Το Instagram είναι μια ολοένα αυξανόμενη δύναμη ηλεκτρονικού εμπορίου, σε αντίθεση με κάποια άλλα δίκτυα κοινωνικών μέσων. Ενώ προοριζόταν αρχικά για κοινή χρήση φωτογραφιών, είναι τώρα μια επιχειρηματική πλατφόρμα, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε, συμπεριλαμβανομένων και των επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ίσως να υπάρχει η σκέψη, πώς τελικά μπορώ να κερδίσω χρήματα στο Instagram; Πώς διαφέρει η πώληση στο Instagram από άλλους τύπους επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου;
Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε σε βάθος τακτικές που μπορείτε να εφαρμόσετε αμέσως, ώστε και εσείς να κερδίσετε χρήματα από το Instagram.
Ναι, μπορείτε σίγουρα να κερδίσετε χρήματα στο Instagram.
Οι λάτρεις αυτής της πλατφόρμας κοινωνικών μέσων πάντα αναζητούν νέους τρόπους για να κερδίσουν χρήματα από το Instagram. Τώρα ίσως να σκέφτεστε: σωστά, καταλαβαίνω ότι είναι δυνατό, αλλά πώς ακριβώς το Instagram μπορεί να μου δώσει χρήματα;
Μην ανησυχείτε, θα ξεδιπλώσουμε τα μυστήρια του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι κάνουν τα χρήματα στο Instagram λεπτομερώς, αλλά ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικούς τρόπους ώστε να γίνει αυτό.
Θα μπορούσατε να πουλάτε υπηρεσίες και προϊόντα, όπως και σε οποιοδήποτε επιχειρηματικό περιβάλλον ηλεκτρονικού εμπορίου. Αν η επιχείρησή σας διαθέτει multimedia υλικό μπορεί να αξιοποιήσει αυτό το περιεχόμενο για να προβληθεί στα εκατομμύρια των χρηστών του Instagram.
Οι αριθμοί πίσω από το Instagram είναι συγκλονιστικοί και η πλατφόρμα υπερκαλύπτει την ανάπτυξη του Facebook. Ενώ το Facebook έχει 2,07 δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες, η ανάπτυξη της Instagram ανήλθε σε 800 εκατομμύρια χρήστες σε διάστημα 7 ετών το 2017 από τότε που ξεκίνησε το 2010. Με το Instagram να κερδίζει τη διαχρονική δημοτικότητα, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι Instagrammers γίνονται μια ασταμάτητη δύναμη.
Για τις επιχειρήσεις, τα παρακάτω στοιχεία αξίζουν να ληφθούν υπόψη για τους ανθρώπους που θέλουν να κάνουν χρήματα με το Instagram:
1) 800 εκατομμύρια χρήστες είναι ενεργοί κάθε μήνα. Αυτό είναι σχεδόν τριπλάσιο του πληθυσμού των ΗΠΑ.
2) 500 εκατομμύρια χρήστες είναι ενεργοί κάθε μέρα. Αυτό είναι σχεδόν διπλάσιο από τον αμερικανικό πληθυσμό.
3) Το 2017, το 70,7% των αμερικανικών επιχειρήσεων χρησιμοποιούν το Instagram. Με 30 εκατομμύρια επιχειρήσεις (τόσο μεγάλες όσο και μικρές) στις ΗΠΑ, ο αριθμός αυτός μεταφράζεται σε 21 εκατομμύρια επιχειρήσεις των ΗΠΑ που χρησιμοποιούν το Instagram.
4) Το 80% των χρηστών του Instagram ακολουθεί τουλάχιστον ένα λογαριασμό επιχείρησης. Αυτό μεταφράζεται σε 640 εκατομμύρια χρήστες ακολουθώντας τουλάχιστον έναν επιχειρηματικό λογαριασμό.
5) Υπάρχουν 2 εκατομμύρια διαφημιζόμενοι Instagram κάθε μήνα.
6) Ο χρόνος που δαπανάται για το Instagram αυξάνεται κατά 80% κάθε χρόνο.
7) Το 2016, το 48% των αμερικανικών εμπορικών σημάτων χρησιμοποίησε το Instagram για να προωθήσει τις επιχειρήσεις τους. Το 2017, ο αριθμός αυτός έφθασε το 71%. Το 2018, αναμένεται να φτάσει το 82%.
8) 300 εκατομμύρια λογαριασμοί Instagram χρησιμοποιούν Instagram Stories κάθε μέρα.
9) Χρήστες Instagram ανά ηλικία:
18 έως 29 ετών: 59 %
30 έως 49 ετών: 33 %
50 έως 64 ετών: 18 %
64+ ετών: 8%
10) Χρήστες Instagram κατά φύλο:
Γυναίκα: 38%
Αρσενικό: 26 %
Άλλο: 36 %
11) Οι καταχωρίσεις Instagram με ετικέτες τοποθεσίας έχουν 79% περισσότερη εμπλοκή.
12) Οι φωτογραφίες με πρόσωπα παίρνουν το 38% περισσότερο.
13) Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες έχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής κατά 4,5%.
Το Instagram είναι ιδανικό για την πώληση προϊόντων, έχει τη δυνατότητα εντυπωσιακού φωτογραφικού υλικού. Με άλλα λόγια, εάν τα προϊόντα σας είναι φωτογενή, πιθανότατα μπορείτε να τα πουλήσετε με το Instagram. Επίσης, αν είστε φωτογενής εσείς ή μπορείτε να πάρετε φοβερές φωτογραφίες, πιθανότατα μπορείτε να έχετε ένα τεράστιο αποτέλεσμα που μπορεί να κεφαλαιοποιηθεί για να πουλήσει.
1) Πουλήστε dropshipped προϊόντα.
Μπορείτε εύκολα να δημιουργήσετε ένα κατάστημα dropshipping με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου του Shopify, η οποία είναι ελεύθερη για 14 ημέρες, και το δωρεάν πρόγραμμα dropshipping του Oberlo για δωρεάν σχέδια. Με dropshipping, μπορείτε να πειραματιστείτε για να βρείτε τα εξειδικευμένα προϊόντα που θα πωλούσαν καλά, χωρίς να σπαταλάτε κεφάλαια εκκίνησης.
2) Συγκεντρώστε ακόμα και διαφορετικά προϊόντα σε μία σελίδα Instagram
Οι πολλές σελίδες Instagram- μία σελίδα για κάθε προϊόν -αποδυναμώνει την παρουσία σας στο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο. Δημιουργήστε μία σελίδα για όλα τα προϊόντα σας.
Το θέμα είναι, επειδή μπορείτε να έχετε μόνο έναν σύνδεσμο για το βιογραφικό σας (bio link), ίσως να χρειαστεί να συμπεριλάβετε μια σελίδα προορισμού (landing page) στη bio link. Σε κάθε θέση, συμπεριλάβετε στο λεκτικό του post ότι το προϊόν μπορεί να αγοραστεί μέσω του συνδέσμου για το bio.
Ανεξάρτητα από το επιχειρηματικό σας μοντέλο, θα πρέπει να το προωθήσετε. Προσοχή στην στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθείτε ώστε να κερδίζετε χρήματα.
Όταν πουλάτε στο Instagram, οι αγορές είναι ως επί το πλείστον βασισμένες σε παρόρμηση. Γι 'αυτό, οι επιλεγμένοι τρόποι προώθησης πρέπει να βασίζονται σε αυτή τη φιλοσοφία. Το κλειδί είναι η δημιουργία ενός παράγοντα "wow" με φωτογραφίες, βίντεο, λεζάντες και μια απρόσκοπτη εμπειρία όταν οι πελάτες ψωνίζουν για τα προϊόντα σας.
Χρησιμοποιήστε συναρπαστικές φωτογραφίες και βίντεο που παράγονται επαγγελματικά και χρησιμοποιώντας τα αγαπημένα φίλτρα και εργαλεία.
Ενσωματώστε το λογαριασμό σας Instagram στο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας, για να εξασφαλίσετε μια θετική και συνεπή εμπειρία.
Συνεργαστείτε με όσο το δυνατόν περισσότερους opinion leaders. Επιλέξτε αυτούς των οποίων η φιλοσοφία και οι οπαδοί ευθυγραμμίζονται με τη δική σας.
Δημοσιεύστε περιεχόμενο σε καθημερινή βάση.
Μάθετε από τους επιτυχείς Instagrammers. Συνδυάστε όσα έχετε μάθει από αυτά με τα δικά σας πλεονεκτήματα στο μάρκετινγκ, τη φωτογραφία, την αφήγηση και το styling φωτογραφιών. Αναπτύξτε όσο το δυνατόν περισσότερο τα αποτελέσματά σας, δημιουργήστε διαγωνισμούς , μείνετε ενεργοί δημοσιεύοντας νέες φωτογραφίες μία ή δύο φορές την ημέρα.
Μπορεί να χρειαστούν μερικές εβδομάδες ή μήνες για να αρχίσετε να κερδίζετε χρήματα από το Instagram. Αν όμως, επιθυμείτε άμεσα αποτελέσματα κέρδους, μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον που δουλεύει πάνω στο Instagram καθημερινά και γνωρίζει τους τρόπους να έχετε μία δυναμική σελίδα σε followers και likes.
Στη Bluemind πραγματοποιούμε οργανική ανάπτυξη για τις σελίδες των πελατών μας και φυσικά το ίδιο εφαρμόζουμε και στη δική μας σελίδα. Δείτε εδώ: https://www.instagram.com/bluemindmarketing/
Θα πρέπει να συνυπολογίσει κανείς ότι η σελίδα μιας εταιρείας που η δουλειά της είναι το digital marketing δεν αποτελεί πρόκληση για τους χρήστες του Instagram. Ενώ για μία επιχείρηση που διαθέτει καταναλωτικό προϊόν τα πράγματα είναι πιο εύκολα. Παρόλα αυτά καθημερινά προσπαθούμε να εμπλουτίζουμε τη σελίδα μας με το κατάλληλο υλικό ώστε να έλκουμε ολοένα και περισσότερους Followers.
Η οργανική ανάπτυξη της σελίδας Instagram αφορά στην προσέγγιση μόνο πραγματικού κοινού με στόχευση. Σκοπός είναι το engagement της σελίδας να κινείται κάθε μήνα ανοδικά.
Παράλληλα πραγματοποιούμε οργανική διάδραση με τους Followers αλληλεπιδρώντας μαζί τους. Αυτό φέρνει τεράστια αποτελέσματα στους πελάτες μας καθώς παραμένουν συνεχώς ενεργοί στο Instagram.