Ο covid-19 και ο περιορισμός των μετακινήσεων στη χώρα μας είναι και πάλι εδώ. Πολλά έχουν αλλάξει στον τρόπο που ζούμε, sτον τρόπο που δουλεύουμε και φυσικά στον τρόπο που ψωνίζουμε.
Αυτό απαιτεί μια νέα στρατηγική προσέγγιση στο μάρκετινγκ που δεν στοχεύει μόνο να διατηρήσει την επιχείρησή σας σε λειτουργία, αλλά επίσης να σας βοηθήσει να αναπτυχθείτε και να προετοιμαστείτε για την επόμενη μέρα.
Ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο βρίσκεστε, εάν έπρεπε να κλείσετε το φυσικό κατάστημα λιανικής ή την επιχείρησή σας, μπορείτε να συνεχίσετε να συνδέετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στο διαδίκτυο.
Αυτό μπορεί να ακούγεται τρομακτικό στην αρχή, αφού πρέπει να κάνετε μια μεγάλη αλλαγή επιχείρησης. Αλλά δεν έχετε άλλη επιλογή εάν η ζήτηση έχει μετακινηθεί στο διαδίκτυο. Με το κοινό να εξοικειώνετται ακόμη περισσότερο με την ευκολία των διαδικτυακών αγορών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς μία επιχείρηση χωρίς παρουσία στο διαδίκτυο..
Πολλές ελληνικές επιχειρήσεις στη διάρκεια της προηγούμενης καραντίνας έκλεισαν τα φυσικά τους καταστήματα και αναπτύχθηκαν περισσότερο στο διαδίκτυο. Ο covid-19 είναι μία μάχη για την υγεία, τις θέσεις εργασίας, αλλά και για τις επιχειρήσεις είναι μία επίπονη μάχη για την επιβίωση τους, τους πελάτες, τα έσοδά και την πιθανότητα να βγουν με τις λιγότερες ζημιές από αυτό το θεριό.
Σε αυτόν τον παγκόσμιο πόλεμο ενάντια στην πανδημία Coronavirus, ποιος τύπος επιχείρησης είστε;
Ανεξάρτητα από την κατάστασή σας, στη Bluemind Digital Marketing Services μπορούμε να βοηθήσουμε και να βρούμε από κοινού μία στρατηγική με δυνατότητα δράσης που θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε την τρέχουσα κατάσταση και να προετοιμαστείτε για την αγορά μετά το COVID. Μιλήστε μαζί μας στο 210 86 62975.
Το marketing είναι απαραίτητο για να προσεγγίσετε δυνητικούς πελάτες και να έρθετε σε επαφή με νέους δυνητικούς πελάτες και πωλήσεις. Και δεδομένου ότι οι άνθρωποι είναι παραμένουν στο σπίτι όλο και περισσότερο, ο χρόνος που περνούν στο διαδίκτυο έχει σχεδόν τριπλασιαστεί. Το internet marketing είναι μια τεράστια ευκαιρία να προσεγγίσει μία επιχείρηση αυτούς τους πελάτες.
Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να βγείτε από αυτήν τη μάχη ως νικητής.
Αυτή είναι μια σπάνια ευκαιρία για έξυπνες επιχειρήσεις να μετατοπίσουν το σύνολο της αγοράς προς όφελός τους μακροπρόθεσμα. Ενώ οι ανταγωνιστές σας μειώνουν τις δαπάνες τους, το γεγονός αυτό αφήνει χώρο στην επιχείρησή σας να αναλάβει και να κερδίσει την προτίμηση των πελατών-στόχων σας.
Υπάρχουν αμέτρητοι λόγοι για τους οποίους το διαδικτυακό μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει τόσο τώρα όσο και στο μέλλον.
Πολλές επιχειρήσεις που επικεντρώνονται μόνο σε βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα και αποσύρονται από τις δαπάνες μάρκετινγκ. Οι διαδικτυακές διαφημίσεις λειτουργούν ως δημοπρασίες και αν υπάρχει λιγότερος ανταγωνισμός τότε είναι φθηνότερες.
Και δεν είναι απλώς ότι οι διαφημίσεις είναι φθηνότερες. Λόγω του χαμηλότερου κόστους, είναι επίσης πολύ λιγότερο ακριβό να μετατρέψετε τους χρήστες σε δυνητικούς πελάτες και πελάτες. Βλέπουμε τεράστιες μειώσεις τόσο στο CPC, όσο και στο κόστος ανά δυνητικό πελάτη σε όλους τους λογαριασμούς των πελατών μας.
Η τρέχουσα κατάσταση είναι δυναμική και απρόβλεπτη. Ωστόσο, το internet marketing και η διαφήμιση παρέχουν πρωτοφανείς ποσότητες δεδομένων σε πραγματικό χρόνο που μπορούν να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τάσεις και να κατανοήσετε τη συμπεριφορά των πελατών.
Οι διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες είναι εξαιρετικά ευέλικτες. Μπορείτε να τροποποιήσετε γρήγορα και εύκολα καμπάνιες ή να αλλάξετε τον προϋπολογισμό προς τη σωστή κατεύθυνση, ανάλογα με τα δεδομένα και τα αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο.
Εάν έχετε πρόβλημα με μετρητά και τα έσοδα είναι ένα ζήτημα, χρειάζεστε περισσότερες πωλήσεις. Για να λάβετε περισσότερες πωλήσεις, οι δυνητικοί πελάτες πρέπει να γνωρίζουν τι προσφέρετε και εκεί χρειάζεστε το internet marketing. Θυμηθείτε ότι το διαδίκτυο μπορεί να σας φέρει σε επαφή με δυνητικούς πελάτες, που βρίσκονται οπουδήποτε στον πλανήτη. Με τις διαδικτυακές διαφημίσεις, μπορείτε να προσεγγίσετε αυτούς τους πελάτες, οπουδήποτε κι αν βρίσκονται, καθώς περνούν τον περισσότερο χρόνο αυτή τη στιγμή, στο διαδίκτυο.
Προϊόντα πωλούνται και αγοράζονται στο διαδίκτυο περισσότερο από ποτέ. Βεβαίως, τα προϊόντα πρώτης ανάγκης όπως τρόφιμα, είδη παντοπωλείου και προϊόντα καθαρισμού, καθώς και φάρμακα είναι πρώτα στις προτιμήσεις πελατών, αλλά δείτε παρακάτω κάποιες άλλες αγορές, που ενδυναμώθηκαν στη διάρκεια της προηγούμενης καραντίνας.
Mπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο Instagram πατώντας εδώ.