγική δημιουργίας ιστοσελίδας έως την έναρξη.
Η δημιουργία ιστοσελίδας είναι ένα από τα πιο δημιουργικά έργα για μια εταιρεία. Συνηθίζεται δε, η ομάδα που έχει αναλάβει τις εργασίες κατασκευής ιστοσελίδας να εστιάζει στην εμφάνιση και το περιεχόμενο που θα περιέχει η νέα ιστοσελίδα.
Τα χρώματα, τα λογότυπα, οι γραμματοσειρές, οι εικόνες είναι τα μόνα που προσέχουν οι εταιρείες στην κατασκευή της ιστοσελίδας τους. Συχνά, το SEO παραλείπεται στο στάδιο κατασκυής ιστοσελίδας είτε γιατί η εταιρεία που έχει αναλάβει τη δημιουργία ιστοσελίδας δεν έχει τις γνώσεις, είτε γιατί είναι περισσότερο ωφέλιμο να κάνει το SEO ιστοσελίδας σε επόμενη φάση κερδίζοντας μία extra επόμενη αμοιβή.
Αυτό που συμβαίνει μετά το μεγάλο λανσάρισμα της νέας ιστοσελίδας, είναι ότι όλοι περιμένουν ότι η ιστοσελίδα θα έχει επισκέψεις μαγικά. Όταν δεν συμβαίνει αυτό, οι εταιρείες καλούνται να ξοδέψουν σημαντικά χρηματικά ποσά για διαφημίσεις και κάποια στιγμή αναγκάζονται να πληρώσουν ακόμα περισσότερα χρήματα για να συμμορφώσουν την ιστοσελίδα με βάση το SEO.
Η δημιουργία SEO από το στάδιο κατασκευής ιστοσελίδας είναι λιγότερο δαπανηρή και έχει γρηγορότερα αποτελέσματα σε σύγκριση με την προσπάθεια να ενισχύσετε την ιστοσελίδα σας εκ των υστέρων.
Ενώ οι άλλοι συζητούν για το αν ο ιστότοπος πρέπει να έχει ασπρόμαυρες ή έγχρωμες φωτογραφίες, σκούρο ή ανοιχρόχρωμο tempalte, εμείς στη Bluemind αναζητούμε, μελετούμε και αναλύουμε τους τρόπους που η ιστοσελίδα θα φέρει άμεσα επισκεψιμότητα βάζοντας τα θεμέλια για το SEO και "χτίζοντας" περιεχόμενο που απαντά στις αναζητήσεις των εν δυνάμει πελατών σας.
Στο γράφημα βλέπετε τα 5 στάδια κατασκευής ιστοσελίδας πριν το λανσάρισμα.
Για να έχουμε μία ολοκληρωμένη στρατηγική (στάδιο 3) χρειάζεται να έχουμε μελετήσει την επιχείρηση (στάδιο 1), τον ανταγωνισμό (στάδιο 1), τις επιθυμίες των εν δυνάμει πελατών με βάση τις αναζητήσεις τους (στάδιο 2) και κυρίως την ουσιαστική ανάγκη που υπάρχει μέσα από αυτές τις αναζητήσεις (στάδιο 2).
Βλέπετε στο γράφημα ότι ο σχεδιασμός ιστοσελίδας και δημιουργία περιεχομένου είναι στο 3ο στάδιο. Αν έχετε κάνει μία ιστοσελίδα χωρίς SEO πιθανά να μην ήσασταν ενήμερος από τους συνεργάτες σας για τα προηγούμενα 2 στάδια.
Συνήθως οι επιχειρήσεις που θέλουν να δημιουργήσουν μία ιστοσελίδα μαζεύουν το υλικό τους και το στέλνουν στην εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδας για να το τοποθετήσει στον ιστότοπο. Αυτό όμως είναι μία λάθος τεχνική γιατί ακόμα κι αν στα κείμενα σας έχετε συμπεριλάβει τα δυνατά σημεία της επιχείρησης ακόμα και σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό σας, δεν γνωρίζετε:
Γι΄αυτό λοιπόν η οργάνωση του περιεχομένου και η κατασκευή ιστοσελίδας είναι το στάδιο που έπεται της μελέτης, ανάλυσης, αποτύπωσης της εταιρείας σας και του ανταγωνισμού σας.
Το περιεχόμενο είναι μια από τις πιο σημαντικές εργασίες SEO κατά την κατασκευή ιστοσελίδας.
Η Google θέλει να κατατάξει το περιεχόμενο υψηλότερης ποιότητας στις μηχανές αναζήτησής της. Και δεδομένου ότι ανταγωνίζεστε εκατομμύρια άλλους ιστότοπους, αυτό το μέρος πρέπει να αποδίδει σωστά.
Κάθε σελίδα προορισμού και υποσελίδα του ιστότοπου πρέπει είναι γεμάτη με ποιοτικό και χρήσιμο περιεχόμενο.
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας πρέπει να απαντά στα παρακάτω ερωτήματα:
- Ο ιστότοπος/η επωνυμία σας τοποθετείται ως αυθεντία στο θέμα;
- Μπορεί ο κόσμος να σας εμπιστευτεί;
- Απαντάτε στο ζήτημα καλύτερα από τον ανταγωνισμό σας;
Η δημιουργία στρατηγικού περιεχόμενου (στάδιο 3) που απαντά θετικά στα παραπάνω ερωτήματα είναι αποτέλεσμα της επένδυσης σε SEO από το στάδιο κατασκευής ιστοσελίδας.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις παραλείπουν τη δημιουργία περιεχόμενου σύμφωνα με τις αναζητήσεις των χρηστών στη Google, με αποτέλεσμα η ιστοσελίδα τους να μην εμφανίζεται σε όσους αναζητούν παρόμοια προϊόντα ή υπηρεσίες στο διαδίκτυο.
Η προσθήκη περιεχομένου στην κατασκευή ιστοσελίδας θα πρέπει να ακολουθεί τους κανόνες SEO.
Μόλις δημιουργηθούν οι σελίδες του ιστότοπου και το περιεχόμενο έχει εισαχθεί, το επόμενο βήμα είναι να βελτιστοποιηθεί κάθε σελίδα. Κάθε σελίδα πρέπει να έχει εκλυστικούς τίτλους και να περιλαμβάνει τις λέξεις-κλειδιά που αντιπροσωπεύουν αυτό που θέλετε να προωθήσετε.
Η βελτιστοποίηση εικόνων δίνει περισσότερες πιθανότητες να αυξηθεί η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μέσω εικόνων στα αποτελέσματα αναζήτησης Google.
Η παρότρυνση για δράση (call to action) είναι ένα βασικό στοιχείο σε μια ιστοσελίδα. Μια παρότρυνση για δράση είναι μια προτροπή ή μια οδηγία που ενθαρρύνει τους επισκέπτες να προβούν σε μια συγκεκριμένη ενέργεια, όπως να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο, να πραγματοποιήσουν μια αγορά, να εγγραφούν σε ένα ενημερωτικό δελτίο ή να συμπληρώσουν μια φόρμα.
Στο πλαίσιο του SEO, τα CTA διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στην προώθηση της οργανικής επισκεψιμότητας και τη βελτίωση των ποσοστών μετατροπής. Χωρίς σαφή CTA (call to action), ο επισκέπτης της ιστοσελίδας μπορεί να μην γνωρίζει τα επόμενα βήματα που πρέπει να κάνει για να αγοράσει ένα προϊόν ή να εγγραφεί σε ένα ενημερωτικό δελτίο και είναι πιθανό να εγκαταλείψει τον ιστότοπο.
Η φάση ολοκλήρωσης της ιστοσελίδας είναι το στάδιο που γίνονται οι απαραίτητοι έλεγχοι:
Μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής ιστοσελίδας το SEO δεν τελειώνει. Εφόσον έχετε ανταγωνισμό και όσο η Google κάνει αλλαγές στην Αναζήτηση, θα χρειάζεται μια στρατηγική προώθησης με SEO για την ιστοσελίδα σας.
Ενημερωθείτε για την προώθηση ιστοσελίδας με SEO εδώ
Αν από την κατασκευή της ιστοσελίδας επενδύσετε στο SEO θα γλιτώσετε τα χρήματα που θα απαιτηθούν για τη βελτιστοποιήση της ιστοσελίδας για SEO. To κόστος για τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας κυμαίνεται από 1.500€- 5.000€.
Αν σε αυτά προσθέσετε και τα χρήματα που πληρώσατε για την κατασκευή της ιστοσελίδας τότε γίνετια εύκολα αντιληπτό ότι μπορείτε να γλιτώσετε ένα σημαντικό ποσό αν από την αρχή εφαρμόσετε το SEO.
Αν έχετε εφαρμόσει το SEO στην ιστοσελίδα σας τότε περίπου το 30%-40% της επισκέψιμότητας θα προέρχεται από τα οργανικά αποτελέσματα χωρίς να πληρώνετε διαφήμιση. Αν συνδυάσετε το SEO με τη διαφήμιση τότε μπορείτε να περιμένετε ακόμη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα τόσο από τις διαφημίσεις, όσο και από τη συνεχή βελτίωση της ιστοσελίδας σας στα οργανικά αποτελέσματα της Google. Δείτε το success story της Bluemind "Προώθηση ιστοσελίδων με SEO – Γρήγορα και απτά αποτελέσματα!" εδώ