Η επιχείρησή σας προτείνεται από το ChatGPT; | Success Story

Θα μπορούσατε να σκεφτείτε τι θα σήμαινε για την επιχείρησή σας, αν το ChatGPT πρότεινε στους ενδιαφερόμενους χρήστες την επωνυμία σας; Στην περίπτωση που το ChatGPT πρότεινε την επιχείρησής σας στους χρήστες, αυτό θα μπορούσε να έχει πολλαπλά θετικά αποτελέσματα, κυρίως στον τομέα της αναγνώρισης και της εμπιστοσύνης.

Περισσότερα ποιοτικά leads και λιγότερα κόστη σε διαφήμιση είναι δύο από τους κυριότερους παράγοντες, που οι πελάτες μας επιλέγουν να ακολουθούν τη στρατηγική Full SEO για να έχουν τη δυνατότητα να είναι στις προτεινόμενες επιχειρήσεις από το ChatGPT.

Εμφανίζεται η επιχείρησή σας ως προτεινόμενη από το ChatGPT για αυτό που χρήστης αναζητά;

Από τότε που οι χρήστες στράφηκαν στις πλατφόρμες ΑΙ για την αναζήτηση λύσεων ή και προϊόντων, το ChatGPT συλλέγοντας πληροφορίες από το σύνολο του διαδικτύου, προτείνει εκείνες τις επωνυμίες που έχουν δυναμική παρουσία στον τομέα τους.

Και μπορεί να έχουμε συνηθίσει όταν αναζητούμε κάτι στην Google να εμφανίζονται 10 επιχειρήσεις στην πρώτη σελίδα με τα οργανικά αποτελέσματα, όμως όταν το ChatGPT δίνει περιοσμένα 2-3 αποτελέσματα και η επιχείρησή σου είναι μέσα σε αυτά, τότε μπορούμε να μιλήσουμε για μία σημαντική επιτυχία.

Υπολογίζεται ότι τον Μάρτιο του 2024, το Chat GPT έλαβε περίπου 1,8 δισεκατομμύρια επισκέψεις. Αυτό είναι ένα σημαντικό ποσό επισκεψιμότητας που συνεχίζει να αυξάνεται κάθε μήνα. Πολλοί χρήστες κάνουν στο chatbot κάθε είδους ερωτήσεις, συμπεριλαμβανομένων ερωτήσεων για να καθοδηγήσουν τις αγορές τους.

Τα αποτελέσματα είναι σίγουρα ενδιαφέροντα, καθώς το Chat GPT προσφέρει μια λίστα με συστάσεις, τοποθεσίες αγορών και συμβουλές για την εύρεση των πιο οικονομικών προϊόντων. Υπάρχουν ακόμη και περιπτώσεις που παρέχει συνδέσμους ώστε να μπορείτε να μεταβείτε απευθείας σε επίσημους ιστότοπους ή ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου. Για πολλούς χρήστες, αυτό είναι σίγουρα πιο γρήγορο και πιο βολικό από την αναζήτηση στο Google. Επιπλέον, έχει τον παράγοντα συνομιλίας, ο οποίος μας επιτρέπει να κάνουμε διαδοχικές ερωτήσεις σχετικά με αυτό που θέλουμε να βρούμε. Στην πραγματικότητα, είναι σε θέση να ερμηνεύσει την αγοραστική σας πρόθεση ακόμα κι αν είστε αρκετά σύντομοι.

Για να ελέγξετε πόσες παραπομπές έχετε από το chatgtp στην ιστοσελίδα σας θα πάτε στα Google Analytics και στο σημείο των referral (πηγές επισκεψιμότητας).

Σήμερα, μέσα από το ΑΙ Success Story του πελάτη μας θα σας αποδείξουμε ότι το SEO όχι μόνο είναι άκρως απαραίτητο για την βέλτιστη κατάταξη της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτσης, αλλά είναι και προϋπόθεση για να προταθείτε ως μία αξιόπιστη εταιρεία, από το ChatGPT και το Gemini.

ChatGPT | Το Success Story της Φελλαχίδης ΑΒΕΕ

Η εταιρεία Φελλαχίδης από το 2003, που αναλάβαμε τον λογαριασμό της ακολοθεί το πρόγραμμα Full SEO, το οποίο της επιτρέπει να εμφανίζεται μπροστά στο κοινό-στόχο της σε μηχανές αναζήτησης όπως η Google και το Bing.

Η εμφάνιση της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης μπορεί να ακούγεται ως χαμηλό αντίκτυπο, αλλά στην πραγματικότητα, είναι μία στρατηγική marketing, η οποία δεν θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο για την επωνυμία σας.

Δεδομένου ότι η Google λαμβάνει πάνω από 99.000 αναζητήσεις κάθε δευτερόλεπτο οποιαδήποτε ημέρα της εβδομάδας, αυτό από μόνο του καθιστά το SEO μια τακτική που πρέπει να της δίνετε προτεραιότητα.

πως το seo κάνει την προτεινομενη την επιχειρήσή σας στα ai bots bluemind.gr

Επίσης, με δεδομένο ότι το ChatGPT, αλλά και το Gemini της Google έχουν εκπαιδευτεί και βασίζονται σε περιεχόμενο που ήδη υπάρχει στο διαδίκτυο, στη Bluemind.gr θεωρούσαμε εξαρχής εξαιρετικά πιθανό το SEO να επηρεάζει και τις πλατφόρμες ΑΙ στα αποτελέσματα που δίνουν στους χρήστες.

Εξάλλου, το chatbot τροφοδοτείται και εκπαιδεύεται σε τεράστια σύνολα δεδομένων από το διαδίκτυο, συλλέγοντας πληροφορίες για κάθε πιθανό ζήτημα.

Από την άλλη η Google εμφανίζει μια λίστα με αποτελέσματα που έχει αξιολογήσει ως τα πιο κατάλληλα και από τα οποία ο χρήστης καλείται να επιλέξει αυτό που του ταιριάζει καλύτερα.

Σκεφτείτε τώρα την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) ως το προηγμένο συμπλήρωμα για βελτιωμένα αποτελέσματα αναζητήσεων, όχι ως αντικατάσταση αυτών.

Ο πελάτης μας προτείνεται ως η κορυφαία επιλογή συνεργασίας για προϊόντα σφολιάτας από το ChatGPT!

Στη Bluemind.gr καθημερινά παρακολουθούμε τις επισκέψεις των χρηστών στις ιστοσελίδες των πελατών μας. Το τελευταίο διάστημα -μετά από βελτιστοποιήσεις που πραγματοποιήσαμε στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας fellachidis.gr - παρατηρήσαμε μία σημαντική διαφορά στις πηγές επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας από το ChatGPT.

Καταγράφοντας τα events παρατηρήσαμε μεγαλύτερη απόδοση στις συμπληρωμένες φόρμες επικοινωνίας, ενώ ο ίδιος ο πελάτης, μας επιβεβαιώσε ότι οι νέοι ενδιαφέρομενοι ήταν πιο ώριμοι για συνεργασία.

Τι άλλαξε;

Οι χρήστες του ChatGPT που αναζητούν προϊόντα σφολιάτας για χονδρική πώληση έχουν ως πρώτο αποτέλεσμα την εταιρεία Φελλαχίδης ΑΒΕΕ. Μπορείτε να δείτε και μόνοι σας το αποτέλεσμα στην ακόλουθη φωτογραφία.

στρατηγικη SEO και αποτελεσματα στο chatgtp bluemind.gr

Στην ουσία μιλάμε για μάι δωρεάν διαφήμιση του ChatGPT το οποίο στο κάτω μέρος του αποσπάσματος έχει button, που παραπέμπει τον χρήστη να επισκεφτεί την ιστοσελίδα του πελάτη μας.

Οι ενδιαφερόμενοι πελάτες - μετά τη δωρεάν προβολή που γίνεται από το ChatGPT - επισκέπτονται στην ιστοσελίδα του πελάτη μας και στη συνέχεια αφού εντοπίσουν την πληροφορία που αναζητούν επικοινωνούν με την εταιρεία Φελλαχίδης ΑΒΕΕ.

Το ChatGPT καθώς αντλεί δεδομένα από τις μηχανές αναζήτησης και έχοντας η ομάδα μας ενσωματώσει στην ιστοσελίδα τρόπους με τους οποίους το ΑΙ bot μπορεί εύκολα να κατανοήσει αυτό που ο πελάτης μας προσφέρει, προτείνει την εταιρεία Φελλαχίδης ως την πρώτη επιλογή συνεργασίας.

Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας για ChatGTP & Gemini από τη Bluemind.gr

Οι υπηρεσίες μας σε Full SEO επιτρέπουν στην εταιρεία σας να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης τόσο των μηχανών αναζήτησης όπως η Google όσο και στις πλατφόρμες ΑΙ, ώστε οι χρήστες να μπορούν να απευθύνονται σε εσάς για τις ανάγκες προϊόντων και υπηρεσιών τους.

Μια στρατηγική πλήρους SEO στην ιστοσελίδα σας, στις social media pages, όπως και η στρατηγική δημιουργίας ποιοτικών backlinks, βοηθά την Google και τα AI bots να εξοικειωθούν με την επιχείρησή σας, καθιστώντας τις σελίδες του ιστότοπού σας εύκολες στην κατανόηση και την ευρετηρίαση.

1. Predictive SEO μεταβάλλοντας τη στρατηγική σε keywords σύμφωνα με τις αναζητήσεις των χρηστών

Το Predictive SEO (προγνωστικό SEO) είναι μια έννοια που περιλαμβάνει τη χρήση AI για την πρόβλεψη μελλοντικών τάσεων, τη συμπεριφορά των χρηστών και ενημερώσεις αλγορίθμων μηχανών αναζήτησης. Αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση, οι επιχειρήσεις μπορούν να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό τους, προβλέποντας αλλαγές και προσαρμόζοντας ανάλογα τις SEO στρατηγικές τους.

Το προγνωστικό SEO που υλοποιούμε στην εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προσδιορίσουν μοντέρνα θέματα και να δημιουργήσουν περιεχόμενο που απευθύνεται στο κοινό-στόχο τους. Επιπλέον, βοηθάμε τις επιχειρήσεις να εντοπίσουν πιθανές ενημερώσεις αλγορίθμων και προσαρμόζουμε τις στρατηγικές τους ώστε να ελαχιστοποιήσουν τον αντίκτυπο στην κατάταξή τους.

2. Βελτιστοποίηση οπτικής αναζήτησης (Visual Search Optimization) για να σας βρίσκουν μέσα από τις εικόνες σας

Η οπτική αναζήτηση είναι ένας ακόμα τομέας όπου η τεχνητή νοημοσύνη έχει σημαντικό αντίκτυπο. Πλατφόρμες όπως το Google Lens και το Pinterest Lens επιτρέπουν στους χρήστες να αναζητούν προϊόντα και πληροφορίες χρησιμοποιώντας εικόνες αντί για κείμενο. Η τεχνολογία αναγνώρισης εικόνας με τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αναγνωρίσει αντικείμενα μέσα στις εικόνες, διευκολύνοντας τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν και να ευρετηριάσουν οπτικό περιεχόμενο.

Για να αξιοποιήσουμε την οπτική αναζήτηση, βελτιστοποιούμε τις εικόνες των επιχειρήσεων με σχετικά μεταδεδομένα και διασφαλίζουμε ότι το οπτικό περιεχόμενο του ιστότοπού τους είναι εύκολα προσβάσιμο. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στην ανάλυση και τη βελτιστοποίηση των εικόνων, διευκολύνοντας τις μηχανές αναζήτησης να τις ευρετηριάσουν και βελτιώνοντας τις πιθανότητες κατάταξης στα οπτικά αποτελέσματα αναζήτησης.

3. Βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης (Voice Search Optimization) για να διευκολύνονται τα AI bots

Η άνοδος των φωνητικών βοηθών όπως το Alexa της Amazon, το Siri της Apple και το Google Assistant έχει οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των ερωτημάτων φωνητικής αναζήτησης. Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται πιο προηγμένη, η τεχνολογία αναγνώρισης φωνής κορυφώνεται, καθιστώντας τη φωνητική αναζήτηση βασική πτυχή του SEO.

Στη Bluemind.gr για τη βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης (Voice Search Optimization), επικεντρωνόμαστε στην επεξεργασία φυσικής γλώσσας και στα long-tail keywords. Η τεχνητή νοημοσύνη κατανοεί την πρόθεση των χρηστών για την παροχή πληροφοριών όταν οι επιχειρήσεις βελτιστοποιήσουν το περιεχόμενό τους για φωνητική αναζήτηση.

4. Δημιουργία ποιοτικών backlinks

Η εταιρεία μας φροντίζει για τη δημιουργία σύνδέσμων ποιοτικών backlinks (ελληνικά backlinks & backlinks σε χώρες του εξωτερικού) Στην Ελλάδα, η Bluemind.gr, είναι η μόνη εταιρεία digital marketing που μπορεί να σας εγγυηθεί τη δημιουργία ποιοτικών backlinks σε ειδησεογραφικά sites με υψηλό traffic, αλλά και σε portals σε όλο τον κόσμο.

Τα backlinks είναι η ψυχή της προώθησης με SEO και συνεχίζουν να αποτελούν σημαντικό παράγοντα κατάταξης στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

Φυσικά για να επιτύχουμε ώστε να αξιολογηθεί η ιστοσελίδα του πελάτη μας ως αξιόπιστη από τα AI bots κάνουμε πολύ περισσότερα από όσα μπορούν να αναφερθούν σε αυτό το άρθρο.

Αν όμως, σας ενδιαφέρει να έχετε ποιοτικά leads από τις μηχανές αναζήτησης και τα AI bots είμαστε έτοιμοι να συνεργαστούμε μαζί σας. Μπορείτε να θέσετε το ενδιαφέρον σας συμπληρώνοντας την ακόλουθη φόρμα ενδιάφεροντος και σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Επικοινωνία
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram