logo

Προώθηση καλλυντικών

Η προώθηση καλλυντικών μέσω digital marketing μπορεί να είναι αποτελεσματική, όταν όλες οι ενέργειες ακολουθούν μία στρατηγική προώθησης. Ο χώρος των επαγγελματικών καλλυντικών στην περιποίηση άκρων μπορεί να αναπτύξει εύστοχα τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου και να μειώσει τα κόστη που απορρέουν από τη συμμετοχή σε επαγγελματικές εκθέσεις.

Η εταιρεία μας πρόσφατα ανέλαβε την προώθηση των επαγγελματικών προϊόντων περιποίησης άκρων της Bluesky nails της ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ, Δ. Γ., ΕΜΠΟΡΙΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ Α.Ε. Το έργο αφορά στην ανάπτυξη του brand awareness σε επαγγελματίες περιποίησης άκρων μέσω των social media και την ενίσχυση των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Προωθηση καλλυντικων ένας χώρος με τεράστιο ανταγωνισμό

Η προώθηση καλλυντικών είναι ένας χώρος με μεγάλο ανταγωνισμό. Οι τελικοί καταναλωτές, στην κυριολεξία βομβαρδίζονται καθημερινά από χιλιάδες διαφημίσεις, που προβάλλουν καλλυντικά και είδη περιποιήσης και ομορφιάς. Για να ξεχωρίσει μία εταιρεία από τον σωρό θα πρέπει να προσφέρει κάτι φρέσκο, που θα "μιλήσει" στη γλώσσα του κοινού της.

Με αφορμή αυτή τη συνεργασία μας, παρακάτω σας δίνουμε 9 δοκιμασμένες ιδέες για την προώθηση καλλυντικών.

9 δοκιμασμένες ιδέες για την προώθηση καλλυντικών

  1. Η δημιουργία σύντομων video με συμβουλές για τους επαγγελματίες περιποίησης νυχιών ή και τους τελικούς καταναλωτές αν συμβαδίζουν με το target group σας. Ένα παράδειγμα video για μανικιουριστ θα μπορούσε να αφορά τον χρόνο πολυμερισμού που απαιτείται στα έντονα χρώματα, πως μπορούν να δημιουργήσουν ίσιες γραμμές, πως αντιμετωπίζουν ένα σπασμένο νύχι κ.α.
  2. Ενίσχυση του περιεχομένου με τα trends manicure - pedicure. Μοναδικό φωτογραφικό υλικό και λεκτικό όπου αναφέρονται τα υλικά και τα χρώματα που χρησιμοποιήθηκαν.
  3. Επίσης, το υλικό στα social media θα μπορούσε να αφορά και κάποια events, όπως μανικιούρ για το Halloween ή για τις γιορτές των Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς.
  4. Περισσότερες προσφορές προϊόντων με μικρή χρονική διάρκεια. Δηλαδή για 24 ώρες παραγγέλνετε τα «Χ» προϊόντα σε χαμηλότερη τιμή.
  5. Δημιουργία πακέτου starter σε προσφορά, για τις επαγγελματίες που μόλις ξεκινούν την επαγγελματική τους δραστηριότητα.
  6. Διαφήμιση σε Facebook και Instagram με την προσθήκη Facebook pixel για μεγαλύτερη ακρίβεια στη στόχευση.
  7. Προώθηση μέσω Google Ads και του εργαλείου Google Merchant ώστε όταν οι χρήστες αναζητούν επαγγελματικά προϊόντα περιποίησης νυχιών να μπορούν εύκολα να σας εντοπίζουν.
  8. Για την ανάπτυξη δικτύου συνεργατών και παράλληλα την προώθηση καλλυντικών, θα ήταν χρήσιμο να δημιουργήσετε ένα forum στον ιστότοπο σας όπου κάθε επαγγελματίας θα μπορεί να θέτει τα ερωτήματά του ή την εμπειρία του από τα προϊόντα σας. Αν πάλι σας φαίνεται ακριβό σαν επένδυση να δημιουργήσετε το δικό σας forum εκμεταλευτείτε τη δυνατότητα που σας δίνει το Facebook να δημιουργήσετε μία Group Page.
  9. Αξιοποιήστε τους social influencers στην προωθηση καλλυντικών. Oι influencers, καλώς ή κακώς, είναι ένας πολύ μοδάτος και αποτελεσματικός τρόπος να προωθήσετε το brand σας, τα προϊόντα ή και υπηρεσίες σας. Το Instagram, το Facebook και το ΥουΤube είναι μεγάλες δεξαμενές influencer διαφόρων ειδών–το θέμα είναι ότι συνήθως, οι περισσότεροι influencers χρεώνουν ποσά ανάλογα με την απήχηση τους π.χ το αριθμό follower ή subscriber που έχουν, ο οποίος πολλές φορές είναι τριψήφιος ή ακόμα και τετραψήφιος. Όμως, πολλοί influencers δεν απαιτούν πάντα χρήματα αλλά θα σας ζητήσουν τουλάχιστον να τους χαρίστε δωρεάν αυτό που προσφέρετε με αντάλλαγμα να το προωθήσουν στον προφίλ ή κανάλι τους. Χαρίστε τους ένα προϊόν που οι followers τους θα το λατρέψουν!
bluesky facebook group

Αν ενδιαφέρεστε για την προώθηση καλλυντικών μέσω digital marketing συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα ενδιαφέροντος και σύντομα ένας από τους συνεργάτες μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

error: Content is protected !!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram