logo

Μην βάζετε σε καραντίνα το digital marketing

Με την εμφάνιση του Covid-19, οι επόμενοι μήνες θα είναι αρκετά κρίσιμοι για τις επιχειρήσεις, ιδιαίτερα στον ψηφιακό κόσμο. Αλλά το πώς οι επιχειρήσεις θα αντιδράσουν στις κρίσιμες καταστάσεις που ζούμε θα είναι αυτό που θα τις κάνει να ξεχωρίσουν στη συνέχεια.

Η καραντίνα και απομόνωση κοινωνικά δεν σημαίνει ότι έχουμε αποκοπεί από την επικοινωνία. Η τεχνολογία επιτρέπει στους ανθρώπους να συνεχίσουν πολλούς τομείς τις εργασίας τους και της ζωής τους. Γι’ αυτό και δίνονται νέες ευκαιρίες στις επιχειρήσεις να συνεργαστούν με το κοινό τους και τους καταναλωτές.

Βεβαίως, οι μεγαλύτερες εταιρείες βρίσκονται στη δυσάρεστη θέση να έχουν χάσει πολλά λεφτά εν μέσω αυτών των γεγονότων που είναι πρωτόγνωρα για όλους μας. Όμως, το digital marketing είναι πιθανό να είναι ο νικητής αυτή τη περίοδο και οι εταιρείες - συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που μπορεί να μην έχουν ασχοληθεί με το ψηφιακό μάρκετινγκ τόσο πολύ, θα χρειαστεί να προχωρήσουν σε social marketing, content marketing, SEO και εκστρατείες διαφήμισης στη Google.

Ποιές οι ευκαιρίες;

Ποιές οι ευκαιρίες;

Η κατάσταση που βιώνουμε όλοι μας αυτή τη περίοδο, κλεισμένοι μέσα στο σπίτι μας, όπως είναι αναμενόμενο, μας δίνει περισσότερο χρόνο για σερφάρισμα στο διαδίκτυο. Καθώς, όλοι αναζητούμε συγκεκριμένα προϊόντα ή απλά κάνουμε ανάγνωση περιεχομένου σε διάφορα προϊόντα, οι επιχειρήσεις θα θελήσουν να εμφανιστούν στα πρώτα αποτελέσματα στη google. Αυτό για τις επιχειρήσεις θα επιτευχθεί με τα Google Ads. Όσες εταιρείες έχουν επενδύσει σε βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων τους για SEO, θα έχουν ακόμα μεγαλύτερη απόδοση.

Είναι αναγκαίο λοιπόν, σε τέτοιες καταστάσεις, να ενισχυθεί το brand των επιχειρήσεων, να αλληλεπιδρούν περισσότερο με το κοινό τους, δίνοντας έμφαση σε δράσεις και προτάσεις, που θα ωφελήσουν τόσο την εταιρεία, όσο και τους ίδιους τους καταναλωτές. Με την εφαρμογή πληρωμένων Google Ads, ενισχύεται πιο άμεσα η κίνηση και η αλληλεπίδραση.

Ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη τάση στην ανθρώπινη ιστορία, τα Social Media, αποτελούν τον κυρίαρχο χώρο ανάπτυξης και διαδραστικότητας του κόσμου. Μέσω της χρήσης και της εξάπλωσης τους, τόσο οι ανάγκες και οι συνήθειες των καταναλωτών, όσο και των επιχειρήσεων, μεταβάλλονται συνεχώς.

Μέσα στους δύσκολους καιρούς που ζούμε, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να παραμείνουν ενεργά και να αφουγκραστούν καλύτερα τους χρήστες τους. Δεδομένου ότι ο ελληνικός πληθυσμός, καθώς και άλλων χωρών, βρίσκεται σε κατ’ οίκον περιορισμό, για αποφυγή μετάδοσης του ιού COVID – 19, κρίνεται απαραίτητη η διατήρηση επαφής της εταιρείας με το κοινό της, που ασχολείται καθημερινά όλο και περισσότερο, τα κοινωνικά του δίκτυα.

Οι επιχειρήσεις που επηρεάζονται περισσότερο από την κρίση της πανδημίας είναι αυτές που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό και τις μεταφορές τουριστών, στην εστίαση, στις υπηρεσίες ομορφιάς και περιποίησης και φυσικά το λιανικό εμπόριο με εξαίρεση αυτούς που είχαν προβλέψει και είχαν αναπτύξει το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Οι ηγεσίες των επιχειρήσεων

Οι ηγεσίες των επιχειρήσεων

Οι ηγεσίες των εταιρειών που ομολογουμένως μέσα σε αυτή την δύσκολη κατάσταση θα πανικοβληθούν δεν θα μπορέσουν να εστιάσουν στις ευκαιρίες. Πολλές θα παροπλιστούν και θα παραμείνουν αδρανείς απέναντι στα γεγονότα, ακολουθώντας παλιά μοντέλα αντίδρασης. Θα περιμένουν να δουν τις εξελίξεις και θα προσπαθήσουν τα μειώσουν τα λειτουργικά τους κόστη μέχρι να κοπάσει ο κίνδυνος.

Σε μία εποχή που όλα αλλάζουν και το Internet φαίνεται να πρωταγωνιστεί σταθερά, θα διαμορφωθούν νέες προτιμήσεις ενημέρωσης. Σε αυτές τις αλλαγές θα είναι παρούσες μόνο οι επιχειρήσεις που μπορούν να αντιληφθούν την ανάγκη για προσαρμογή στη νέα πραγματικότητα.

Επίσης, στο επόμενο διάστημα είναι απολύτως πιθανό να δούμε ότι οι δαπάνες ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών διαφημίσεων θα αυξηθούν.

Έχουμε δει μια πραγματική κινητοποίηση, κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων εβδομάδων, από εταιρείες που επιθυμούν να δημιουργήσουν ή να ενημερώσουν ιστοσελίδες, να ξεκινήσουν νέα κανάλια ηλεκτρονικού εμπορίου και να δημιουργήσουν καμπάνιες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης επικεντρωμένες στους κατ 'οίκον εργαζόμενους και μια πραγματική εστίαση στη χρήση επιρροών και βελτιστοποίηση του SEO για να προσεγγίσουν νέα ακροατήρια.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram